Tiltag til Madridista.dk
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Fundet. Det kommer på i aften.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
EL: Er Silva, Agüero og Navas interessante?
Det er store spillere og Real Madrid vil have de bedste spillere. Men i øjeblikket snakker vi ikke indkøb,FORDI DET ER NOGET DEN NYE TRÆNER SKAL AFGØRE og ikke alle kan blande sig i holdet.
Så Perez lader rent faktisk træneren afgøre hvem der skal købes og sælges nu? :O
- jan_madridista
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Truppen 2010/11 er genial til videre diskussion af den udtalelse.
Tak, det var så en anden og lidt mindre del, jeg havde fundet. Den tager jeg i aften, men jeg gemmer dit link og oversætter det snarest.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
hvorn kan en mand som Lassana Diarra og Drenthe have **** (varmt bud nævnes ofte i varmen) og så har vi en guti som har ** og han har enda allerede sagt farvel til Fans osv og Mou har jo også sagt at han nærmest er ude jo...
Di maria samt Maicon har begge *** og de er jo "nærmest" allerede real spillere.. sys det er fint nok at de har 3 stjerner 4 ville os være fint.. men jeg kan bare ik se at lass og drenthe kan have **** mens to spiller som er så tætte på real ku har 3...
Det er vel en ommer...
RAUL!!!!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Intet tyder endnu på en seriøs kontakt med Maicon og før det kommer, kan han aldrig få 5 stjerner, så kan man måske argumentere for, at han burde have 4, men Madrid og Inter forhandler tilsyneladende ikke seriøst endnu.
Di Maria er tydeligvis oppe at vende på gangene i Madrid, men et godt VM fra Silva eller en anden stærk wing og så er han blot endnu en prik i rygtehistorien.
Kort sagt, intet tyder på forhandlingerne er i sin afgørende fase, så de skal aldrig have 5 stjerner, om de så skal have 3 eller 4 kan diskuteres, men ingen af dem signer før VM og meget kan ske under en slutrunde. Så 3 er vel helt fair.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Den er meget enkel:
1)Du bruger den, hvis du kan lide den
eller
2) Du bruger den ikke, hvis du ikke kan lide den.
Rygtebørsen bygger på Madridista.dks vurdering og ikke en tilfældig brugers mening om, at "hvis spiller X skal have 3, så skal spiller Y kun have 2".
- Acram
- Gæst
-
Hvis man skal tage samtlige rygter for gode varer ville Madridista.dk siden gå ned for så mange navne er der slet ikke plads til. Selvfølgelig kan man godt tage Gerrard med, men den mand Liverpools Raúl, så der er jo ingen grund til at spilde tid på dette.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Jeg kan godt se det med om de for et godt VM osv.. men Real madrid har jo tænkt sig at prøve og købe Di maria før VM har de udtalt.. og hvis du ligger mærke til mit indlæg skriver jeg ikke at de på nogle måder skal have 5 stjerner.. men blot 4.. da jeg syntes at de er lidt mere sikre ifølge alle de rygter der er både på Madridista.dk og andre sider.. end det er på Lass og drenthe.. jeg ville nærmer give netop de 2 spiller 1 stjerne..
og det var måske også lidt forkeret at sige at de næsten var købt.. men syntes blot at det er det..
og til indlæg #751
sys jeg bare det lidt tilgrint at du ikke kan tag imod tiltag da denne debat handler om tiltag.. det betyder TING SOM BRUGER GODT KUNNE TÆNKE SIG AT ÆNDRE LIDT PÅ...!!
RAUL!!!!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Det er såmænd ikke fordi brugerne ikke må komme med synspunkter til forbedringer af siden, men det bliver lidt vanskeligt at stille alle tilfredse på en rygtebørs, hvor nogen kan mene at eksempelvis Lampard bør være med, mens andre slet ikke synes at han skal nævnes.
Det er en rygtebørs og alle rygter skal tages med et gran salt. Derfor kan din vurdering af antal stjerner være lige så god som min (Madridista.dk´s).
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
du mener da hellere ik at hvis jeg siger Di maria skal have 3 stjerner og du siger f.eks. Rooney skal have 4.. betyder det så os din mening er ligeså god som min ??
der skal jo være noget baggrund bagved... og som jeg læser og ser kan jeg SLET ik for øje på at Lass og Drenthe skal have 4 stjener ??
men du mener åbenbart at de bør have 4 ( mener du nok af stædighed )men derfor kunne jeg godt tænke mig at i så læggede disse rygter ind på madridsta så vi andre også kan læse hvor i for de rygter fra.. fordi udmidbart kan jeg ikke finde noget hvor Lass er i svære forhandlinger ej hellere drenthe...
RAUL!!!!