Tiltag til Madridista.dk

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #997 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Tiltag til Madridista.dk
Det er ikke korrekt Hugol, at Espanyol fortrinsvis er støttet af "spanierne". Det er en klub, som bliver støttet af catalanere lige så vel som "spaniere" i Catalonien. Det samme er i øvrigt tilfældet med Barcelona. (en klub, der er støttet af ca. 26 procent af Spaniens befolkingen (RM 33 procent) har naturligvis ligeledes et dusin millioner "spanske" fans.

De fleste "spaniere" i Catalonien er af andalusisk herkomst. (de er andalusere, så man kan diskutere, hvor meget spanske de egentlig er og hvad der er spansk i Spanien, foruden Castillien og Madrid)

Om vi ligefrem er hadet i Catalonien ved jeg ikke. Der er givetvis en hel del madridistaer i Catalonien (minder i øvrigt at huske at der er rigtig mange penyaer), ligesom tilfældet er det med culés i Madrid og Castillien. Desuden er der masser tilflyttere fra Madrid i Barcelona og omvendt, så det er vist kun blandt fanskaren (altså Reals og Barcas) at hadet er stort.

At tale om hele regioner er måske en smule overgearet. Hvis det endelig skulle være, så ville jeg kun bruge udtrykket om Baskerlandet.

For ellers kunne man bruge det om Galicien, Andalusien, Valencia, Navarra, Cantabrien, Aragon osv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #998 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tiltag til Madridista.dk
Dario Gomez
Det er jeg klar over, men om du er hadet i en region, betyder jo ikke noget når du skal spille mod en klub du har et godt forhold til.

Los M
Selvf er klubben også støttet af Catalanere. Men det er en klub for spanierne i Catalonien, som jeg skriver, modsat Barcelona som hovedsageligt er til for Catalanerne. Selvf er det en klub for spanierne også, Men FCB er Cataloniens stolthed :-).

Det ved jeg også godt du ved, min pointe var bare at det ikke betyder noget, det had madridista.dk beskriver om, når vi skal spille mod en venskabs klub.

Dog undrer det mig meget at fans må igennem det check igen.

14 år 8 måneder siden #999 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg sys også jeg så, at Negredo blev tildelt et trofæ tidligere, nogle som ved hvorfor??

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1000 af LosMerengues30
Han fik ligeledes en pris, fordi at han var den spanier, som scorede flest mål i sidste sæson i ligaen.

Men altså, de her priser betyder ikke det store. Det er jo blot Marca, der står for dem, så intet officielt.

At Mourinho vinder prisen som årets træner er lidt underligt, Marca eller ej. Pep vandt trodst alt ligaen, CL og kom i Coap Del Rey finalen.

I øvrigt godt at se en nogenlunde frisk Di Stéfano!

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1001 af LosMerengues30
Siempre og kompagni:

Ligger det i jeres overvejelser at fornye forummets design engang i den nærmeste fremtid?

Altså forbedre layout, lave forskellige kategorier (spillertråde, kamptråde, salg/køb, rygter, la liga, andre ligaer, internationale kampe, off-topic tråde osv)?

Det ville forbedre forummets brugervenlighed markant i mine øjne og det er også det design man ser på alle andre forums (bold.dk, acmilan.dk, oldtrafford.dk, arsenal.dk, fcbarcelona.dk osv.)

Kunne være spændende, hvis det kunne lade sig gøre.

Nyhedsdækningen er hvert fald i en klasse for sig, når man sammenligner med de førnævnte hjemmesider.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

14 år 8 måneder siden #1002 af Siempre Madrid
Klart og rungende JA!

Der vil komme et nyt design på både Madridista.dk og på debat-forum.

Status lige nu er, at vi har oplistet alle vores planer til den kommende hjemmeside, men at vi først vil afprøve selve faciliteterne på Real Madrid Fanklub DKs hjemmeside, da den med al respekt er af lidt mindre størrelsesorden og vi derfor nemmere kan håndtere det som en ”prøveklud”.

Når vi har draget erfaringer der, er det vist relativt nemt at overføre ideerne til Madridista.dk, men lige nu kan jeg ikke give en præcis dato for, hvornår vi har siden klar, men selv om der er stille om projektet, så arbejdes der med sagen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1003 af LosMerengues30
Det lyder fremragende Siempre. Det ser jeg bestemt frem til.

• madssp
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1004 af madssp
Besvaret af madssp på emne Tiltag til Madridista.dk
Lyder super godt!

ReaMadridFanklub.dk trænger vist også til et gevaldigt makeover :o)

• jj_madridista
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1005 af jj_madridista
Besvaret af jj_madridista på emne Tiltag til Madridista.dk
Så er det nok værd at overveje forummets eksistens, eller i hvert fald at begrænse indholdet på forum, primært til fanklubben, for i stedet at få en egentlig kommentar-funktion til nyhederne.

Der er ikke særlig mange af de registrerede brugere på dette forum, som er aktive. Det må man blot sande. Til sammenligning vil det formentlig gøre det lidt mere interessant med en kommentar-funktion, eventuel tilknyttet facebook. Blot for at nævne en mulighed. Medmindre man selvfølgelig føler, at man kan trække flere brugere til og/eller få mere aktivitet på forum.

14 år 8 måneder siden #1006 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg tror som sådan der er mange aktive brugere. Hugol/Jabac/Whateverthefuck og dig selv har det blot med at dræbe diskussioner der ofte kunne være spændende at føre videre end til blot den sædvanlige &quot;Du læser/forstår ikke hvad jeg skriver jo&quot; osv.

Jeg nægter at tro på jeg er den eneste der har det sådan. Og hvis du eller Hugol skulle have lyst til at flame mig nu, så værsgo'. Jeg håber blot Siempre eller en anden moderator tager fat i jer begge to, for I kan sagtens finde ud af at debattere (jj især), det er blot ærgerligt at det gang på gang på gang skal forfalde til personlige angreb og åndssvage kommentarer.

DC19

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1007 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tiltag til Madridista.dk
1006
Enig.

Den seneste debat som der har kørt i en længere periode, kunne folk sagtens deltage i uden at blive slagtet, men folk har valgt ikke at gøre det.. Og du vil heller ikke blive slagtet af mig for at skrive det du skriver.

14 år 8 måneder siden #1008 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Tiltag til Madridista.dk
Hvad nytte ville det også gøre at prøve at deltage når indlæggene blot vil drukne i endnu flere intetsigende indlæg fra dig eller jj? Og det er heller ikke kun denne ene gang det har været helt galt.

Men jeg er dog glad for at du godt kan se det har taget overhånd.

DC19

Leveret af Kunena Forum