Tiltag til Madridista.dk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
personligt læser jeg det hele og synes kun at det er blivet bedre med de mange nyheder :)
¡Hasta la Victoria Siempre!
- Hugol
- Gæst
-
Dario Gomez.
Jeg undrer mig over du ikke bliver på det faglige niveau, før mente du at jeg ikke havde kendskab til nyhedsformidling, altså formidling arbejder jeg dagligt med i forhold til forældre og deres børn og når jeg træner fodbold. Og for forældre er alt nyt godt at vide, men den sag du fremlægger kan tolkes på mange måder så derfor er refleksion et meget relevant redskab i min dagligdag og det burde den også være i din fordi dit resultat skal modtages af mange. For der var bestemt masser af mulig debat i dette.
Selvf skal man please så mange som mulige det er jeg bestemt ikke uenig i.
Men når jeg pludselig oplever en blandet kultur på, hvordan der bliver skrevet nyheder og at man ikke fastholder strukturen som der tidligere er blevet kørt, så finder jeg det kaotisk som læser. Jo man kan vælge og vrage omkring jeres nyheder men jeg er en meget nysgerrig læser, hvis jeg skal beholde den nysgerrighed så synes jeg ikke man skal begynde at lægge samme stil som bold.dk med at poste og poste og være hurtig på aftrækkeren. Der var en del emner som i kunne ha taget op igår hvilket jeg ikke var ked af det ikke blev gjort. Jeg ved jo ikke hvad der står i jeres nyheder før jeg har læst dem.
Nu har jeg faktisk været interresseret i mange af de nyheder som du har skrevet, og jeg ved det er dig for jeg kender din stil. Så det er jo bestemt ikke person relateret og heller ikke en krig som Siempre lægger det ud med at være.
Jeg efterspørger bare mere struktur på den kultur der er dannet på madridista.dk og som er i en positiv retning.
For eksempel at man fastholder nyheden: kommentarer efter kampene. Samt at nyheder som Oleguer der kom igår ryger ind under et kamp referat for eksempel da sådanne en notits sagtens vil gøre et referat mere sjovt at læse istedet for at den står individuelt og uden inspiration til debat. For det er vel det madridista også skal opnå med sine nyheder.
"Med det antal nyheder, som leveres hver eneste dag, vil der naturligvis være nogle nyheder, der er mindre relevante end andre, men det er jo helt individuelt fra bruger til bruger."
Enig. Men lidt som jeg skrev tidligere, omkring inspiration til debatten ønsker jeg er mere prioriteret. Det vil skabe et mere levende debat forum og kommentarer til nyhederne er stadig ikke kommet. Jeg ved i modtog dette tiltag positivt men om i så har fravalgt det skal jeg ikke kunne sige. Jeg håber da det stadig er taget til efterretning.
Edit
Det kan godt være at min holdning er enestående, men skulle jeg tie selvom det går mig på. Det synes jeg ikke! Og i er jo altid velkomne til at vælge og vrage i de kritiske ideer jeg har. Det har i altid været.
Hala Madrid.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Endte den nu også 2-1? ;)
DC19
Målmænd: Casillas, Dudek, Adán.
Forsvar: Arbeloa, Ramos, Carvalho, Mateos, Marcelo.
Midtbane: Lass, Khedira, Xabi Alonso, Diarra, Canales, Granero, Di María, Pedro León, Özil.
Angreb: Higuaín, Cristiano Ronaldo, Benzema.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Raúl 7
- Gæst
-
Seneste eksempel:
"Mourinho sat på plads af Florentino Pérez" - i artiklen viser det sig at Mourinho og Perez har indgået et kompromis omkring Casillas deltagelse ved Príncipe de Asturias.
Brug dog en ordentlig overskrift.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Mourinho fortæller, at INGEN spillere får lov til at deltage i "Príncipe de Asturias".
Dag to:
Mourinho fortæller, at han efter et møde med Florentino Pérez har accepteret at Iker Casillas deltager.
Det behøver ikke at blive pakket ind i ordet "forhandling".
- Hugol
- Gæst
-
Flere folk har vaeret kede af at hele landsholdet har maatte blive vaek. Problemet er nok naermere at det overraekkelsen har ligget paa en fredag og ikke i midtugen.
Dog er det saa et fint skulderklap til Casillas af Barcelona spìllerne foelser sig repreasenteret via Casillas tilstedevaerelse.
- LosMerengues30
- Gæst
-
Skal kun ses som et velment råd, intet andet.
- Hugol
- Gæst
-
Eller også tager jeg helt fejl. Der var engang et indslag om det i sporten da Laudrup spillede i Barcelona.
Men når los Ultras skal til Barcelona synger de, vente con los ultras sur, que vamos a barcelona, hay que quemar en el nou camp.
www.lostiempos.com/diario/actualidad/dep...-camp_1947_3234.html
Her har du også en nyhed hvor der bliver sagt Nou Camp. En spansk artikel!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Det sidste først. Det skal vi naturligvis være mere opmærksomme på i fremtiden, at der ikke indsniger sig grammatiske fejl.
Og så til punktet, hvor du tager fejl. I hvert fald lidt.
Camp Nou er catalansk. Nou Camp er castillansk/spansk.
Derfor altid Nou Camp på Madridista.dk