Sjov og spas-tråden II

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #793 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Sjov og spas-tråden II

Hugol skrev: sporten.tv2.dk/2013-07-09-klubber-udeluk...teske-m%C3%A5lfester

Måske det kunne gøres lidt mindre åbenlyst næste gang, når nu man skal snyde ??

Om ikke andet må man da lette på hatten for klubnavne som Police Machine FC og Babayaro FC.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #794 af Steen

13 år 1 måned siden #795 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sjov og spas-tråden II
Slet

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved JimmyBroe. Begrundelse: Jeg er idiot :-)

13 år 1 måned siden #796 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sjov og spas-tråden II
onside.dk/la-liga/ozil-laerte-tricks-af-zidane-paa-youtube

- Jeg opdagede Zidane til VM i Frankrig i 1998. Når jeg så ham lave et trick, søgte jeg på det på YouTube, siger Özil ifølge goal.com.

- Jeg sagde til mig selv: "Det vil jeg også kunne gøre på banen", og det viste sig, at jeg ret hurtigt lærte at efterligne ham.

Skøn dreng sprængfyldt med selvtillid ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 1 måned siden #797 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sjov og spas-tråden II

13 år 1 måned siden #798 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sjov og spas-tråden II

Real Madrid skrev: onside.dk/la-liga/ozil-laerte-tricks-af-zidane-paa-youtube

- Jeg opdagede Zidane til VM i Frankrig i 1998. Når jeg så ham lave et trick, søgte jeg på det på YouTube, siger Özil ifølge goal.com.

- Jeg sagde til mig selv: "Det vil jeg også kunne gøre på banen", og det viste sig, at jeg ret hurtigt lærte at efterligne ham.

Zidane stoppede karrieren i 2006 og Youtube blev "skabt" i 2005, så det har ikke været mange tricks (hvis nogen), som han har kunne slå op efterfølgende ;)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 1 måned siden #799 af Real Madrid

Jaken skrev:

Real Madrid skrev: onside.dk/la-liga/ozil-laerte-tricks-af-zidane-paa-youtube

Zidane stoppede karrieren i 2006 og Youtube blev "skabt" i 2005, så det har ikke været mange tricks (hvis nogen), som han har kunne slå op efterfølgende ;)

Han har kunne sidde de sidste 8 år, og terpe Zidane på youtube. Tilbage i 2005 var han 16 år gammel, og havde endnu ikke fået debut på Schalke's førstehold, så mon ikk han alligevel så har fået set en del tricks på youtube ;)

13 år 1 måned siden #800 af anes
Besvaret af anes på emne Sjov og spas-tråden II
Nu blev Youtube jo heller ikke fyldt med videoer fra dag 1 af...

Fandt 22 videoer med Zidane der daterer tilbage til 2006 og yderligere 4 tilbage til 2007, af dem der daterer tilbage til 2006 var 15 af dem Zidanes skalle på Materazzi. Man har kunne se lidt men slet ikke i samme omfang eller kvalitet som det er blevet til senere.

Rigeligt at gå igang med dog :P
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved anes.

13 år 1 måned siden #801 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sjov og spas-tråden II
Om han så det på Youtube, VHS-bånd eller lommeregner kan vel være fløjtende ligegyldigt?

Stort set alle som var barn eller havde en barnlig sjæl og elskede fodbold tilbage i 90'erne har vel stået i haven og forsøgt at efterligne Zizou alt fra med alt fra Select-bolden til tennisbolde. Ak ja, det var tider!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved raul7=kongen.

13 år 1 måned siden #802 af anes
Besvaret af anes på emne Sjov og spas-tråden II
Herre gud, vidste ikke vi var endt ovre i den seriøse tråd igen nu det må du undskylde...

13 år 1 måned siden #803 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sjov og spas-tråden II

raul7=kongen skrev: Om han så det på Youtube, VHS-bånd eller lommeregner kan vel være fløjtende ligegyldigt?

Stort set alle som var barn eller havde en barnlig sjæl og elskede fodbold tilbage i 90'erne har vel stået i haven og forsøgt at efterligne Zizou alt fra med alt fra Select-bolden til tennisbolde. Ak ja, det var tider!

Ja ja, selvfølgelig. Det var heller ikke fordi, at jeg på nogen måde mente noget hånligt eller seriøst med hvad jeg skrev (jævnfør smily’en). Det var bare en små-spøjs formulering af den kære Özil, når han beskriver sin Zidane-proces som følgende:

1. se Zidane lave et trick - 2. slå det op på youtube.

Og eftersom den rækkefølge ikke var mulig at overholde, mens Zidane stadig spillede, ville jeg lige smide en dum lille bemærkning om den lidt "små-hullede" formulering :P

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Jaken.

13 år 1 måned siden #804 af Real Madrid

Jaken skrev:

raul7=kongen skrev: Om han så det på Youtube, VHS-bånd eller lommeregner kan vel være fløjtende ligegyldigt?

Ja ja, selvfølgelig. Det var heller ikke fordi, at jeg på nogen måde mente noget hånligt eller seriøst med hvad jeg skrev (jævnfør smily’en). Det var bare en små-spøjs formulering af den kære Özil, når han beskriver sin Zidane-proces som følgende:

1. se Zidane lave et trick - 2. slå det op på youtube.

Og eftersom den rækkefølge ikke var mulig at overholde, mens Zidane stadig spillede, ville jeg lige smide en dum lille bemærkning om den lidt "små-hullede" formulering :P

Det kunne meget vel tænkes, at det er Onside.dk, der har lavet en skod oversættelse, det ville ikke være første gang ;)

"Onside mess with your head they will" :D

Leveret af Kunena Forum