Om Vores Rivaler IX

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #14869 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

El_Juan post=175218 skrev:

Er Madridista DKs svar på Antonio Cassano.

​😂

Men vi ved det godt, så få nu talenterne tilbage! 😂

Hilsen Madridista DKs svar på Michael Laudrup! (Stod mellem ham og Seedorff, men for ikke at fremstå alt for woke gik jeg med Laudrup)

PS. Anelka > Cassano

​Der er en anden der må have Anelka titlen. 
jeg har opdateret la cantera tråden og det bliver ikke sidste gang jeg gør det :)
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #14870 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=175220 skrev:

El_Juan post=175218 skrev:

Er Madridista DKs svar på Antonio Cassano.

​😂

Men vi ved det godt, så få nu talenterne tilbage! 😂

Hilsen Madridista DKs svar på Michael Laudrup! (Stod mellem ham og Seedorff, men for ikke at fremstå alt for woke gik jeg med Laudrup)

PS. Anelka > Cassano

​Der er en anden der må have Anelka titlen. 
jeg har opdateret la cantera tråden og det bliver ikke sidste gang jeg gør det :)

​Ak. Anelka. Den bedste Real Madrid-spiller, nogensinde, som kun fik én sæson i klubben!

Så kigger jeg med i den tråd i stedet, tak! Hvad siger du i øvrigt til Mastantuono?! Ser ud til han har overhalet de to Palmeiras-drenge, Estevao og Luis Guilherme.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #14871 af 9eren
Det er svært at sige hvad der sker. Jeg synes RM skulle invistere i både Mastantuono og Estevao.

Jeg håber jeg får lidt mere tid til at følge sommer turneringerne i år, med de forskellige talenter. David Sanchez og Balboa er nogle af dem jeg ser meget frem til at følge. For mange år siden så jeg Balboas far genoptræne til træning efter en skade med il fenomeno.

Jacobo håber jeg ender på første holdet til forsvaret, også Joan Martínez Lozano og Fortea holder jeg øje med.

Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved 9eren.

2 år 2 måneder siden #14872 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Ifølge Twitter har Juni Calafat ikke et godt forhold til Estevaos agent. Bayern og Chelsea anses som favoritter til ham lige nu.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 2 måneder siden #14873 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=175247 skrev: Ifølge Twitter har Juni Calafat ikke et godt forhold til Estevaos agent. Bayern og Chelsea anses som favoritter til ham lige nu.

​Det er også okay, som jeg ser ham er han ikke et større talent end Vini, Rodrygo og Endrick. Vi er allerede fint med på talentfronten i angrebet. 

Jeg håber bare at vores glimrende scouting lander os det næste talent der er på Ronaldo Nazario/messi niveau, det er virkelig der vil skal slå til tidligt.

Den slags talent kommer dog meget, meget sjældent. Jeg har i hvert fald ikke oplevet talenter så store som de to i min tid som fan. 

2 år 2 måneder siden #14874 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Det er fandme noget af et godstog Dortmund har på den højreback i Ryerson. Vildt hvorfor Norge er så pisseringe, de har vel egentlig et ret godt hold. Hvad har Ståle gang i? 

DC19

2 år 2 måneder siden #14875 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Om Vores Rivaler IX
Gud hvor er PSG bare en lille klub når man ser på de helt små detaljer. Alene ifm denne kamp var det hele sceancen med at lukke ned for antallet af Dortmund fans, deres tifo, som er sjov, men ikke et format af respekt for en modstander, episoden hvor de ikke giver Dortmund indkast efter Fullkrugs skade.

Jeg ser bare ikke os gør det, eller Bayern eller Liverpool. 

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 år 2 måneder siden #14876 af Malthehn
Besvaret af Malthehn på emne Om Vores Rivaler IX

Figo-10 post=175251 skrev: Gud hvor er PSG bare en lille klub når man ser på de helt små detaljer. Alene ifm denne kamp var det hele sceancen med at lukke ned for antallet af Dortmund fans, deres tifo, som er sjov, men ikke et format af respekt for en modstander, episoden hvor de ikke giver Dortmund indkast efter Fullkrugs skade.

Jeg ser bare ikke os gør det, eller Bayern eller Liverpool. 

​Enig! Ramos sparkede dog bolden ud til indkast, dog længere nede på banen end nødvendigt, hvorfor de nok bliver sure - men Mbappe pressede ikke da det blev taget.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #14877 af 9eren
Jeg håber virkelig vi kan vinde i morgen.

2 år 2 måneder siden #14878 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg har aldrig set så stor en målmand, være så lidt dominerende i sit felt, som Donnarumma. Helt vildt overvurderet spiller. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, JesperThomsen, Ramos4

2 år 2 måneder siden #14879 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX
​vildt nok at Dortmund er på vej til CL finalen foran hold som Barca, city, inter, Arsenal, porto, Atlético, United osv

2 år 2 måneder siden #14880 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- post=175254 skrev: ​Jeg har aldrig set så stor en målmand, være så lidt dominerende i sit felt, som Donnarumma. Helt vildt overvurderet spiller. 

​Synes også Marquinhos er mega overvurderet. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum