Er Zidane klar til opgaven?

Afstemning: Er Zinedine Zidane klar til at stå i spidsen for Real Madrid?

Ja
16 57.1%
Nej
12 42.9%
Antal stemmer: 28
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
10 år 8 måneder siden #13 af FranciscoISCO

Dios skrev: Jeg tror på Zidane, men jeg tror ikke på Perez. Det kan blive problematisk!

Det er også den tanke, som jeg hele tiden falder tilbage på. Hvis vi nogensinde har haft en træner, som har haft brug for tid og tålmodighed med sit projekt, så er det Zidane. Ganske enkelt fordi dette, surrealistisk som det lyder, er hans første trænerjob på topplan. Men kan Perez give ham den? Der findes flere gode argumenter for, at han rent faktisk bør have viljen til det... Men én ting er Perez' 'tålmodighed', en anden ting Real Madrids som helhed.

Og så er der jo spørgsmålet om BBC (og J). Zidane kan ikke vitterligt mene det, når han siger at han vil benytte denne konstellation; en konstellation hele den tænkende del af omverden forlængst har skudt og begravet. Når Zidane siger, at han vil benytte den, så lyder han i mine øre, som en mand der har en pistol for tindingen.

Så nej; den helt store problemstilling ser altså ikke umiddelbart ud til at være løst, blot ved en udskiftning af trænerposten...

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #14 af real89
Besvaret af real89 på emne Er Zidane klar til opgaven?

Pelle skrev:

FranciscoISCO skrev: Synes måske også det er lidt mærkeligt at sige, at Zidane ikke er den rette mand de næste 5-10 år, grundet erfaring... Hvis han er her i 5-10 år, så optjener han jo erfaringen undervejs? Hvis han er her i 5-10 til år, og Perez i samme periode er præsident, så må det være fordi, at Zidane har åbenbaret sig som den absolut bedste træner i verden! :O

Hvis Zidane gør det rigtig godt i de kommende måneder, og de følgende sæsoner, så er han selvfølgelig den rette mand. På den måde kunne starten på hans trænerkarriere meget vel komme til at minde lidt om Del Bosques'.

Fair nok - læs det sådan her: Baseret på Zidanes nuværende erfaring, ser jeg ham ikke som manden, man skulle have ansat for de næste 5-10 år :-)

Fair nok, du er frit til at mene det du tænker. Men af ren nysgerrighed, hvem havde du så tænkt dig kunne gøre det nu?? hvis ikke Zidane skulle tage over nu, hvem vil have lyst til jobbet?? og det skal være en der skulle holde i de 5-10år.

10 år 8 måneder siden #15 af real89

FranciscoISCO skrev:

Dios skrev: Jeg tror på Zidane, men jeg tror ikke på Perez. Det kan blive problematisk!

Det er også den tanke, som jeg hele tiden falder tilbage på. Hvis vi nogensinde har haft en træner, som har haft brug for tid og tålmodighed med sit projekt, så er det Zidane. Ganske enkelt fordi dette, surrealistisk som det lyder, er hans første trænerjob på topplan. Men kan Perez give ham den? Der findes flere gode argumenter for, at han rent faktisk bør have viljen til det... Men én ting er Perez' 'tålmodighed', en anden ting Real Madrids som helhed.

Og så er der jo spørgsmålet om BBC (og J). Zidane kan ikke vitterligt mene det, når han siger at han vil benytte denne konstellation; en konstellation hele den tænkende del af omverden forlængst har skudt og begravet. Når Zidane siger, at han vil benytte den, så lyder han i mine øre, som en mand der har en pistol for tindingen.

Så nej; den helt store problemstilling ser altså ikke umiddelbart ud til at være løst, blot ved en udskiftning af trænerposten...

Men hvad skulle han have sagt til sit første pressemøde, hvor han kun har trænet med sit holdt i 1 dag. NEJ BBC er ikke det, jeg vil spille med. Jeg har ingen fremtidig planer med denne konstellation?? sikke en chock og raseri det ville blive for mange fans og klubben, men ikke mindst på disse spiller. Omvendt ville man her måske allerede se, hvem det ville gå ud over. Bale.
Benzema synes han er fantastisk, med den rette vejledning. Ronaldo, ser han som en stor spiller bare at pille ud. Bale- en spiller i ubalance forgudet af Perez uanset hvor dårligt han spiller. Men dette kan komme Isco eller James til gode, som det eneste positive, hvis han havde sagt nej til BBC.

10 år 8 måneder siden #16 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Er Zidane klar til opgaven?

real89 skrev:

Pelle skrev:

FranciscoISCO skrev: Synes måske også det er lidt mærkeligt at sige, at Zidane ikke er den rette mand de næste 5-10 år, grundet erfaring... Hvis han er her i 5-10 år, så optjener han jo erfaringen undervejs? Hvis han er her i 5-10 til år, og Perez i samme periode er præsident, så må det være fordi, at Zidane har åbenbaret sig som den absolut bedste træner i verden! :O

Hvis Zidane gør det rigtig godt i de kommende måneder, og de følgende sæsoner, så er han selvfølgelig den rette mand. På den måde kunne starten på hans trænerkarriere meget vel komme til at minde lidt om Del Bosques'.

Fair nok - læs det sådan her: Baseret på Zidanes nuværende erfaring, ser jeg ham ikke som manden, man skulle have ansat for de næste 5-10 år :-)

Fair nok, du er frit til at mene det du tænker. Men af ren nysgerrighed, hvem havde du så tænkt dig kunne gøre det nu?? hvis ikke Zidane skulle tage over nu, hvem vil have lyst til jobbet?? og det skal være en der skulle holde i de 5-10år.

At der ikke findes en rigtig kandidat til jobbet lige nu, er jo ikke ensbetydende med, at man skal gå til lavere hylde og tage derfra.

"Maybe they hate me because I'm too good."

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #17 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Er Zidane klar til opgaven?

real89 skrev:

FranciscoISCO skrev:

Men hvad skulle han have sagt til sit første pressemøde, hvor han kun har trænet med sit holdt i 1 dag. NEJ BBC er ikke det, jeg vil spille med. Jeg har ingen fremtidig planer med denne konstellation?? sikke en chock og raseri det ville blive for mange fans og klubben, men ikke mindst på disse spiller. Omvendt ville man her måske allerede se, hvem det ville gå ud over. Bale.
Benzema synes han er fantastisk, med den rette vejledning. Ronaldo, ser han som en stor spiller bare at pille ud. Bale- en spiller i ubalance forgudet af Perez uanset hvor dårligt han spiller. Men dette kan komme Isco eller James til gode, som det eneste positive, hvis han havde sagt nej til BBC.

Han havde ikke behøvet at sige at BBC ikke får et ben til jorden med ham som træner. Han kunne bare have sagt at dem som arbejder for holdet vil komme til at spille.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Johnson.

10 år 8 måneder siden #18 af FranciscoISCO

real89 skrev:

FranciscoISCO skrev:

Jo jo, den er vi med på. Jeg siger også, at det umiddelbart ikke ser ud til, at den helt store problemstilling er løst. Jeg taler ikke om braste drømme, men derfor, udfra det eneste vi har at gøre med lige nu, som kan give et peg om Zidanes intentioner, så bekymrer udtalelserne om BBC mig da stadig. Men det er jo ikke bare udtalelserne, som bekymrer mig... Vi har nu haft to trænere i træk, som har forsøgt at få det til at fungerer med BBC (og J) konstellationen. Hvorfor forsætter dette vanvid? I mine øjne er grunden Perez. Da han stadig er præsident, så er der simpelthen bare intet der tyder på, at fredningen af visse spillere skulle ophøre.

BBCJ er fredet. Nogle pga. fortjeneste gennem præstationer på banen, andre pga. den klassiske forståelse af ordet fortjeneste... Denne konstellation fungerer bare ikke, det ved vi alle. Så længe denne er fredet, så kan trænernavnet dybest set være ligegyldigt. Perez' projekt er den helt store problemstilling.

Altid Real Madrid.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #19 af Johnson
Sidder vi ikke allesammen med en fornemmelse af at det bedste der kunne ske for Real Madrid er hvis Ronaldo smutter? Den eneste grund til at han stadig er i klubben og har den urørlige position efter så mange magre år, skyldes ene og alene forretningsmæssige hensyn.

10 år 8 måneder siden #20 af Siempre Madrid

Johnson skrev: Sidder vi ikke allesammen med en fornemmelse af at det bedste der kunne ske for Real Madrid er hvis Ronaldo smutter? Den eneste grund til at han stadig er i klubben og har den urørlige position efter så mange magre år, skyldes ene og alene forretningsmæssige hensyn.

Helt kort: Nej.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #21 af Johnson
Ser du stadig Ronaldo som en spiller der kan bygges et vindende hold op omkring? Han accepterer jo tydeligvis ikke at have en mindre fremtrædende rolle på holdet.

10 år 8 måneder siden #22 af real89

Johnson skrev: Sidder vi ikke allesammen med en fornemmelse af at det bedste der kunne ske for Real Madrid er hvis Ronaldo smutter? Den eneste grund til at han stadig er i klubben og har den urørlige position efter så mange magre år, skyldes ene og alene forretningsmæssige hensyn.

kort sagt, NEJ

10 år 8 måneder siden #23 af Dios
Besvaret af Dios på emne Er Zidane klar til opgaven?

FranciscoISCO skrev:

Helt enig :)

Jeg er kæmpe modstander af BBC, fordi jeg mest af alt er modstandere af BB, men lad os give Zidane en fair chance for at få trioen igang. Jeg tror ikke på den, men buttede piger har også brug for kærlighed, så lad os se om Zidane kan få sparket noget liv ind i dem.

Det lyder nemlig som en pistol for tindingen. Og problemstillingen vil ikke være løst, men kunne det tænkes, at Zidane får så meget succes at han rent faktisk får Perez til at lukke sylten, og ikke kan fyre ham? Det er drømmescenariet for mig. For jeg vil stadig have de store handler, som Perez kan bringe. Jeg vil bare ikke have flavour of the month, men verdensklasse spilleren som træneren har en plan med. Som tidligere nævnt, så har jeg altid støttet Perez lidt, da jeg ikke kan overskue endnu en periode med en Calderon type, som bringer den ene "middelmådige" spiller efter den anden.
Jeg håber inderligt Zidane er manden som kan sætte Perez på plads.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

10 år 8 måneder siden #24 af FranciscoISCO

Siempre Madrid skrev:

Helt kort: Nej.

Nej, det tror jeg heller ikke, ikke i Ronaldos tilfælde... Ronaldo har fortjent sin position i klubben. Bale har ikke på noget tidspunkt gjort sig fortjent til en fredning i startopstilling. Det er hans fredning i startopstilling, som der meget vel kan være forretningsmæssige årsager til. James har bevist lidt mere, men jeg føler stadig ikke, at hans position i hierarkiet er 100% tilspillet. Af ens årsager så skal der være plads til dem begge. I lyset af hvem der, af andre årsager, også skal være plads til, så har vi ligepludselig et problem. Det har vi haft længe. Den vante stamformation harmonerer simpelthen bare ikke.

Altid Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum