Sjov og spas-tråden II

12 år 5 måneder siden #1573 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sjov og spas-tråden II
Den her diskussion har udviklet sig i en retning, jeg ikke havde tiltænkt.

Når jeg skrev som jeg gjorde, var det ikke for at diskutere påstanden ”et hold mange i Danmark ikke kender meget til” og om Premier League er større end La Liga i Danmark eller ej (for det er det da unægteligt - den spanske kultur går simpelthen ikke lige så godt i spænd med den danske, som den engelske). Det var for at diskutere (eller snarere pointere), at en såkaldt ekspert ikke knytter nogen kommentarer til det hold han selv tror vinder turneringen.

Jesper Grønkjær kan meget vel have ret i, at mange ikke kender til Atletico i Danmark (det er jeg faktisk ganske overbevist om), men det vil jo ikke ændre sig, hvis han (og andre "eksperter") ikke begynder at oplyse seerne. Dét gjorde han ikke og det er ikke acceptabelt. Det burde være et krav, at begrunde sine påstande, men det vælger han ikke at gøre og derfor forsømmer han, i mine øjne, sine pligter som ekspertkommentator.

Dérfor reagerede jeg som jeg gjorde. Det er useriøst, men igen, hvad kunne man ellers forvente af Viasat...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #1574 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II
Så kan du også tage Luna med. Hun udtalte, at Real Madrid er favorit til CL. Bayern München er tæt nummer to. Ingen begrundelse overhovedet.

SBS har bedre eksperter end Viasat

12 år 5 måneder siden #1575 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sjov og spas-tråden II

BBB skrev: Så kan du også tage Luna med. Hun udtalte, at Real Madrid er favorit til CL. Bayern München er tæt nummer to. Ingen begrundelse overhovedet.

hahaha alle ved jo at Bayern er sikre favouritter, men formår alligevel som altid lige at presse Barca med ind.

12 år 5 måneder siden #1576 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sjov og spas-tråden II
Jaken - måske det var godt, du blev overrasket - personligt finder jeg i hvert fald hele den kulturelle diskussion vedrørende tilhørsforhold ganske interessant.

I den forbindelse - en ting, der tit har undret mig:

Hvordan pokker bliver små børn ned til 6-7 års alderen fans af Messi, Cristiano Ronaldo, Neymar eller en helt fjerde?
Når netop de spanske stjerner spiller burde de jo ligge og sove, uanset om det så er liga eller CL. Enten er det noget med manglende konsekvens i hjemmet, alternativt skyldes det slet og ret Playstation-spil eller måske endda bare skriverier/tv-nyheder.

I have no idea! :0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 5 måneder siden #1577 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sjov og spas-tråden II

DarioGomez skrev: Jaken - måske det var godt, du blev overrasket - personligt finder jeg i hvert fald hele den kulturelle diskussion vedrørende tilhørsforhold ganske interessant.

I den forbindelse - en ting, der tit har undret mig:

Hvordan pokker bliver små børn ned til 6-7 års alderen fans af Messi, Cristiano Ronaldo, Neymar eller en helt fjerde?
Når netop de spanske stjerner spiller burde de jo ligge og sove, uanset om det så er liga eller CL. Enten er det noget med manglende konsekvens i hjemmet, alternativt skyldes det slet og ret Playstation-spil eller måske endda bare skriverier/tv-nyheder.

I have no idea! :0)

Forældrepåvirkning er vidst mange gange årsagen. Jeg skal ikke sige mig for god til at "indoktrinere" min søn til, at holde med Madrid. Med tøj, legetøj, og diverse andet merchandise. Det er ikke mange børn i den alder der orker at se en hel fodboldkamp.
De holder med Real Madrid, Barcelona, Ronaldo eller Messi fordi de er seje eller fordi far er fan. Det er ihvertfald min overbevisning.:)

At sønnemand så kun er knap halvanden år, og knap så påvirket (endnu) af far's tilbedning af de hvide konger, er en anden sag.:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

12 år 5 måneder siden #1578 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II

SR4 skrev:

BBB skrev: Så kan du også tage Luna med. Hun udtalte, at Real Madrid er favorit til CL. Bayern München er tæt nummer to. Ingen begrundelse overhovedet.

hahaha alle ved jo at Bayern er sikre favouritter, men formår alligevel som altid lige at presse Barca med ind.

Hun nævnte ikke Barca med et ord, kun Real og Bayern.

12 år 5 måneder siden #1579 af rezamadridista
Måske er det bare mig der har sort humor (det hører jeg tit), men hold kæft hvor grinte jeg højlydt af det her billede.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

12 år 5 måneder siden #1580 af Siempre Madrid

rezamadridista skrev: Måske er det bare mig der har sort humor (det hører jeg tit), men hold kæft hvor grinte jeg højlydt af det her billede.

Det er sgu meget go´ lir! Benzema kan jo ikke gøre for, at han har hørt, at hvis der er græs, så må der spilles!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #1581 af JJ-86
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved JJ-86.

12 år 5 måneder siden #1582 af baggins
Besvaret af baggins på emne Sjov og spas-tråden II
vidste ikke lige hvilken tråd jeg skulle poste det i - men her er angiveligt Madrids hjemmebane trøje for næste sæson:
2.bp.blogspot.com/-PNDO0KolokI/UujiO5v8h...-15+Home+Kit+(1).jpg

Hvis det er sandt så må jeg sige at det er en af de bedste designs i en del år efterhånden - Jeg elsker især kraven.
hvad er jeres mening?

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 5 måneder siden #1583 af rezamadridista
Fjern knappen fra kraven også ser det allerede meget bedre ud.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved rezamadridista.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #1584 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sjov og spas-tråden II

rezamadridista skrev: Fjerne knappen fra kraven også ser det allerede meget bedre ud.

Fjern knappen og så ligner den præcis den vi har nu.

Leveret af Kunena Forum