Sjov og spas-tråden II
Pep i fuldt flor i Doha.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El_Juan skrev: Theo Walcott bliver båret fra banen i FA Cup-opgøret mellem Arsenal og Tottenham. Han måtte udgå med en skade. På vej ud fra banen viser han to fingre og et nul op mod Tottenham-tilhængerne. Arsenal var på daværende tidspunkt foran med 2-0, som senere blev slutresultatet:
I dag: Walcott er ude i seks måneder og han står til at misse VM-slutrunden til sommer (www1.skysports.com/football/news/11095/9...faces-six-months-out).
Så kan han passende tørre smilet af igen! Karma er en bitch! ;-)
Really? Jeg synes det en usmagelig kommentar at komme med. Det da skide synd for Walcott ikke bare at misse 6 måneder men oven i det også en VM-slutrunde. Og det siger du indirekte han har fortjent fordi han er lidt hoverende imod rivalens fans, som sikkert har kommet med hånende ord imod ham imens han lå skadet. Hvilket også er helt ok, sådan er gamet.
Walcott skulle selvfølgelig vise sig som en professionel og være et godt forbillede og lade vær med at gøre sådanne ting, men hold nu op, jeg synes det var lidt forfriskende at se for at være ærlig(uden at holde med nogen af holdene).
www.mx.dk/sport/sportsnyheder/story/28269719
Thomas Hitzlsperger er sprunget ud af skabet. Synd at han måtte vente til at han havde indstillet karrieren, men godt at der kommer lidt opmærksomhed om det igen. Tænk hvor mange der går rundt og ikke kan være ærlige om deres seksualitet.
Hvordan har i det med homoseksualitet og fodbold? bør det stadig i 2014 være tabu?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Lykke skrev:
Thomas Hitzlsperger er sprunget ud af skabet. Synd at han måtte vente til at han havde indstillet karrieren, men godt at der kommer lidt opmærksomhed om det igen. Tænk hvor mange der går rundt og ikke kan være ærlige om deres seksualitet.
Hvordan har i det med homoseksualitet og fodbold? bør det stadig i 2014 være tabu?
Den er vel helt enkel: Hvis folk vil være homoseksuelle, så skal de da bare have lov til at være det i fred og ro. Hvad enten de er fodboldspillere, kasse-assistenter eller noget helt tredie.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Lykke skrev:
Selvfølgelig burde det ikke være et tabu, men vi lever i en verden og i et samfund, hvor mangel på forståelse og bevidsthed hersker. En verden hvor frygt og begrænsninger får lov at blomstre i højere grad, end drømme og positive forventninger.
Det er fint, der kommer opmærksomhed på det. Men det burde ikke være nødvendigt. Det burde ikke spille nogen rolle, om du er sort eller hvid, mand eller kvinde, hetero- eller homoseksuel, eller noget helt fjerde. Vi er alle mennesker. Vi er alle forbundet. Vi er alle ét. I bund og grund siger det mest af alt noget om, hvordan tingene er skruet sammen i den smålige verden vi lever i.
Respekt til Hitzlsperger. Han står ved, hvem han er. Og der er ALDRIG noget, der er forsent her i livet. Endvidere en bredside til Alex (PSG), for hans idiotiske kommentar om homoseksualitet, der blot understreger min pointe.
Til syvende og sidst er vi sgu alle nok lidt gay! Om man vil indrømme det eller ej! ;-)
FIFA’s Jerome Valcke reportedly says Qatar World Cup will not be in June/July. Story to follow.
“It won’t be played in June and July” - FIFA Secretary General Valcke on Qatar 2022 World Cup.
Læs mere her: www.theguardian.com/football/2014/jan/08...t-summer-valcke-fifa, her: bleacherreport.com/articles/1913932-fifa...rom-summer-to-winter og her: www1.skysports.com/football/news/11095/9...-world-cup-will-move
Det er en joke uden lige. Hvorfor VM i første omgang overhovedet skulle til Qatar. Men vor bundkorrupte venner fra FIFA - og deres 'venner' - har vel deres helt egen dagsordener og agendaer.
Som Sid Lowe så fint tweetede:
The main (technical) obsession of Qatar'sbid was to show that they could cool stadiums for the summer ... so, erm...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
El_Juan skrev:
Lykke skrev:
Selvfølgelig burde det ikke være et tabu, men vi lever i en verden og i et samfund, hvor mangel på forståelse og bevidsthed hersker. En verden hvor frygt og begrænsninger får lov at blomstre i højere grad, end drømme og positive forventninger.
Det er fint, der kommer opmærksomhed på det. Men det burde ikke være nødvendigt. Det burde ikke spille nogen rolle, om du er sort eller hvid, mand eller kvinde, hetero- eller homoseksuel, eller noget helt fjerde. Vi er alle mennesker. Vi er alle forbundet. Vi er alle ét. I bund og grund siger det mest af alt noget om, hvordan tingene er skruet sammen i den smålige verden vi lever i.
Respekt til Hitzlsperger. Han står ved, hvem han er. Og der er aldrig noget der er forsent her i livet. En bredside til Alex (PSG), for hans idiotiske kommentar om homoseksualitet, der blev understreger min pointe.
Til syvende og sidst er vi sgu alle lidt gay! Om man vil indrømme det eller ej! ;-)
Er du ikke lidt generaliserende nu, skatter?
DarioGomez skrev: I får lidt om Alex-sagen her:
m.bleacherreport.com/articles/1915275-fo...on-french-television
Ikke fordi jeg har så forfærdeligt meget andet at byde ind med i den her debat, som Siempre Madrid og El-Juan ikke allerede har skrevet.
Men det må da så absolut være i denne tråds ånd at det er Joey Barton af alle mennesker der er ude med en bredside til Alex. Hvad er det man siger om at feje og sin egen dør?
DC19
Siempre Madrid skrev: Er du ikke lidt generaliserende nu, skatter?
Både og. Åbenlyst kan det tolkes således. Og det er med fuld overlæg. Jeg refererer til den kommentar Alex er kommet med, for at understrege det. Vi skal kunne tolerere, respektere og acceptere hinanden, upåagtet af religion, hudfarve, køn og seksualitet. Eftersom vi alle er ét. Om end religion (og politik - i øvrigt oftest begge frygtbaserede) i høj grad er med til, at lave en skævvridning i lige netop denne sag (igen henvist til den kommentar fra Alex), men der handler det vel stadig om forståelse og tolerance. Åbent sind og hjerte, søde skat. Det gælder ikke kun i denne henseende, men generelt set, i al almindelighed! :-)
Det går igen i forhold til min holdning om generel kultur- og religionsforståelse. Der er en kæmpe kløft. Min pointe er i øvrigt stort set nøjagtig den samme som din. Jeg vælger blot, at tage det skridtet videre. Stadig med fuld overlæg.
Hvis det var min sidste lille sidenote, du hentydede til, så henviser jeg til menneskets animalske instinkt! Urinstinktet! ;-)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
El_Juan skrev:
Både og. Åbenlyst kan det tolkes således. Og det er med fuld overlæg. Jeg refererer til den kommentar Alex er kommet med, for at understrege det. Vi skal kunne tolerere, respektere og acceptere hinanden, upåagtet af religion, hudfarve, køn og seksualitet. Eftersom vi alle er ét. Om end religion (og politik - i øvrigt oftest begge frygtbaserede) i høj grad er med til, at lave en skævvridning i lige netop denne sag (igen henvist til den kommentar fra Alex), men der handler det vel stadig om forståelse og tolerance. Åbent sind og hjerte, søde skat. Det gælder ikke kun i denne henseende, men generelt set, i al almindelighed! :-)
Det går igen i forhold til min holdning om generel kultur- og religionsforståelse. Der er en kæmpe kløft. Min pointe er i øvrigt stort set nøjagtig den samme som din. Jeg vælger blot, at tage det skridtet videre. Stadig med fuld overlæg.
Hvis det var min sidste lille sidenote, du hentydede til, så henviser jeg til menneskets animalske instinkt! Urinstinktet! ;-)
Aha, det er altså urinstinktet, som gør mig tør i svælget og giver mig fugtige håndflader, når jeg ser et billede af Arbeloa eller hører hans navn nævnt, SUK ;-)
Mere alvorligt: Jeg er fuldstændig enig med dig i dine betragtninger.
Siempre Madrid skrev:
El_Juan skrev:
Aha, det er altså urinstinktet, som gør mig tør i svælget og giver mig fugtige håndflader, når jeg ser et billede af Arbeloa eller hører hans navn nævnt, SUK ;-)
Mere alvorligt: Jeg er fuldstændig enig med dig i dine betragtninger.
pas på folkens, nu blever Jesper helt vild i varmen ;D