Sjov og spas-tråden II
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Spændende projekt - omend det er en forkert anfører ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- falle
- Gæst
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Få nu bare den ceremoni overstået, så man ikke skal høre på det fjols mere... nyd det Ribery, du blir ikke nomineret igen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- falle
- Gæst
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Hvis CR7 vinder, så vinder han uden at ha' vundet en eneste titel i 2013. Messi vandt mesterskabet, blev den mest scorende i Europa og i Spanien. Sidste år da Messi vandt Ballon DOr var med en pokal titel og for at være den mest scorende i diverse sammenhænge.
Derfor, hvis CR7 vinder så er det på et utroligt smalt grundlag. Det er kun ekstra meget til grin at man udsatte afstemnings deadline så man kunne tage CR7's kval. kampe in mente... come on! manden spillede om at blive den bedste to'er på tværs af puljerne!! Portugal og CR7 var åbenbart ikke gode nok til en første plads i deres pulje.
Hvis Ribery vinder er det for hans holds titler og hans betydning for dette, for Messi er det titler og hans personlige titler... hvis CR7 gør det, så er det uden at vinde titler eller slå rekorder... han bør ende på en 3. plads.
www.fcbarcelona.dk/debat/viewtopic.php?f=2&t=4890&start=1725
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Storken
- Gæst
-
rezamadridista skrev: Hehe.
Hvis CR7 vinder, så vinder han uden at ha' vundet en eneste titel i 2013. Messi vandt mesterskabet, blev den mest scorende i Europa og i Spanien. Sidste år da Messi vandt Ballon DOr var med en pokal titel og for at være den mest scorende i diverse sammenhænge.
Derfor, hvis CR7 vinder så er det på et utroligt smalt grundlag. Det er kun ekstra meget til grin at man udsatte afstemnings deadline så man kunne tage CR7's kval. kampe in mente... come on! manden spillede om at blive den bedste to'er på tværs af puljerne!! Portugal og CR7 var åbenbart ikke gode nok til en første plads i deres pulje.
Hvis Ribery vinder er det for hans holds titler og hans betydning for dette, for Messi er det titler og hans personlige titler... hvis CR7 gør det, så er det uden at vinde titler eller slå rekorder... han bør ende på en 3. plads.
Den 8. januar 2013 skrev du følgende:
Nogen der kan fortælle mig igen hvorfor Messi vandt den? Ja jeg har fattet han scorede 91 mål, men hvad mere?
Kan du fortælle mig igen hvorfor Ronaldo skal vinde Ballon d'Or i år?
Han har ikke scoret 91 mål, hvilket er det højeste nogensinde på et kalenderår. Han har ikke scoret flest mål i en Champions League sæson nogensinde. Han har ikke scoret flest mål i en La Liga sæson nogensinde. Han vandt ikke engang pokalen. Ja jeg har fattet han scorede 69 mål, men hvad mere?
Storken skrev:
rezamadridista skrev: Hehe.
Den 8. januar 2013 skrev du følgende:Nogen der kan fortælle mig igen hvorfor Messi vandt den? Ja jeg har fattet han scorede 91 mål, men hvad mere?
Kan du fortælle mig igen hvorfor Ronaldo skal vinde Ballon d'Or i år?
Han har ikke scoret 91 mål, hvilket er det højeste nogensinde på et kalenderår. Han har ikke scoret flest mål i en Champions League sæson nogensinde. Han har ikke scoret flest mål i en La Liga sæson nogensinde. Han vandt ikke engang pokalen. Ja jeg har fattet han scorede 69 mål, men hvad mere?
Han har spillet bedst? Det er vel nok?