Sæsonen 2016/17
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Bale har bevist sit værd og fortjener en voldsomt lønforhøjelse.
Selv Dios mener at han er fremtidens mand med et højt niveau, selvom han ikke kan lide hans måde at spille på, og det siger vidst det hele.
Jeg byder velkommen til en ny, forlænget og forbedret kontrakt til spillere som Marcelo, Bale, Ronaldo, Modric, Ramos, Carvajal, Varane og Kroos. Det er dem vi skal leve af.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev:
Dios skrev: Pelle skrev:
5) Jeg mener stadig, at du er for stolt til at indrømme, at du tager fejl. Jeg tog selv fejl mht. Casemiro, da han blev hentet tilbage. Så INTET i ham, men han er jo fuldstændig fantastisk nu. Efter Bales 2. sæson sad mange nok med samme følelse. Men sidste sæson burde have vist, at Bale skal blive - at Bale er fremtiden.
Spillere jeg har taget total fejl af igennem tiderne på den negative måde: Anelka, Woodgate, Diogo, Gago, Van Der Vaart, Robinho, Portillo, Solari, Savio, Cambiasso, Jurado, Soldado, Miguel Torres, Mahamadou Diarra, Lassana Diarra, Baptista, Drenthe, Parejo, Palanca, Mata, James? og jeg kan sikkert skrive 40 navne til over spillere som jeg har "hypet" igennem tiderne, som jeg troede ville slå igennem, men aldrig gjorde. Hold nu op hvor gjorde det ondt i stoltheden at indrømme det?
Casemiro og Morata er jeg blevet gladeligt overrasket over, og spørg man mig nu, så skal de ikke sælges, men spurgte man mig for bare 1 måned siden, så skulle de begge bare sælges hurtigst muligt.
Hvorfor tager jeg fejl? Og hvad tager jeg fejl med? At der sidder 10? mennesker og er enige med dig i, at Bale er fantastisk? Jeg er også dødelig uenig med Lars Løkke og hans halvhjerner i blå blok, men fordi de nu sidder i regeringen, så har jeg tabt, og derfor nu skal ændre min holdning til hans? Du har lige sparket menneskeligheden 1000 år tilbage med den logik! Og ja, skynd dig og sig du har vundet, fordi jeg ikke svarer på resten af dit indlæg :D
Hvorfor er jeg på ingen måde overrasket over, at du stemmer rødt?! :-D
Vi lader den ligge. Vi to bliver aldrig enige, når det kommer til Bale. Mest fordi du er for stolt til at indrømme dine fejl ;-)
Fordi jeg er uenig med dig vil jeg tro?
Men ja lad os det. Som altid gør du mit humør lidt bedre. Jeg tænker altid, hold nu kæft hvor er jeg glad for jeg ikke er dig haha :D
No hard feelings herfra, selvom du måske tror noget andet, og det har helt sikkert noget med stolthed at gøre :D Hvis du vil vide det, så går jeg mere op i politik end fodbold, så du siger bare til hvis debatten skal omhandle politik et andet sted, for du har tydeligvis mange værdier som verden ikke har specielt godt af :D Hyg dig :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Selv Dios mener at han er fremtidens mand med et højt niveau, selvom han ikke kan lide hans måde at spille på, og det siger vidst det hele.
Alle andre steder end i Real Madrid :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
/Off
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Dios, sådan helt alvorligt. Når har du har et behov for at afslutte debatten ved at blive så personlig og nedladende, så er det jo dig, og ikke mig, der har et problem :-)
/Off
Jeg tror nu, at I var ca. lige gode om den sidste del.
Når jeg kalder Dios for en dødsbillist, og han svarer, at jeg går klædt som Michelin-manden for at være beskyttet, så er vi også lige gode om det. Man skal kunne tage, hvad man giver :-)
Kassow-Rossing skrev: I Real Madrid skal man bevise sit værd før man kan få sin lønforhøjelse. Det lærte Higuaín med flere på den hårde måde.
Jeg byder velkommen til en ny, forlænget og forbedret kontrakt til spillere som Marcelo, Bale, Ronaldo, Modric, Ramos, Carvajal, Varane og Kroos. Det er dem vi skal leve af.
Higuain blev solgt fordi der ikke var plads til både ham og Benzema.
Det er lidt tragikomisk at du nævner alle de ovenstående spillere (selv Ramos som ikke for særlig lang tid siden fik en markant lønforhøjelse), uden at nævne Benzema? Han har jo haft en helt igennem fantastisk sæson, både spillemæssigt men også statistisk. Jeg synes egentligt heller ikke at Benzema skal have nogen lønforhøjelse på nuværende tidspunkt (hvis jeg husker ret så fik han også en forbedret kontrakt for et år eller to siden?), men synes godt nok ikke at han bliver anerkendt for sit eminente arbejde for Real Madrid.
Florentino Pérez
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Morata er lige udgået hvad der formentlig er en muskelskade. Herligt!
Så er sæsonen igang.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Sahinovic skrev:
Kassow-Rossing skrev: I Real Madrid skal man bevise sit værd før man kan få sin lønforhøjelse. Det lærte Higuaín med flere på den hårde måde.
Higuain blev solgt fordi der ikke var plads til både ham og Benzema.
Det er lidt tragikomisk at du nævner alle de ovenstående spillere (selv Ramos som ikke for særlig lang tid siden fik en markant lønforhøjelse), uden at nævne Benzema? Han har jo haft en helt igennem fantastisk sæson, både spillemæssigt men også statistisk. Jeg synes egentligt heller ikke at Benzema skal have nogen lønforhøjelse på nuværende tidspunkt (hvis jeg husker ret så fik han også en forbedret kontrakt for et år eller to siden?), men synes godt nok ikke at han bliver anerkendt for sit eminente arbejde for Real Madrid.
Higuain blev solgt fordi han er en argentinsk kælling.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Sahinovic skrev: Det er lidt tragikomisk at du nævner alle de ovenstående spillere.
Ja uha det er tragikomisk at nævne de spillere, der er blevet indkaldt til en kontraktforhandling. En artikel blev endda netop skrevet om det emne på Madridista i denne uge.
Jeg ved godt at du ikke kan lide Ramos. Det gør ham ikke mindre fortjent til en kontraktforlængelse.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Higuain spillede i klubben i 7 år, kom til som kun 18-årig, udviklede sig år efter år og var klubbens topscorer (og var det endda også i Cristianos første sæson).
Bale derimod blev hentet som verdens dyreste fodboldspiller til en fyrstelig løn og har nu haft en OK første sæson, en decideret skuffende anden sæson og en skadesplaget tredje sæson med nogle gode perioder, hvor niveauet i højere grad var på det forventelige for en spiller af den kaliber.
Dét kan jeg ikke se berettige en ”voldsom lønforhøjelse”.
Og så for lige at runde den mere generelle Bale-debat i tråden, så har Dios en pointe når han ikke kalder Gareth Bale en af de vigtigste spillere i klubben. Man kan i hvert fald godt argumentere for at Ramos, Carvajal, Marcelo, Casemiro, Kroos, Modric, Cristiano og vel egentlig også Benzema (Navas måske også), er vigtigere end ham. Ikke at de alle er individuelt bedre og mere kampafgørende, men at de er vigtigere for klubben, systemet og strukturen på holdet.
Samlet set kan Gareth Bales tid i klubben vel maksimalt kategoriseres som godkendt på nuværende tidspunkt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también