Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
De skal nok huske det den dag Bernabéu skifter navn.Estadio Santiago Bernabéu post=194807 skrev: Sidder og ser Barca - Newcastle
Der gør mig seriøst helt harm hver gang ‘Camp Nou’ bliver nævnt og der glemmes nævne det fulde Spotify navn.
Altså de har solgt deres navnerettigheder! Det skal da koste at man nævner Spotify HVER. EVIG. ENESTE. GANG!
Alt andet er mangel på respekt overfor dem der har betalt millioner af Euro for det.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Offline
- Platin bruger
-
Ramos4 post=194815 skrev:
De skal nok huske det den dag Bernabéu skifter navn.Estadio Santiago Bernabéu post=194807 skrev: Sidder og ser Barca - Newcastle
Der gør mig seriøst helt harm hver gang ‘Camp Nou’ bliver nævnt og der glemmes nævne det fulde Spotify navn.
Altså de har solgt deres navnerettigheder! Det skal da koste at man nævner Spotify HVER. EVIG. ENESTE. GANG!
Alt andet er mangel på respekt overfor dem der har betalt millioner af Euro for det.
Og det kommer jeg også til.
Det gælder også for os. Når vi kommer til at hedde Pringles Bernabéu så skal jeg nok huske at respektere det fulde navn. Det er kun fair.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der skal slagtes nogle hellige køer.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Offline
- Platin bruger
-
Ramos4 post=195078 skrev: Men der skal sælges ud, hvis vi skal have plads til Munoz, Paz og Endrick.
Der skal slagtes nogle hellige køer.
Endrick er ifølge Fondo_Sur en af de overvurderede highlight compilation spillere der ikke er værd at satse på.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Synes det er fint, at han får noget erfaring i Lyon også kan man lige se ham an lidt ala Paz. Men ja, lige nu synes jeg, han er overvurderet og ikke det kæmpetalent, han var i Brasilien. Bedre end Vitor Roque (der vendte retur), men har ikke set meget mere end det.Estadio Santiago Bernabéu post=195083 skrev:
Ramos4 post=195078 skrev: Men der skal sælges ud, hvis vi skal have plads til Munoz, Paz og Endrick.
Der skal slagtes nogle hellige køer.
Endrick er ifølge Fondo_Sur en af de overvurderede highlight compilation spillere der ikke er værd at satse på.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Man må sige at skades-guderne har tilsmilet os denne landskampspause.
Ingen skader til os. Til gengæld Raphinha ude i en måned og Kane tvivlsom til første opgør i CL.
The tide has turned! No jinx.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
