Sjov og spas-tråden II
- Raúl 7
- Gæst
-
raul7=kongen skrev: I den hvide trøje er Pepe i gennemsnit blevet smidt ud én gang for hver 5.000 minutter han har spillet i La Liga. Det er lidt sjovt at tænke på, når man læser folk beskrive ham som den mest svinske fodboldspiller i historien.
Hvis ikke statistikken svigter mig, så er Pique blevet udvist flere gange i La Liga end Pepe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Raúl 7 skrev:
raul7=kongen skrev: I den hvide trøje er Pepe i gennemsnit blevet smidt ud én gang for hver 5.000 minutter han har spillet i La Liga. Det er lidt sjovt at tænke på, når man læser folk beskrive ham som den mest svinske fodboldspiller i historien.
Hvis ikke statistikken svigter mig, så er Pique blevet udvist flere gange i La Liga end Pepe.
Har du link?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Storken
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev:
Raúl 7 skrev:
Har du link?
Pique:
www.transfermarkt.co.uk/gerard-pique/nat...schaft/spieler/18944
Pepe:
www.transfermarkt.co.uk/pepe/nationalmannschaft/spieler/14132
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Pique - 3 røde kort i karrieren i 25.003 spilleminutter. De fordeler sig således
La Liga: 3
Pepe - 3 røde kort i karrieren i 28.566 spilleminutter. De fordeler sig således
Primeira Liga: 1
La Liga: 1
CHL: 1
Begge forsvarsspillere har spillet omkring 15.000 spilleminutter i La Liga.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Kassow-Rossing skrev: Tak. En lille oversigt til de, der ikke gider finde det på hjemmesiden selv:
Pique - 3 røde kort i karrieren i 25.003 spilleminutter. De fordeler sig således
Den virker ikke helt korrekt. Ifølge Soccerway(og de andre kilder jeg har tjekket) er Pepe smidt ud tre gange alene i La Liga(som jeg baserede min udregning på). Pique er til gengæld seks gange i La Liga. Måske medregner Transfermarkt kun direkte rødt?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
futbol.as.com/futbol/2014/06/18/album/14...75_365771_1403129681
Kan især godt lide "Casillas en el Mundial".......om end det havde været mere rammende at lade en muldvarp lede efter sine briller end et stakkels tøsebarn.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Raúl 7
- Gæst
-
raul7=kongen skrev:
Kassow-Rossing skrev: Tak. En lille oversigt til de, der ikke gider finde det på hjemmesiden selv:
Den virker ikke helt korrekt. Ifølge Soccerway(og de andre kilder jeg har tjekket) er Pepe smidt ud tre gange alene i La Liga(som jeg baserede min udregning på). Pique er til gengæld seks gange i La Liga. Måske medregner Transfermarkt kun direkte rødt?
Præcis. Hvis man kun tager direkte røde står den 3-3. Men Pique har også fået 3 gange dobbelt gult.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Pepe og Pique er begge smidt ud 7 gange i deres karriere.
Pique er smidt ud 7 gange for Barcelona og 0 gange for tidligere klubber.
Pepe er smidt ud 6 gange for Real Madrid og 1 gange for tidligere klubber.
Pique bliver i gennemsnit smidt ud 1 gang hvert 3574 minut.
Pepe bliver i gennemsnit smidt ud 1 gang hvert 4080 minut.
Dog er der altid dommerskøn osv. der kan have indflydelse på dommen, så jeg synes ikke man kan bruge tallene som en indikator for spillerens niveau af aggressivitet på banen.
- Raúl 7
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Beklager. Jeg lavede simpelthen begynderfejlen på hjemmesiden at ikke se det hele ordentlig igennem inden jeg dragede til konklusioner.
Pepe og Pique er begge smidt ud 7 gange i deres karriere.
Pique er smidt ud 7 gange for Barcelona og 0 gange for tidligere klubber.
Pepe er smidt ud 6 gange for Real Madrid og 1 gange for tidligere klubber.
Pique bliver i gennemsnit smidt ud 1 gang hvert 3574 minut.
Pepe bliver i gennemsnit smidt ud 1 gang hvert 4080 minut.
Dog er der altid dommerskøn osv. der kan have indflydelse på dommen, så jeg synes ikke man kan bruge tallene som en indikator for spillerens niveau af aggressivitet på banen.
Pepe er blevet udvist 3 gange i liga regi og 2 gange i euro cup regi i følge Soccerway. Det giver 5. Pique er blevet udvist 6 gange i La Liga (for Barca) og ingen gange i andre turnerginer. Det giver 6.
;-)
- Inspektøren
- Gæst
-
Pepe har skulle været smidt ud mange, hvor han ikke blev det:
Den mand er et wildcard. Jeg troede virkelig, at han ville lægge al den vold bag sig, efter episoden mod Getafe i 2009, men hvad sker der så. Han forsætter fandme og endnu værre så tilføjer han også en skuespil dimension. Hold nu kæft altså.
Ingen tvivl om, at han kan sine defensive pligter. Desværre, så overskygger al det negative det positive, af den årsag, at det er så ekstremt. Han tager det til et helt andet niveau, som ikke er set siden Cantonas fantastiske karatespark.
Getafe episoden:
Cantona's flyvespark: