Tiltag til Madridista.dk
Jeg håber bare at nogle brugere vil tage til efterretning, at der rent faktisk er nogle der mener at deres, i øvrigt velkomne, aktivitet i dette fora ikke altid er så udbytterigt for os andre.
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det kunne være fedt, hvis man i artikler der omhandler weekendens runde indsatte den aktuelle stilling som afslutning på artiklen.
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
- jj_madridista
- Gæst
-
- LosMerengues30
- Gæst
-
Ja, der var der også toneangivende brugere tidligere, men min fornemmelse siger mig, at der var flere om det og at det aldrig nåede de højder, der har været kendetegnede de seneste 1-2 år.
Jeg er dog ligeledes ret sikker på, at en modernisering af forummet (de tiltag jeg efterspurgte) ville tiltrække langt flere brugere.
For siden har mig bekendt forholdvist mange besøgende om dagen og nyhedsdækningen i sig selv er glimrende.
Hvad der er sket med mange af de gamle brugere kan man naturligvis kun gisne om, men mon ikke de har haft de samme tanker, som de fleste af os i denne tråd?
- sorengandersen
- Senior bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jo, den skal vi nok få op på siden igen.
@ til den igangværende debat i flere tråde om et bedre forum med en ordentlig tone:
Jo, jeg kunne godt slette flere brugere eller slette flere indlæg, men det er bare ikke hos mig, at det gode debatforum starter. Det er hos DIG, der læser dette indlæg.
DU kan vælge altid at besvare et indlæg i fuld respekt for modparten eller DU kan vælge helt at lade være med at besvare et indlæg, hvis DU fornemmer at DU aldrig kan blive enig med modparten.
Det gode forum er egentlig helt simpelt at skabe: DU sætter dig bare og genlæser nedenstående husregler og DU husker som den første at efterleve dem. ALTID! De kommer her:
Ti gode råd til at skabe et godt forum for Madridistas.
1) Overvej grundigt, om dit indlæg har interesse for andre og begrund dine holdninger. Undgå one-liners som ”Neymar skal købes nu” eller ”Sami Khedira er ikke god nok til Real Madrid”. Læs indlægget igennem inden du sender det.
2) Husk, at det skrevne sprog fremstår hårdere end det talte sprog. Man kan let såre/fornærme andre, selv om det måske slet ikke var hensigten og på den måde starte en lavine af ukvemsord.
3) Undgå brugen af VERSALER (store bogstaver).
4) Undgå at oprette tråde, som allerede er oprettet i forvejen. Tag et kig på indlæggene, inden du beslutter at oprette nye.
5) Sørg for, at dine indlæg er relevante for diskussionerne.
6) Perfide person-angreb, samt racisme og diskrimination på baggrund af religion, køn, etnicitet eller seksualitet accepteres overhovedet ikke og kan i øvrigt i grove tilfælde politi-anmeldes.
7) Vær med til at holde forum overskueligt. Begræns antallet af tråde ved at overveje om dit indlæg hører til i en af de eksisterende tråde.
8) Husk, at der kan forefindes tilhængere af andre klubber, som har et helt andet syn på sagen end Madridistas. De er velkomne på siden, men skal i lige så høj grad være opmærksomme på deres fremfærd.
9) Brug chatten, hvis du har brug for at diskutere enkelt-ting med en bruger. Det har sikkert ikke interesse for andre.
10) HUSK frem for alt, at man altid kan enes om at være uenige. Der gives ikke points for at forsøge at trumfe sin holdning igennem og man taber ikke ansigt ved at lade diskussionen ligge.
Hvis DU vil følge ovenstående råd, er der aldrig mere mudderkastning på Madridista.dk, men det starter hos DIG og kun DIG!
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Hugol
- Gæst
-
www.defensacentral.com/real_madrid/63974/hugo-s/
Håber at Madridista vil dække denne event. Troede det var i Madrid til at starte med, men jeg må vente endnu længere tid til at møde, eller være i nærheden af den person som gjorde mig til Madridista.
- LosMerengues30
- Gæst
-
Det er dog rigtigt, at vi scorede flere mål i ligasammenhæng sidste sæson.
Hvornår ventes det nye forum i øvrigt at være klar?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Figo10
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-