Om Vores Rivaler IX

3 måneder 1 uge siden #16693 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Ja fedt med de tre engelske, oppustede, rigmands "stor"klubber ude. Farvel Chelsea, City og Newcastle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #16694 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg kommer aldrig nogensinde til at glæde mig over en sejr til hverken Barca eller Atletico. Jeg ønsker intet godt for nogen af de to klubber i den her verden. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #16695 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=194807 skrev: ​Sidder og ser Barca - Newcastle

Der gør mig seriøst helt harm hver gang ‘Camp Nou’ bliver nævnt og der glemmes nævne det fulde Spotify navn.

Altså de har solgt deres navnerettigheder! Det skal da koste at man nævner Spotify HVER. EVIG. ENESTE. GANG!

Alt andet er mangel på respekt overfor dem der har betalt millioner af Euro for det.

​De skal nok huske det den dag Bernabéu skifter navn. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 dage siden #16696 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi er ved at være der hvor Atl Madrid skal tage point om 2 uger, hvis vi skal have en chance for den la liga titel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 dage siden #16697 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=194815 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=194807 skrev: ​Sidder og ser Barca - Newcastle

Der gør mig seriøst helt harm hver gang ‘Camp Nou’ bliver nævnt og der glemmes nævne det fulde Spotify navn.

Altså de har solgt deres navnerettigheder! Det skal da koste at man nævner Spotify HVER. EVIG. ENESTE. GANG!

Alt andet er mangel på respekt overfor dem der har betalt millioner af Euro for det.

​De skal nok huske det den dag Bernabéu skifter navn. 


Og det kommer jeg også til.

Det gælder også for os. Når vi kommer til at hedde Pringles Bernabéu så skal jeg nok huske at respektere det fulde navn. Det er kun fair.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 uger siden #16698 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​hvilken smuk assist af Guler, der bringer Tyrkerne et skridt mod VM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 uger siden #16699 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Både Paz og Muñoz med mål. Klubben skal virkelig fucke up, for ikke at få et helt fantastisk hold. Arbeloa er den eneste, vi indtil videre kan stole på giver chancen til disse spillere, der er bedre end Calafats Mastantuono/Endrick overvurderede highlight-compilation spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 uger siden #16700 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Men der skal sælges ud, hvis vi skal have plads til Munoz, Paz og Endrick.
Der skal slagtes nogle hellige køer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 uger siden #16701 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=195078 skrev: Men der skal sælges ud, hvis vi skal have plads til Munoz, Paz og Endrick.
Der skal slagtes nogle hellige køer.


Endrick er ifølge Fondo_Sur en af de overvurderede highlight compilation spillere der ikke er værd at satse på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #16702 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=195083 skrev:

Ramos4 post=195078 skrev: Men der skal sælges ud, hvis vi skal have plads til Munoz, Paz og Endrick.
Der skal slagtes nogle hellige køer.


Endrick er ifølge Fondo_Sur en af de overvurderede highlight compilation spillere der ikke er værd at satse på.

Synes det er fint, at han får noget erfaring i Lyon også kan man lige se ham an lidt ala Paz. Men ja, lige nu synes jeg, han er overvurderet og ikke det kæmpetalent, han var i Brasilien. Bedre end Vitor Roque (der vendte retur), men har ikke set meget mere end det. 
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #16703 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Kane tvivlsom til tirsdag.

Man må sige at skades-guderne har tilsmilet os denne landskampspause.

Ingen skader til os. Til gengæld Raphinha ude i en måned og Kane tvivlsom til første opgør i CL.

The tide has turned! No jinx.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #16704 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg er personligt ærgerlig over at Atlético mistede Sørloth og Cardoso lige inden de skal forsøge at tage point fra Barca i mesterskabskampen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum