Tiltag til Madridista.dk
- Hugol
- Gæst
-
Seneste debat uden JJ, som jeg havde med Kongen, blev der vist skrevet 3 indlæg, mellem mig og kongen. Herefter var der andre der deltog, Kongen og jeg var uenig, og hvis jeg har sagt nedladende ord til kongen så skal jeg undskylde.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tror nu også jeg har fået min pointe igennem, det håber jeg i hvert fald.
DC19
- jj_madridista
- Gæst
-
Det kan jeg øjensynligt selv se, at der ikke er. Hovedparten af de brugere der er på forummet, er i øvrigt gæster, hvis man bider mærke i det, mens et fåtal af de registrerede brugere i ny og næ er online og/eller tager del i debatten og her snakker vi et begrænset fåtal. Til sammenligning er responsen og aktiviteten mere markant på facebook-siden.
"Men jeg er dog glad for at du godt kan se det har taget overhånd."
Jeg håber i øvrigt, at dette var ironisk :-)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det er bestemt ærgerligt, at der ikke er flere der deltager, hvilket jeg i høj grad tror skyldes, at 2-3 brugere er så altdominerende som de er. Jeg har selv været det tidligere og skriver enkelte gange mange indlæg, det gavner desværre bare ikke altid. Når enkelte brugere bliver for dominerende, så vil mange ofte holde sig væk - sådan hænger tingene desværre ofte sammen.
Personligt har jeg flere gange droppet deltagelse, da jeg simpelthen ikke orkede at debattere med de samme 2-3 personer hver gang. Det er i den grad ærgerligt, når man rammer det punkt.
Det sagt, så vil Facebook altid være mere aktivt og er ikke noget man skal konkurrere med. Forum er til intelligente, dybe og konkrete debatter, mens Facebook mere bare er til små ligegyldige kommentarer. Fred være med de ligegyldige, korte og hurtige kommentarer og fred være med de mennesker, som ønsker at komme ud med den slags, men det er ikke det forum er til.
Derfor synes jeg i den grad, at der er et behov for et forum også selvom antallet af aktive aldrig vil blive så højt, som de mere populære kommentarer eller Facebook-muligheder.
Derimod synes jeg, at enkelte brugere nogle gange skulle overveje, om man absolut skal deltage i samtlige debatter og kommentere på alt. Også selvom det ofte er velargumenterede svar(jj_madridista), nogle gange gavner det måske bare ikke i det store billede.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Hugol
- Gæst
-
Men ja der er manglende deltagelse og det skyldes af flere aarsager, end blot 2-3 stykker som bruger forummet mest.
Bodamgaard er en af de bedste her paa dette forum, og han stikker en kommentar i ny og nae, som er ganske velovervejet og gennemtaenkt. Men desvaere ser vi ham for sjaeldent, og det gaelder mange af de gamle brugere, som var meget aktive foer i tiden.
Hvor er Fiel blevet af, Laudrup 10 osv osv. Det kan unaegtelig kun ha med at nogle skriver mere paa forummet end andre.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
De holder sig formentlig væk, fordi du + et par stykker mere spammer forummet med +20 indlæg per dag, hvilket også er grunden til, at jeg stort set heller ikke bruger det mere ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Hugol
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Derfor valgte jeg i går at slette indlæggene og det var kun fordi jeg ikke var i stand til at lukke jeres brugere for en periode.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Hugol
- Gæst
-
Jeg er ikke den eneste der har kommenteret JJ`s personlige angreb herinde.
Jeg ved jeg er Cabezon i min debatter, men jeg holder mig sagligt i mine debatter. Jeg ved ogsaa at jeg lader mig nemt provokere, men saa holder jeg mig til min pointer, holdninger og praesentation af materiale for at understoette mine debatter. Og saa engang imellem kan de koerer i ring.
ja jeg ved den gik i ring igaar, efter jeg praesenterede min video.
Og et andet spoergsmaal, saa forstaar jeg ikke hvorfor du ikke kan blokerer for en periode.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
1) Man kan hoppe med på vognen
eller
2) Man kan vælge at springe ud af diskussionen og erkende, at man har ret til hver sin holdning.
I har jo begge så travlt med at få det sidste ord at I glemmer sagens kerne og respekten for hinanden. Det kan man altså godt have, selv om man er dybt uenige.
Jeg var ikke inde på adm-siden, så jeg kunne pause jer.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Jeg er enig i at visse brugeres endeløs diskussioner kan være afskrækkende.
MEN den afgørende grund er vel at der for få brugere som er debatstartende og som bruger tid på at komme med noget nyt og interessant i debatten. Det betyder ikke så meget at nogle få brugere trækker debatten ud på et vildspor, hvis man bare får konstruktive svar fra 4-5 andre. Problemet er bare at det gør man meget sjældent.
Det gør det kedeligt at deltage, og derfor finder man på noget andet at lave. Det hele bidrager selvfølgelig til en ond cirkel, men det afgørende er at der er for få tilbage som har lyst til at bidrage.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Jeg er sådan set ikke uenig. Jeg ser de to ting som ligestillede årsager til problemerne. Forhåbentlig vil vi i fremtiden få flere ud af busken igen, men jeg håber også, at de ekstremt aktive vil genoverveje om deres kræfter til tide skal benyttes med mere omhu, til alles glæde.