Sæsonen 2016/17

7 år 7 måneder siden #25 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2016/17
3 point på kontoen, Marcelo skal tage sig sammen.

Videre.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #26 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2016/17
Det er svært at bedømme Morata, han laver godt nok mange gode og dårlige ting i løbet af sådan en kamp. Jeg synes dog han havde momentum da han blev udskiftet, så jeg forstår ikke helt hvorfor han blev taget ud på det tidspunkt.

Synes ikke spillerne mødte op til den her kamp med den rette indstilling, de tabte en del nærkampe hvor de med lidt mere vilje havde vundet dem nemt. Det burde heller ikke være så svært at spille sig ud af det pres Celta lagde, bedre var det heller ikke. Marcelo var ringe dag.

Alt i alt ikke alt for imponerende, men lækkert med de 3 point og godt at se vindermentaliteten stadig er der!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #27 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2016/17
Heldig sejr. Med samme indstilling vinder vi ikke La Liga.
Hold kæft Bale var ringe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #28 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2016/17
Ved ikke hvad I forventer af Morata, men han er ingen Ronaldo og bliver det aldrig.

Morata har overrasket mig positivt, da han fylder meget oppe foran og derfor fremtvinger mange muligheder. Han forsvinder altså ikke ud af kampe på samme måde som Benzema. Han er et rigtig godt alternativ!
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #29 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2016/17

Fondo_Sur skrev: Ved ikke hvad I forventer af Morata, men han er ingen Ronaldo og bliver det aldrig.

Morata har overrasket mig positivt, da han fylder meget oppe foran og derfor fremtvinger mange muligheder. Han forsvinder altså ikke ud af kampe på samme måde som Benzema. Han er et rigtig godt alternativ!


Ja, Jeg er også imponeret af Morata. Han spillede en fin kamp igen idag. Han kan virkeligt sætte spillere af. Målene skal nok komme.

Iøvrigt lagde nogen mærke til at Zidane skiftede Mariano ind istedet for Morata med 15 minutter igen, hvor vi jagtede et mål?

Det var godt nok en taktisk blunder. Morata spillede godt og hvis Mariano virkeligt skulle ind, så skulle en forsvar eller midtbane være ofret i jagten på sejrsmålet.
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved madrid2000.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #30 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2016/17
Man må i hvert fald sige, at Zidane tænker meget over balancen på holdet. Jeg synes generelt, at holdet var alt for tilbagelænet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #31 af rene
Besvaret af rene på emne Sæsonen 2016/17
Heldig sejr i dag må man sige, men dejligt med lune 3 point.

Nu må ham Cris Ronaldo gerne være klar til næste kamp, holdet har brug for ham, Hala Madrid!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #32 af flaeng86
Besvaret af flaeng86 på emne Sæsonen 2016/17
Ik imponeret over Madrid idag. Men tager de 3 point og kommer videre.
Konklusionen i mine øje, modric, casemiro, kroos, og verane gør det OK. Morate viser Glimt, men skjøter rundt og i dumme offsides. Resten må vise mere vilje.

Hvorfor er der ingen der nævner james?? Kan kommer IND, gør da bestemt en forskel, kæmper, åbner muligheder med løb, og genvinder hans tabte bold, og det fører til mål.
Sku måske ha haft en straffe også. Men han kæmper og viser god vilje . Han ser mere oplagt ud, har bedre form og lysten til at vise sig frem. Han bør få en chance. Sælger vi ham, tror jeg han bliver farlig, men han bør blive og være farlig for os.

Men 3 point, videre til næste kamp. Elsker virkelig sæsonen endelig er i gang :)
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #33 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2016/17
Er Varane ikke blevet mindre slank?

Jeg er ved at se kampen, og det ligner, at han er knap så slank som tidligere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #34 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2016/17

BBB skrev: Er Varane ikke blevet mindre slank?

Jeg er ved at se kampen, og det ligner, at han er knap så slank som tidligere.


Jeg tænkte det samme. Han virker mere robust. I hvert fald i overkroppen. Ikke tyk eller noget, bare mere muskuløs i virkeligheden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #35 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2016/17
Jeg synes bare det er fantastisk, at man endelig kan se Varane i aktion uden man er nervøs for en nedsmeltning. Hold nu op hvor passer det bare fantastisk, hvis han kan komme i omdrejninger igen, for hans talent er ikke set større, men der skal solide og stabile præstationer til fra nu af. Præcis som igår! Det er nu han skal gå fra dreng til mand, for der er ingen tvivl om, at han er vores klart bedste forsvarspiller, hvis han levere som han gjorde igår.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #36 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Sæsonen 2016/17
Jeg synes også Varane var god igår og håber han er på vej tilbage til sit topniveau. Kombinationen Varane-Ramos er rigtig god hvis de begge er i topform. Jeg vil mene de supplerer hinanden godt; Ramos er dygtig til at spille bolden frem hvor Varane er mere usikker. Derimod er Varane dygtig til at placere sig og læse spillet - hvilket er vigtigt med en Ramos der ynder at buse frem i forsøg på at erobre bolden. Pepe, som alternativ til Varane, er mindre dygtig til at placere sig (ifht Varane) og kan også godt lide at buse frem. Med Pepe-Ramos er der derfor en risiko hvis de ikke er helt skarpe i deres indgreb når de buser frem, og forsvaret synes mere sikkert med en Varane i topform - synes jeg :P

Angående Morate så er mit problem ham er at hans niveau igennem en kamp er så svingende. Han kan sætte 3-4 modstandere af og skabe en chance hvorefter han 5 min efter hverken kan tæmme, dække eller spille bolden. Derudover er han meget uintelligent som spiller og når han laver sine geniale ting får han næsten aldrig noget ud af det fordi den næste beslutning næsten altid er forkert. Han har ikke en forståelse for at spille en chance større, og tænker kun på hvordan han kan afslutte chancen. Det er fint nok hvis du hedder Cristiano Ronaldo, men ikke hvis du hedder Morata og har problemer med at lave 5 jongleringer (overdrevet for at lave en pointe).

Derudover må jeg sige at jeg ikke forstår hvad ZZ ser i Asensio. Han mangler speed og virker for mig mest af alt som isco placeret på kanten; han har god teknik men pga hans manglende speed kan han ofte ikke bruges til noget. Jeg mener Vasquez og James ser meget bedre ud. Specielt Vasquez - Han er hurtig, teknisk dygtig, gode indlæg, fantastisk 1 mod 1, god i de små rum og han har en fantastisk evne til at spille chancer større (intelligent spiller i kontrast til Morata) og skabe chancer selv. Mit indtryk af ham er efterhånden at han fortjener en startplads selv når alle er klar..

Hvis det stod til mig så spillede vi James-Morata-Vasquez oppe foran indtil Ronaldo er tilbage. Derefter kan Morata bytte med Ronaldo og Benz + Bale må sidde på bænken indtil de rent faktisk viser de har form og niveau til at slå James eller Vasquez af..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce