Om Vores Rivaler IX
Jeg tænker at det vil være nemt for Carlo at bænke Brahim i lange perioder. Der er ikke en kæmpe fanbase der vil kræve at han får spilletid og han har generelt ikke et særlig stort navn.
Hvordan han får løst kabalen med Güler og Endrick og Rodrygo, når man må gå ud fra at Vinicius og Mbappe kommer til at spille hver gang de er fit - det ved jeg så ikke. Jeg tænker at vi kommer til at sælge en eller flere af dem på et tidspunkt (og/eller Brahim).
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Ramos4 post=175295 skrev: Hvordan han får løst kabalen med Güler og Endrick og Rodrygo, når man må gå ud fra at Vinicius og Mbappe kommer til at spille hver gang de er fit - det ved jeg så ikke. Jeg tænker at vi kommer til at sælge en eller flere af dem på et tidspunkt (og/eller Brahim).
Ramos4 post=175296 skrev: Det bliver noget med kill your darlings på et tidspunkt.
Ja det gør det nok desværre. Vi må kill a darling omkring FIFA klub VM. Altså lige før eller lidt efter. Derefter går vi en sommerpause og en langt nemmere sæson i møde.
Sikken fed spiller vi har der!
mohbar post=175413 skrev: Vinicius - kan simpelthen ikke få armene ned. Han er bare vokset så meget i denne sæson. Brokker sig meget mindre og det kan man tydeligt se på hans spil.
Sikken fed spiller vi har der!
Lige nu verden bedste! Mbappe og Haaland kan man lukke ned over 2 kampe. Vini kan man ikke lukke ned i én halvleg.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Godt at præsidenten har sine prioriteringer i orden.
- Platin bruger
-
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis-de-jong-...om-forlaengelse.html
Jeg tror den 27-årige hollænder føler sig godt og grundigt snydt af klubben. Hans ophold er blevet alt andet end lovet. Forestil jer at være i hans sko.
Jeg kan virkelig godt forstå han ignorerer klubbens tilbud om at gå ned i løn. Der er jo intet i det for ham.
Og så har han jo set hver gang en anden spiller går ned i løn, så bruger klubben flere penge på en anden spiller.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Platin bruger
-
Jeg har klart mindst sympati for hyklerens diktator hold. Men alligevel håber jeg de vinder ligaen. Det viser omverdenen at vi slog de regerende og kommende Premier League mestre ligesom i 2022. Jeg nyder også at det er holdet, der har snydt der dominerer deres liga. Hvis de får en betydningsfuld straf for deres snyd, så bomber det forhåbentlig også den liga i stykker fordi deres eneste gode hold kun var gode fordi de snød. Det håber jeg selv den mest alkoholiserede Premier League vom kan indse.
Alle andre end United og Liverpool. City er så kedeligt.. Det er bare det samme. De vinder og vinder og hvis man endelig sætter sig ned og ser det er det så langsomt et tempo. Jeg ser nok helst Spurs vinde (lol), eller endda Chelsea. Måske savner jeg bare noget nyt i dén liga.Estadio Santiago Bernabéu post=175605 skrev: Total off topic men hvem håber I egentlig hver især vinder Premier League?
Jeg har klart mindst sympati for hyklerens diktator hold. Men alligevel håber jeg de vinder ligaen. Det viser omverdenen at vi slog de regerende og kommende Premier League mestre ligesom i 2022. Jeg nyder også at det er holdet, der har snydt der dominerer deres liga. Hvis de får en betydningsfuld straf for deres snyd, så bomber det forhåbentlig også den liga i stykker fordi deres eneste gode hold kun var gode fordi de snød. Det håber jeg selv den mest alkoholiserede Premier League vom kan indse.