Om Vores Rivaler IX

3 måneder 1 uge siden #16681 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det bliver tydeliggjort af at der ikke er flere lodtrækninger.

Tidligere kunne man også have en nem vej til finalen (Liverpool for eksempel) og en enormt svær vej til finalen (Real Madrid for eksempel) men der var lidt skjult af at man ikke havde det fulde overblik før det hele er afgjort.

Jeg synes faktisk det er lidt pinligt at Barca ikke endte i finalen sidste sæson med så nem en vej til finalen. Det samme i denne sæson hvis de går udenom om Arsenal.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #16682 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=194246 skrev: ​Det bliver tydeliggjort af at der ikke er flere lodtrækninger.

Tidligere kunne man også have en nem vej til finalen (Liverpool for eksempel) og en enormt svær vej til finalen (Real Madrid for eksempel) men der var lidt skjult af at man ikke havde det fulde overblik før det hele er afgjort.

Jeg synes faktisk det er lidt pinligt at Barca ikke endte i finalen sidste sæson med så nem en vej til finalen. Det samme i denne sæson hvis de går udenom om Arsenal.

​*Leverkusen ;)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #16683 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Ah phew. De har udlignet. Thank God.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #16684 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Flot af Bodø lige at slå Sporting 3-0. Kvartfinale i CL. Det er sgu vildt nok.

Kunne være vi også skulle overveje at gå over til kunstgræs.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #16685 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Gider Sporting lade være med at ødelægge vores alle sammens eventyr med Bodø?? Rude.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #16686 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Følger lige op fra den anden tråd: tillykke til Brahim med AFCON mesterskabet. Fuldkommen skørt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 6 dage siden #16687 af Estadio Santiago Bernabéu
​Sidder og ser Barca - Newcastle

Der gør mig seriøst helt harm hver gang ‘Camp Nou’ bliver nævnt og der glemmes nævne det fulde Spotify navn.

Altså de har solgt deres navnerettigheder! Det skal da koste at man nævner Spotify HVER. EVIG. ENESTE. GANG!

Alt andet er mangel på respekt overfor dem der har betalt millioner af Euro for det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 6 dage siden #16688 af Realex
Besvaret af Realex på emne Om Vores Rivaler IX
Når man ser Barcelonas forsvarsspil, kan vi aldrig tillade os at brokke os over dårligt forsvarsspil. Hold nu kæft hvor er de naive og dårlige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 6 dage siden #16689 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvordan spiller Barca ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 6 dage siden #16690 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Tænkte - lad mig se Barca kampen.
Så de foran 4-2 -_-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 6 dage siden #16691 af Estadio Santiago Bernabéu
​Der ser ud til at Barca cruiser videre i Europa League. De fører 5-2 på hjemmebane og dermed står den 6-3 på aggregate.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 6 dage siden #16692 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Men trods alt fedt med 3 spanske hold der bare STRAFFER 3 engelske hold. I like.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum