Om Vores Rivaler IX
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Champions League: Real Madrid 4 vs Barcelona 2
La Liga: Real Madrid 2 vs Barcelona 6
Copa del Rey: Real Madrid 2 vs Barcelona 5
UEFA Super Cup: Real Madrid 3 vs Barcelona 3
Supercopa de España: Real Madrid 2 vs Barcelona 5
FIFA Club World Cup: Real Madrid 3 vs Barcelona 2
Real Madrid 16 vs Barcelona 23
Spørgsmål: Hvis Barca vinder La Liga + Copa, møder de så taberfinalisten fra Copa eller 2. pladsen fra La Liga i den spanske super cup?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Det er korrektLars1991 skrev: Jeg er ret sikker på det plejer at være den tabende finalist i pokalen.
Mølbat skrev: De her kommentarer fra Buffon tog godt nok fusen på mig. Jeg har altid haft stor respekt for manden, og troede virkelig ikke, at han kunne synke så dybt, men jeg tog helt tydeligt fejl. Pinlige kommentarer: www.bold.dk/fodbold/nyheder/buffon-dommer-burde-vaere-tilskuer/
Syndt at det bliver hans formentlig sidste kapitel i verdens største turnering... Det er en tragedie Alla zidanes exit med Frankrig, som har sværtet hans karriere.
Buffon er en stor spiller og keeper, dygtig og generelt fair. Jeg forstår så sandelig godt at man bliver sur efter at have knoklet i 90 minutter og gjort det ingen forventede, for at få dømt et straffespark imod sig i det 92 min. Et straffespark som han mener er tyndt.
Men så knækker den for ham. En så erfaring og rutineret spiller bør håndtere det anderledes ligesom Zidane burde den gang. Buffon er stadig en legende, men det er ærgeligt at dette bliver slutningen.
Man kan iøvrigt mene hvad man vil om statffet, jeg synes selv at den er fair nok, selv om det bestemt ikke er et af de største straffespark, ikke desto mindre er den fair at dømme, og det er bare urutineret af forsvaret at løbe Lucas ned bagfra med hænderne i ryggen på ham .
Alt i alt sidder man med en lidt blandet fornemmelse, en slags bitter glæde.
Glad for at man er gået videre, men på en meget kedelig måde. Vi burde kunne gøre det bedre.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Doc.juego skrev:
Mølbat skrev: De her kommentarer fra Buffon tog godt nok fusen på mig. Jeg har altid haft stor respekt for manden, og troede virkelig ikke, at han kunne synke så dybt, men jeg tog helt tydeligt fejl. Pinlige kommentarer: www.bold.dk/fodbold/nyheder/buffon-dommer-burde-vaere-tilskuer/
Syndt at det bliver hans formentlig sidste kapitel i verdens største turnering... Det er en tragedie Alla zidanes exit med Frankrig, som har sværtet hans karriere.
Buffon er en stor spiller og keeper, dygtig og generelt fair. Jeg forstår så sandelig godt at man bliver sur efter at have knoklet i 90 minutter og gjort det ingen forventede, for at få dømt et straffespark imod sig i det 92 min. Et straffespark som han mener er tyndt.
Men så knækker den for ham. En så erfaring og rutineret spiller bør håndtere det anderledes ligesom Zidane burde den gang. Buffon er stadig en legende, men det er ærgeligt at dette bliver slutningen.
Man kan iøvrigt mene hvad man vil om statffet, jeg synes selv at den er fair nok, selv om det bestemt ikke er et af de største straffespark, ikke desto mindre er den fair at dømme, og det er bare urutineret af forsvaret at løbe Lucas ned bagfra med hænderne i ryggen på ham .
Alt i alt sidder man med en lidt blandet fornemmelse, en slags bitter glæde.
Glad for at man er gået videre, men på en meget kedelig måde. Vi burde kunne gøre det bedre.
Det er ren og skær frustration. Havde samme straffespark sket i en anden situation, havde han selvfølgelig aldrig udtalt sig sådan.
Det er jo også vildt at sådan noget sker i overtiden. Så mister man al fornuft.
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Mathiaseefsen skrev: jeg tænker at Navas han er god nok, men hvis det er muligt vil det nok være bedre at få De Gea da han også i forvejen kender mange af Real Madrid spillerne.
Tror du ikke Navas kender spillerne på hans hold igennem de sidste 4 år bedre end De Gea?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos