Sjov og spas-tråden II
MadridistaPOR skrev: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=540173502769726&set=a.452307548222989.1073741827.452305361556541&type=1&theater
lidt sjovt billede med hensyn til kampen igår, for alle dem som siger at dortmund manglet mange spiller i forhold til sidst de mødtes
Jeg ved ikke hvor det billede er fra, men det er ikke fra nogen af kampene mod Dortmund. I den første semifinale var Arbeloa suspenderet efter at have talt sig til et idiotisk rødt kort mod Gala, Pepe var ved siden af Varane i midten og Modric startede. I den anden var der stadig ikke nogen Arbeloa, Modric startede og det samme gjorde Essien.
Men anyway, forskellen er at vi har forbedret på de fleste pladser ifht. sidste år hvorimod Dortmund er forringet på stort set samtlige pladser.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
- Raúl 7
- Gæst
-
Storken skrev:
Raúl 7 skrev: Det kan være svært at holde styr på alle de brasilianere Barcelona har haft gennem tiden.
9gag.com/gag/aWZ9n2Z
Jeg synes ikke det fremgår af dit indlæg, men er du klar over hvad trøjen hentyder til?
Jeg har en svag idé...
- Gæst
-
- MadridistaPOR
- Gæst
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Real Madrid skrev: Udklip fra Tobias Hansen's twitter:
No words...
Folk som ham burde jo seriøst ikke have lov til at kommentere fodbold. Morten Bruun bekender kulør, men med elegance, det der er jo bare decideret tragisk.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
"Forstår ikke, hvorfor Ancelotti sparer Ronaldo vs Sociedad, hvis han ikke er skadet. Er det så ikke bedre at spare ham mod Dortmund?"
Det er simpelthen ufatteligt, at man som kommentator ikke har læst op på Cristianos skadessituation! Han er jo ikke en eller anden nobody, men verdens bedste fodboldspiller - og det er jo ikke ligefrem en hemmelighed, at han er småskadet.
Jeg er decideret sur over, at man sætter et så ubrugeligt forsøg på en kommentator til at speake noget som helst.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
"No tenemos dudas de la acción de Busquets. Se está siendo muy injusto con él, incluso compañeros de selección No hay que defenderle, le defienden las imágenes, se ve claramente que no pisa a Pepe".