Tiltag til Madridista.dk

17 år 4 måneder siden #337 af Siempre Madrid
Ja, det gjorde den. Se i fanklub-sektionen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

17 år 4 måneder siden #338 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Tiltag til Madridista.dk
"I forsvaret bliver holdet markant forstærket af Gabriel Heinzes tilstedeværelse på venstrebacken,"

Igen skal nyheder/optakt være subjektiv.

Jeg har så uendeligt svært ved at se hvordan holdet bliver forstærket af Heinze fremfor Marcelo. Når modstanderen er Racing, som ikke ligefrem har en livsfarlig højrekant.

Skulle man tage den videre, er det i øvrigt bemærkelsesværdigt at det i de seneste 3-4 kampe har været Real Madrids højre forsvarsside modstanderne har angrebet, og ikke den venstre med Marcelo.

Dog er det ikke så meget for at lægge op til debat, jeg synes bare snart denne subjektivitet i nyhederne må have nået sit toppunkt.

• Ronaldo9
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #339 af Ronaldo9
Besvaret af Ronaldo9 på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg så også gerne at nyhederne var lidt mere objektive.
Jeg er ganske enig i at mesterskabet i lang tid har ligget til Real Madrid og at Heinze vil være at foretrække til en kamp som i aften, men det er efterhånden lidt irreterende at nyhederne skal være så subjektive.

17 år 4 måneder siden #340 af Siempre Madrid
Madridista.dk - nu med medierådgivere.

Tak for rådene - og farvel.

17 år 4 måneder siden #341 af kamaldo
Besvaret af kamaldo på emne Tiltag til Madridista.dk
nu må i holde op med at være sarte for satan... alle medier har vel snart skrevet at vi er på vej mod nummer 31, siempre var bare meget hurtigere end de andre... derfor vi er den bedste madrid side;D

jeg er ik enig i vurderingen af marcelo og især op til denne kamp, men det er jo fint med subjektivitet... politisk korrekthed er overvurderet i sport

• Pichichi
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #342 af Pichichi
Besvaret af Pichichi på emne Tiltag til Madridista.dk
Det står vel ingen steder skrevet, at nyhederne på madridista.dk skal være objektive i den forstand, som det bliver fremlagt her i kritikken. Det er en side af madridistas - for madridistas - og jeg forstår derfor helt grundlæggende ikke forventingen om objektivitet.

Skal det så heller ikke fremgå af nyhederne, at folkene bag siden glæder sig over mesterskabet er i hus, når det før eller siden er en realitet?

Så kan vi tage debatten om eksempelvis Marcelo og Heinze her i forummet, hvor der jo er rig mulighed for at diskutere med Siempre Madrid, hvis man lyster...

Generelt - og uden en nødvendig sammenhæng med ovenstående - så finder jeg det bemærkelsesværdigt, at der bruges så meget energi i dette forum på at diskutere småting, som hvem har sagt hvad i løbet af året - fremfor at glædes i fællesskab over det faktum at vi med hastige skridt nærmer os mesterskabet.

Der er (altid) plads til forbedring - og plads til at diskutere ud fra den betragtning, men lad os nu for fanden glæde os mens vi kan!

(Om få sæsoner er Osasuna som bekendt altdominerende i spansk fodbold, og Real Madrid blot et sølle midterhold, ikke sandt Pena1992 og Buch)

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #343 af jabac
Besvaret af jabac på emne Tiltag til Madridista.dk
Når Schuster placerer Robben og Heinze på venstre back og midt kan man altså ikke beklage sig. For Marcelo kan slet ikke komme op på det niveau de to er på både defensivt og offensivt.

Det var taktisk korrekt at sætte Robben og heinze i venstre side og det ville det altid være.

Hvis i vil ha objektivitet så søg på Real madrid.com :-)

"Skulle man tage den videre, er det i øvrigt bemærkelsesværdigt at det i de seneste 3-4 kampe har været Real Madrids højre forsvarsside modstanderne har angrebet, og ikke den venstre med Marcelo."

Det jo løgn.. Valencia havde fri motorvej og scorede fint til 2-3 på Bernabeu fordi Marcelo ikke var hjemme på sin plads.

Mod Murcia får Torres rødt kort og Robinho skal derfor spille højreback næsten hele første halvleg og noget af 2 halvleg. Salgado overtager senere.. Selvf angriber man i højre side...

Sevilla kampen prøvede modstanderen ligeså meget i højre som i venstre.

Lidt kikset at tro Marcelo skulle være så skræmmende defensivt at modstanderen skifter side.

Synes også der ikke er problemer med den måde nyhederne bliver skrevet på.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

• Buch
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #344 af Buch
Besvaret af Buch på emne Tiltag til Madridista.dk
Osasuna.dk er købt og venter bare på at gå i luften... det bliver stort venner!

Uden at ville blande mig for meget i debatten omkring Siempres fremragende arbejde med siden og fantastiske nyhedsdækning, vil jeg dog sige at jeg nyder at læse alle de små hints og og sidebens kommentarer. Jeg syntes det er med til at gøre siden mere levende og syntes det er fremragende.

/Buch
osasuna.dk

17 år 4 måneder siden #345 af Siempre Madrid
Når man gerne vil have ros, så må man også tage, at der kommer ris.

Det gælder for mig, men det gælder så sandelig også for Real Madrids spillere.

Derfor vil der også i fremtiden komme kritiske røster om Baptista og Marcelo........og om Guti og Raúl, når de ikke spiller ordentligt.

Denne side bliver aldrig La Gazzetta dello Madridista, hvor man skal skrive rosenrødt om folk, der trækker den hvide trøje over hovedet, blot fordi de trækker den hvide trøje over hovedet.

Til gengæld tør jeg også love, at der ikke vil blive kørt hetz på særskilte spillere og rosen vil automatisk komme til de spillere, som opfylder betingelserne for at være i Real Madrid.

17 år 4 måneder siden #346 af kamaldo
@343

ar marcelo ik var på plads er jo hvad der kan forventes af en kontra efter et angreb hvor han deltog, han er kun menneske, og kan altså ik løbe 300km/t som du måske mener at du kan...
risikoen ved en offensiv back er at han kan mangle på kontra stød fra modstandernes hold, det er jo netop der man som hold dækker af for hinanden...

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #347 af jabac
Besvaret af jabac på emne Tiltag til Madridista.dk
Kamaldo.
Ja som sædvanlig når man ikke har genset situationen flere gange har man også svært at huske hvad der var sket.

Jeg var inde og se kampen. Det der sker er at Marcelo slipper ARIZMENDI som også er målscoren. Marcelo står ikke langt væk fra Arizmendi da den lange aflevering er slået. Han kan sagtens nå ned til Arizmendi men lader Cannevaro overtage. Istedet for at bakke Cannavaro op søger han ind mod midten og ARIZMENDI har frit løb og kan scorer på Casillas som slet ikke går ordentlig ud i den.

Så prøv at se situationen inden du udtaler dig så jeg er fri for at rette på dig. Marcelo var tilbage efter kontraen og kunne sagtens redde situationen men gjorde det ikke! i øvrigt ligner det slet ikke en kontra marcelo var med i og flere af spillerne var stadig på egen bane halvdel. Så den diskussion er vist overstået.

I øvrigt er det også Marcelo der hænger ved 1 mål. Det er godt nok Sneijder som laver et skidt boldtap men havde Marcelo fulgt linien som en forsvars spiller skulle var der offside på David Villa. Og Marcelo så dette for sent.

Ved filmklippet på marca kritiserede kommentatoren også Marcelo ved deres 3 mål. Han sagde dårlig forsvars spil af marcelo.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

17 år 4 måneder siden #348 af kamaldo
igen ser du hvad du gerne vil, men det var også dig der mente at real madrid spillede en dårlig kamp, nu du jo selv havde set den på stadion...

lad os starte med at han hænger på det første mål... han er på vej frem, hvor real har bolden i en situation der er hel ufarlig, at sneider så fucker up er der kun en der kan få skylden for.... gæt selv hvem jeg mener det er....

det tredje mål, var ik fra en real kontra men en valencia kontra efter real havde været i angreb... han er altså for langt fra arizmendis(eller whatever han hedder) og da canna trækker ud og tager opdækningen, løber marcelo ind og dækker af på hans plads, som en forsvarer skal gøre... cannas tackling var til grin(undskyld pena men det var den) hvis marcelo var løbet med ud havde han hele tiden været 1-2 skridt efter, og eneste funktion han kunne have haft var at lavet et frispark... sådan ser jeg situationen, og som jeg har sagt før, så er det den pris man kan betale ved at have en offensiv back.... men lad os holde op med at koge mere på det ben, for gider egentlig ik diskutere den med dig, for fodbold ses forskelligt har jeg lært efterhånden---

Leveret af Kunena Forum