Om Vores Rivaler IX

8 år 3 måneder siden #5497 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Synes nu Sergio Rico stod en pragtkamp på trods af de fem kasser. Han er hurtig på bolden, kommunikerer konstant og kontant med sine medspillere, han laver en masse vanvittige redninger, læser spillet fornuftigt. Altså... Som afløser for Navas ville han være oplagt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #5498 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Aouassar skrev: Hold kæft jeg havde forventet mere fra Sevilla..... man spiller to fremragende kampe mod Bayern, men så møder man op til finalen med et kastreret mentalitet

Barca var bare hurtigere og skarpere, en klasse over Sevilla. Havde Nzonzi scoret på sin chance kan det være deres 'mentalitet' havde set anderledes ud, men fuldt fortjent til Barca. Sevilla havde ikke en chance.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 3 måneder siden #5499 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Havde vi mødt et Barca hold i det flow havde vi sku selv fået røven på komedie.
Nok den største magt demonstration jeg har set hele sæsonen.
Fint de er ude af CL.

Iniesta med tårer i øjnene efter kampen, en af de få spillere hos rivalen jeg respekterer 100%.
Han vil blive savnet i La Liga
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Kimbo.

8 år 3 måneder siden #5500 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Det er svært ar være overrasket over gårsdagens udfald mellem Sevilla og Barcelona i CdR-finalen. Det er efterhånden kun Atletico Madrid - og i mindre grad Valencia på det seneste - der ikke lader sig forulempe hårdt bagfra, når modstanderen hedder Barcelona eller Real Madrid.

Sevilla er en joke på den hjemlige scene, hvilket gårsdagens krampagtige indsats i den vel sagtens største kamp i indeværende sæson for sevillianerne sætter en tyk streg under!

Tillykke til Barcelona med El Doblete om ikke andet.

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #5501 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Om Vores Rivaler IX
jeg var en smule overrasket alligevel over gårsdagens resultat da vi har set Sevilla smide United ud af chl, næsten rive Barcelona fra hinanden på hjemmebane (2-2 kampen)
Og så møder de op til finalen sådan der. Alle hold kan få deres øre i maskinen hvis de fra start har “kom og forudlemp mig”-mentalitet mod Barca.

Ikke en finale værdig og jeg undre mig over hvorfor vi aldrig selv står i finalen minimum. Nu vil jeg faktisk gerne vinde CDR igen. Det er noget tid siden :D

Og 100% respekt til Iniesta. Den eneste jeg har respekt for på det hold. Min all time favorite hos rivalerne igennem tiden.

8 år 3 måneder siden #5502 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Ikke fordi vi skal til at debattere Manchester United, men det er altså bare ikke et godt fodboldhold. Mine to bedste kammerater er begge Manchester United-tilhængere, og de skriger begge på forstærkning (særligt i sen vigtige centrale del af banen).

Mourinho aner endvidere heller ikke, hvem han skal bruge hvornår. Den ene kamp gør Martial det godt som indskifter og starter den næste. Den næste kamp gør Rashford det godt og starter den næste på førnævntes bekostning osv. Pogba fatter han heller ikke at bruge. Portugiseren holder stædigt fast i, at Pogba skal udfylde 8’eren som MU’s tovejsspiller, der er bare et lille problem ved denne tanke: Pogba er ugidelig og pisse doven, hvorfor han ikke investerer det nødvendige løbearbejde til at udfylde 8’erens defensive pligter. Han skal spille 10’eren. Basta bum.

Defensivt stinker englænderne også. Og så har Lukaku store dele af sæson spillet så ustabilt, at flere MU-tilhængere gerne ser konkurrence til belgieren den kommende sæson.

Tilbage til emnet: Jeg er som sagt ikke videre overrasket. Rammer Barcelona dagen (som de tydeligvis gjorde i går) kan Sevilla slet ikke følge med, hvorfor de, sammen med majoriteten af de resterende spanske hold, har en tendens til at kaste håndklædet i ringen og invitere til en omgang gedigen fodbold-voldtægt. Men det skal ikke tage noget fra Barcelona opvisning i går. Bestemt ikke.

Og ja, Iniesta er en darling og har mine største respekt. Præcis som Raul.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 3 måneder siden #5503 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Aouassar skrev: jeg var en smule overrasket alligevel over gårsdagens resultat da vi har set Sevilla smide United ud af chl, næsten rive Barcelona fra hinanden på hjemmebane (2-2 kampen)

Hvornår har Sevilla sidst vundet en kamp? Har de reelt vundet en kamp siden United? Er det så overraskende, at Barcelona vinder?

8 år 3 måneder siden #5504 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

Aouassar skrev: Hold kæft jeg havde forventet mere fra Sevilla..... man spiller to fremragende kampe mod Bayern, men så møder man op til finalen med et kastreret mentalitet

Det overrasker mig ikke synderligt meget. Barca har haft en fuldstændig vanvittig sæson takket være Messi (hvis man ser bort fra deres off-day mod Roma). Måden hvorpå hvordan Messi har båret Barca holdet i sæsonen 17/18 som ét individ, er enestående. Med Messi i topform behøver fodbold nødvendigvis ikke være en kollektiv sportsgren.

8 år 3 måneder siden #5505 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Aouassar skrev: jeg var en smule overrasket alligevel over gårsdagens resultat da vi har set Sevilla smide United ud af chl, næsten rive Barcelona fra hinanden på hjemmebane (2-2 kampen)
Og så møder de op til finalen sådan der. Alle hold kan få deres øre i maskinen hvis de fra start har “kom og forudlemp mig”-mentalitet mod Barca.

Ikke en finale værdig og jeg undre mig over hvorfor vi aldrig selv står i finalen minimum. Nu vil jeg faktisk gerne vinde CDR igen. Det er noget tid siden :D

Og 100% respekt til Iniesta. Den eneste jeg har respekt for på det hold. Min all time favorite hos rivalerne igennem tiden.

Synes nu bedst om Puyol.

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #5506 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Om Vores Rivaler IX
Haha det er fulstændig korrekt. Han er enestående den lille dværg. Spændende at se hvad der sker efter han går på pension. Gad godt have sådan en af hans type løbe rundt nede i vores egen ungdomsrækker. Vi har vel kun Isco og Vasquez som har noget a la det samme. Små driblinger osv.

Men mht kampen igår, så blev jeg ikke overrasket over at Barca vandt, men havde forventet en smule mere fra Sevilla. Men ja.. nu skal vi bare forbi Bayern så står vi selv i en finale mod en forhåbentlig overskuelig modstander i sidste ende (jeg vil ikke jinxe noget som helst)

8 år 3 måneder siden #5507 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev:

Det overrasker mig ikke synderligt meget. Barca har haft en fuldstændig vanvittig sæson takket være Messi (hvis man ser bort fra deres off-day mod Roma). Måden hvorpå hvordan Messi har båret Barca holdet i sæsonen 17/18 som ét individ, er enestående. Med Messi i topform behøver fodbold nødvendigvis ikke være en kollektiv sportsgren.

Der er jeg sgu uenig.
Messi har haft en igen vanvittig sæson og har følgelig været deres klart bedste spiller, men det er altså ikke grunden alene til, at de får sig en double på den her måde. Barcas defensive udtryk og stringente spillestil har været Valverdes største aftryk, og selvom det er langt mere intetsigende fodbold, end det vi har været vant til fra deres side af, så er det pokkers effektivt. Jeg synes lidt det er at negligere resten af rivalens kollektive præstationer bare at lægge den hos Messi :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real Madrid

8 år 3 måneder siden #5508 af doven
Besvaret af doven på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Synes nu Sergio Rico stod en pragtkamp på trods af de fem kasser. Han er hurtig på bolden, kommunikerer konstant og kontant med sine medspillere, han laver en masse vanvittige redninger, læser spillet fornuftigt. Altså... Som afløser for Navas ville han være oplagt.

At han sad en pragtkamp ville nok være et mere passende udtryk ;) Det var reservemålmanden David Soria der spillede i går, som har været foretrukket i Sevilla-målet på det seneste fordi Sergio Rico har haft så dårlig en sæson. Men set fra den lyse side tror jeg til gengæld heller ikke Sevilla ville have noget imod et salg af Sergio Rico.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum