Sjov og spas-tråden II
fz skrev: "Hvis det skulle lykkes for Barca at hente Agüero til Camp Nou denne sommer, kunne angrebet i den kommende sæson meget vel bestå af Messi, Neymar og Agüero - en skræmmende trio, som ikke vil kunne findes bedre i verden".
"hvis" han kommer til barca vil jeg gerne se de 3 lave flere mål end BBC,
som personen åbenbart har glemt alt om.
Der er ingen mennesker i verden, der ved hvad du taler om? Kilde, link eller blot et navn bag kommentaren ville bare være heelt perfekt:)
Omkring Aguero, jeg ville sgu blive ærgerlig hvis han smutter til Barca. Hvis Benzema bliver solgt, så er det Aguero der står øverst på min ønskeliste. Jeg håber ligesom med Bale at de kan kommer over deres skadeshelvede, for han er den bedste angriber til madrid ud over vores nuværende imo. Så at se ham skifte til Barca ville være vildt irriterende.
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JimmyBroe skrev:
fz skrev: "Hvis det skulle lykkes for Barca at hente Agüero til Camp Nou denne sommer, kunne angrebet i den kommende sæson meget vel bestå af Messi, Neymar og Agüero - en skræmmende trio, som ikke vil kunne findes bedre i verden".
"hvis" han kommer til barca vil jeg gerne se de 3 lave flere mål end BBC,
som personen åbenbart har glemt alt om.
Der er ingen mennesker i verden, der ved hvad du taler om? Kilde, link eller blot et navn bag kommentaren ville bare være heelt perfekt:)
Omkring Aguero, jeg ville sgu blive ærgerlig hvis han smutter til Barca. Hvis Benzema bliver solgt, så er det Aguero der står øverst på min ønskeliste. Jeg håber ligesom med Bale at de kan kommer over deres skadeshelvede, for han er den bedste angriber til madrid ud over vores nuværende imo. Så at se ham skifte til Barca ville være vildt irriterende.
Det er nok fra Barca's hjemmeside.
Jeg håber selv inderligt de vil bruge en masse penge på ham. Han er jo garant for at floppe for jeg er stensikker på at Messi nægter at rykke sig fra den centrale plads og så skal Aguero skubbes ud i kanten.
i det.
skal nok huske det næste gang :)
Neymar Sr fremstår ikke videre positivt i artiklen. Kaffe, prostituerede og flybilletter.
BBB skrev: www.marca.com/2014/05/31/en/football/barcelona/1401547240.html
Neymar Sr fremstår ikke videre positivt i artiklen. Kaffe, prostituerede og flybilletter.
Så de har brugt flere milliioner på kaffe til Neymar's far? Så er det da understreget at handlen for Bale var alle pengene værd :P
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Øv, øv og øv!
Troede det var verdens bedste, Raul Bravo!
- Inspektøren
- Gæst
-
Faxe og hans gode ven Steve Bould, og Mikkel Bischoff's diskussion med Thomas Gaardsøe er simpelthen for sjove.
Inspektøren skrev: www.6-eren.dk/premierleague/tak-denne-gang
Faxe og hans gode ven Steve Bould, og Mikkel Bischoff's diskussion med Thomas Gaardsøe er simpelthen for sjove.
Hah, jeg er vild med Claus Jensen! Ikke alene var/er han en af de mest undervurderede danske spillere gennem tiderne med et fantastisk fjogede smil, han er også en ekspert med forudsigelserne i orden. Eller... Hold the phone...
- Ian Holloway rigtige mand bag roret.
- Soldado med flere mål end Adebayor.
- Cornelius som dansk PL-topscorer.
- Swansea bedre end sidste sæson.
- Fulham med en OK sæson.
Ja, ja, der er altid en næste sæson ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Præsentationen af de nye trøjer var i øvrigt også ret fed. Heller ikke her ved jeg, om den er blevet smidt op tidligere:
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
www.marca.com/2014/06/03/futbol/equipos/...drid/1401791761.html
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
www.goal.com/en-sg/news/3999/world-cup-2...s-claims-witchdoctor