Tiltag til Madridista.dk
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Er der en grund ti, at i ikke nævner Antonio Adan?!
"Hos Real Madrid er der genvalg til 10 af weekendens 11 spillere i startopstillingen. Kun Sergio Ramos er udeladt, grundet en mindre skade, som heldigvis ikke er alvorlig. I Ramos' sted spiller i stedet Alvaro Arbeloa, så det er en kompetent afløser."
men længere nede
"Real Madrids hold: Iker Casillas, Alvaro Arbeloa, Ricardo Carvalho, Pepe, Marcelo, Sami Khedira, Xabi Alonso, Cristiano Ronaldo, Mesut Özil, Angel Di Maria og Gonzalo Higuain"
Der skal vel stå Benzema istedet for Angel så :b
- gustafsen
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Sådan går det når man er sent ude med optakter. Tåben der skrev nyheden giver en kold bajer til den første der finder ham! ;)
- Hugol
- Gæst
-
Jeg skal dog ikke lægge mig ud omkring jeres politik om hvordan i skriver nyheder. Men det virker for mig som om man poster i øst og vest lige for tiden. Lidt svært som læser, at læse nyheder på 4 linier, som en bruger ligeså godt kunne ha været postet i sjov og spads tråden.
Jeg ved godt at i har et mål om at nå et hvis antal nyheder om dagen, men der er masser af muligheder for at skrive noget med noget mere kød på synes jeg.
- Hugol
- Gæst
-
Jeg skal dog ikke lægge mig ud omkring jeres politik om hvordan i skriver nyheder. Men det virker for mig som om man poster i øst og vest lige for tiden. Lidt svært som læser, at læse nyheder på 4 linier, som en bruger ligeså godt kunne ha postet i sjov og spads tråden.
Jeg ved godt at i har et mål om, at nå et hvis antal nyheder om dagen, men der er masser af muligheder, for at skrive noget med noget mere kød på synes jeg.
Det er de to seneste nyheder med Higuain og Oleguer jeg undrer mig lidt over. Man kunne tage begge under et referat.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Nemlig en ting, som ingen andre medier i DK har mulighed for at have kendskab til. Det skete nemlig, da der var studie på TV3 og derfor er det ret kool at have den slags med her.
Det kræver nok, at man har lidt et kendskab til nyhedsformidling etc, og det forventer jeg alligevel ikke fra dig ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Hugol
- Gæst
-
Dario Gomez.
Det handler ikke om nyhedsformidling men prioritet af hvad man vil skriveom. Altså hvis man vælger at fokuserer på denne nyhed mens man springer andre mere relevante over som jeg føler lidt der er gjort på det sidste. Var det egentlig ikke noget der kunne ha stået i det lange kamp referat også istedet. Synes bare det handler om at poste end at få det mere centrale der foregår i klubben lige pt.
Det kan godt være du har kendskab til nyhedsformidling men hvis dine læsere, uanset om de er kritiske eller ej, mindsker lysten til at læse 3-4 liniers nyheder så kunne det godt være man skulle kigge indad.
Og så er det trods alt ikke så svært at vide tidligere barcelona spillere vil blive piftet af når deres navn bliver råbt op.
Derudover er madridista en nyhedsside med et debat forum. Hvorfor så ikke skabe en debat i selve sine nyheder. Specielt når forummet ikke er særlig levende for tiden. Eksempelvis kunne man ha taget fat i Ronaldos seneste udtalelser om den buhen som eksisterer på Bernabeu. Og hvordan var det foreksempel idag, for Ronaldo lignede en spiller der har brug for selvtillid, og det får man bestemt ikke af at tilskuerne rakker ned på ham som jeg følte lidt de gjorde.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Og nu ved jeg ikke, om 'mine' læsere, hvilket du noget misvisende kalder dem, mister lysten til at læse nyhederne herinde, men folk med bare den mindste smule hjerneaktivitet burde have muligheden for at selektere i mellem, hvad de vælger at læse.
Nogle vil gerne have rygter, nogle ting fra klubbens bestyrelse, nogle resultater fra ungdomsafdelingen.
Så i stedet for kun at please enkelte forsøger vi at tilfredsstille alle - det burde du egentlig bifalde, men meget lidt kan overraske mig mht dig ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Med det antal nyheder, som leveres hver eneste dag, vil der naturligvis være nogle nyheder, der er mindre relevante end andre, men det er jo helt individuelt fra bruger til bruger.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.