Tiltag til Madridista.dk
- jabac
- Gæst
-
Det er en konkurrence og der skal man ha mulighed for at vinde noget. Man skal ikke bare være med for hyggens skyld.
Undskyld mig men husk at tippe selvom det ikke har den store betydning for jer selv at deltage!
Det kan godt være der er et par stykker udover det som der plejer der har meldt sig til. Men hvis folk ved at der er bedre muligheder for at vinde noget deltager de også. Man skal også engang imellem få udbytte for det man deltager i og det var jo også det vi snakkede om på GF!
Edit.
Listen er jo også blevet ryddet engang imellem så dem som ikke tipper længere er blevet fjernet.
Og ja det ville nok være meget som ordner Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. hvis jeg får lov til det med den nye ide.
Folk glemmer jo ikke at tippe så længe der er noget at gamble om. Desuden ville jeg kraftigt overveje det med divisionerne. Der skal ikke være forskel på dem men der skal være mulighed for at opnå nogle forskellige ting. præmierne for en 1 plads bør være de samme.
Så er der selvfølgelig en mulighed at få præmie for den der rammer flest rigtige. Men jeg synes nu alligevel man bør ændre lidt i systemet. Derfor har jeg også givet dette forslag og jeg vil gerne arbejde med det til den nye sæson.
For at man kan trække nye medlemmer til og ha en sjovere tid på madridista.dk Det er det vi er her for!
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
tror ik at det er en god ide, men det er selvf bare min mening, og hvis du får opbakning til din ide, skal du være velkommen til at tage over for min skyld... virker måske bare random at man kan ende i en "division" hvor man kan være heldig at være den eneste der tipper hvergang og derfor står man rimelig godt i præmie ræset, du vil jo få samme fordeling i alle divisionerne, som i den ene... det vil jo stadig ik få flere til at tippe med hvis de har misset 3-4 runder, og det er som regel først der man er rigtig bagud...
- jabac
- Gæst
-
Det skete før du tog den over.
Selvfølgelig kan der opstå nogle problemer, men det er jo det jeg skal tænke igennem inden jeg opsætter det. Det samme er sket for kort tid siden hvor det bare blev skubbet til side. jeg fandt en simpel fejl i vores karakter givnings regler men det var ikke til at diskuterer.
Nu vil jeg gerne høre madridista om det er noget jeg skal gå igang med. Så vi ikke bruger enorm spalteplads på noget der kan ordnes over mail.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Jeg synes det er prisværdigt, at du forsøger at gøre konkurrencerne bedre.
Jeg tror dog ikke dit foreslag løser "problemet". Man kunne måske i stedet dele sæsonen op i to, så dem der var kommet bagud med point kunne komme med igen efter ½ sæson.
- jabac
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Han/hun vil naturligvis få adgang til det allerhelligste, eftersom han/hun skal arbejde i det.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- jabac
- Gæst
-
- Realmadrid-4-ever
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Ronaldo9
- Gæst
-
EDIT: så er det jo godt at hala-madrid.dk findes. Danmarks flotteste, største og bedte real madrid hjemmeside, hvis nogen skulle være i tvivl ;)
- jabac
- Gæst
-
Eller også er det på tide at samle et par flasker ind og betale noget kontingent.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Som jeg har forstået det bliver det sådan, at der er læseadgang for alle, mens det kun er medlemmer af Real Madrid Fanklub DK, som har skriveadgang.