Sjov og spas-tråden II
Real Madrid skrev: Spaniens landshold (bestående af Real Madrid spillere) vs Spaniens landshold (bestående af Barcelona spillere):
Casillas
Carvajal Ramos Nacho Arbeloa
Albiol
Alonso Isco*
Callejon Morata Jese
Xavi Iniesta
Pedro Fabregas Villa
Who Will Win? ;)
Så ville jeg nok sætte mine penge på Barcelona. Vi har kun Ramos der er en markant forbedring i forhold til deres. Deres venstre-back, midtbane og angreb er stærkere.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Dog er det sjovt at du lige nævnte 7 spillere fra vores klub, som er af egen avl,
Vi har de 7, Diego Lopez, Adan og så vil jeg påstå at vi har halve canteranos i form af: Varane, Marcelo og Higuain :D
EDIT: Hvordan sætter man et billed ind, som ikke er fra google?
Buyo / Chendo, Hierro, Fernando Sanz, Roberto Carlos / Helguera, Redondo / Figo, Zidane, Amavisca / Morientes.
Juventus XI vs Madrid: Tacconi; Torricelli, Ferrara, Cannavaro, Montero, Birindelli; Salihamidzic, Paulo Sousa, Davids, Nedved; Ravanelli.
Steen skrev: Figo :) www.dailymotion.com/video/x10qe7d_rma-1-...v_sport#.UbSqu_ktzeA
Tak tak ;)
Selvfølgelig var det Figo - kan vi ikke bare hente ham tilbage i stedet for at bruge penge på Bale og hvad de ellers hedder? :P Det er i øvrigt fantastisk at se, at Nedved stadig sporter den ikoniske hårpragt!
Jaken skrev:
Steen skrev: Figo :) www.dailymotion.com/video/x10qe7d_rma-1-...v_sport#.UbSqu_ktzeA
Tak tak ;)
Selvfølgelig var det Figo - kan vi ikke bare hente ham tilbage i stedet for at bruge penge på Bale og hvad de ellers hedder? :P Det er i øvrigt fantastisk at se, at Nedved stadig sporter den ikoniske hårpragt!
Selvom jeg er Bale-fortaler, så kan jeg kun være enig. Minderne om den æra, hvor Figo og Zidane herskede, bringer en uforglemmelig nostalgi frem i kroppen!
Og ja, hvem andre end Figo!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Smid Ronaldo ud på bænken, ind med Figo...
Årh de minder...
Og når ja, Hierro... Gad fandme godt at se Varane og Hierro sammen, Ramos ud på bænken. Jeg er den nye Mourinho.
Edit: Forresten, var jeg den eneste der kom i tanke om det velkendte CL-mål af Zidane, da Roberto Carlos kunne have skudt den ind til Zidane, som nogenlunde lå samme sted som i finalen anno 2002? Fuck jeg kunne trænge til en gentagelse :(
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Har valgt at takke af på forum!
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: www.defensacentral.com/real_madrid/87739...a-primer-entrenador/
NEJ NEJ NEJ :-)