Sjov og spas-tråden II

12 år 7 måneder siden #1477 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sjov og spas-tråden II
Ny spanskfavoritklub!!!! :0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #1478 af Damholt
Besvaret af Damholt på emne Sjov og spas-tråden II
Nu vi er i gang med de lidt mere kuriøse indspark, så faldt jeg lige over dette billede af vores allesammens Xabi (til højre, selvom der nok ikke er tvivl om det) - knægten til venstre er ingen ringere end Mikel Arteta fra Arsenal :)

Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Damholt.

12 år 7 måneder siden #1479 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sjov og spas-tråden II

Næste sæsons udebane trøje, hævder footyheadlines.com

Hvad synes i?

Ikke en trøje jeg ville købe.. Jeg ville også blive meget overrasket hvis det rent faktisk bliver en lyserød trøje, for Real Madrid og Adidas kommer godt nok til at gå glip af mange penge hvis det bliver den.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Steen.

12 år 7 måneder siden #1480 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sjov og spas-tråden II
Tja er vel okay, tror nu mere på en lilla eller sort.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved asp3200.

12 år 7 måneder siden #1481 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II
Den er faktisk pænere end de Chelsea-farver vi løber rundt med nu.

12 år 7 måneder siden #1482 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sjov og spas-tråden II

Spændende projekt - omend det er en forkert anfører ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #1483 af falle
Besvaret af falle på emne Sjov og spas-tråden II
^ Sciene fiction når det er bedst: Messi er lige så høj som Ronaldo. Og Casillas får kamptræning i garagen :)

12 år 7 måneder siden #1484 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sjov og spas-tråden II
www.marca.com/2013/12/19/en/football/int...ball/1387482455.html

Få nu bare den ceremoni overstået, så man ikke skal høre på det fjols mere... nyd det Ribery, du blir ikke nomineret igen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #1485 af falle
Besvaret af falle på emne Sjov og spas-tråden II
Sergio og jeg ønsker alle en god jul :)

Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved falle.

12 år 7 måneder siden #1486 af rezamadridista
Hehe.

Hvis CR7 vinder, så vinder han uden at ha' vundet en eneste titel i 2013. Messi vandt mesterskabet, blev den mest scorende i Europa og i Spanien. Sidste år da Messi vandt Ballon DOr var med en pokal titel og for at være den mest scorende i diverse sammenhænge.

Derfor, hvis CR7 vinder så er det på et utroligt smalt grundlag. Det er kun ekstra meget til grin at man udsatte afstemnings deadline så man kunne tage CR7's kval. kampe in mente... come on! manden spillede om at blive den bedste to'er på tværs af puljerne!! Portugal og CR7 var åbenbart ikke gode nok til en første plads i deres pulje.

Hvis Ribery vinder er det for hans holds titler og hans betydning for dette, for Messi er det titler og hans personlige titler... hvis CR7 gør det, så er det uden at vinde titler eller slå rekorder... han bør ende på en 3. plads.

www.fcbarcelona.dk/debat/viewtopic.php?f=2&t=4890&start=1725

- Ingen svæver på banen som Zizou!

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #1487 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sjov og spas-tråden II

rezamadridista skrev: Hehe.

Hvis CR7 vinder, så vinder han uden at ha' vundet en eneste titel i 2013. Messi vandt mesterskabet, blev den mest scorende i Europa og i Spanien. Sidste år da Messi vandt Ballon DOr var med en pokal titel og for at være den mest scorende i diverse sammenhænge.

Derfor, hvis CR7 vinder så er det på et utroligt smalt grundlag. Det er kun ekstra meget til grin at man udsatte afstemnings deadline så man kunne tage CR7's kval. kampe in mente... come on! manden spillede om at blive den bedste to'er på tværs af puljerne!! Portugal og CR7 var åbenbart ikke gode nok til en første plads i deres pulje.

Hvis Ribery vinder er det for hans holds titler og hans betydning for dette, for Messi er det titler og hans personlige titler... hvis CR7 gør det, så er det uden at vinde titler eller slå rekorder... han bør ende på en 3. plads.

Den 8. januar 2013 skrev du følgende:

Nogen der kan fortælle mig igen hvorfor Messi vandt den? Ja jeg har fattet han scorede 91 mål, men hvad mere?

Kan du fortælle mig igen hvorfor Ronaldo skal vinde Ballon d'Or i år?
Han har ikke scoret 91 mål, hvilket er det højeste nogensinde på et kalenderår. Han har ikke scoret flest mål i en Champions League sæson nogensinde. Han har ikke scoret flest mål i en La Liga sæson nogensinde. Han vandt ikke engang pokalen. Ja jeg har fattet han scorede 69 mål, men hvad mere?
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Storken.

12 år 7 måneder siden #1488 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sjov og spas-tråden II

Storken skrev:

rezamadridista skrev: Hehe.

Den 8. januar 2013 skrev du følgende:

Nogen der kan fortælle mig igen hvorfor Messi vandt den? Ja jeg har fattet han scorede 91 mål, men hvad mere?

Kan du fortælle mig igen hvorfor Ronaldo skal vinde Ballon d'Or i år?
Han har ikke scoret 91 mål, hvilket er det højeste nogensinde på et kalenderår. Han har ikke scoret flest mål i en Champions League sæson nogensinde. Han har ikke scoret flest mål i en La Liga sæson nogensinde. Han vandt ikke engang pokalen. Ja jeg har fattet han scorede 69 mål, men hvad mere?

Han har spillet bedst? Det er vel nok?
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, Dios

Leveret af Kunena Forum