Real Madrid - Osasuna

9 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid
Blandt mange gode ideer til at gøre Madridista.dk bedre, var blandt andet at vi skal lægge en diskussions-tråd for kommende kampe op og det starter vi med i dag.

Planen er, at tråden vil leve til et par dage efter at kampen er spillet og så er emnet vist debatteret færdigt.

Lidt om weekendens kamp, som kan bruges til inspiration til debatten. Pepe, Cristiano Ronaldo og Benzema er tilbage i truppen. Cristiano Ronaldo har angiveligt lavet aftale med Zidane om, at han får en rolig start med 60 minutter mod Osasuna. Men hvordan stiller det Asensio og i anden række spillere som Isco (som dog er skadet til dette opgør) og James.

Og hvad med Morata, som kom ind i går og lavede to mål for Spanien.

Det er ikke blevet lettere at være Zinedine Zidane.

Forventet startopstilling: Casilla, Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Casemiro, Modric, Kroos, Bale, Cristiano Ronaldo, Benzema.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #2 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Real Madrid - Osasuna

Siempre Madrid skrev: Blandt mange gode ideer til at gøre Madridista.dk bedre, var blandt andet at vi skal lægge en diskussions-tråd for kommende kampe op og det starter vi med i dag.

Planen er, at tråden vil leve til et par dage efter at kampen er spillet og så er emnet vist debatteret færdigt.

Lidt om weekendens kamp, som kan bruges til inspiration til debatten. Pepe, Cristiano Ronaldo og Benzema er tilbage i truppen. Cristiano Ronaldo har angiveligt lavet aftale med Zidane om, at han får en rolig start med 60 minutter mod Osasuna. Men hvordan stiller det Asensio og i anden række spillere som Isco (som dog er skadet til dette opgør) og James.

Og hvad med Morata, som kom ind i går og lavede to mål for Spanien.

Det er ikke blevet lettere at være Zinedine Zidane.

Når muskelskaderne først vælter ind skal bredden nok komme ham til gode. Håber vitterligt ikke at Ronaldo får noget der ligner mere end 20 min. Som tahinovic nævner, ser hans muskelmasse beskeden ud. Men det r jo som at holde Il tempo gigante tilbage efter Ludvig har sat sig i førerhuset. Impossible.

Osasuna har jo nada at byde med. Det skulle lige Merida og deres franske lejesvend. Det bliver spændende at se om Riviere får debut for osasuna, værre modstander kunne man nærmest ikke ønske sig efter lange skadesperioder og karrieremæssig nedtur. Men så kan han forhåbentlig nyde kulissen.

7-0 til Real.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #3 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Real Madrid - Osasuna
Ser Ronaldos muskelmasse beskeden ud? Er der en ekspert på området der vil uddybe den? I mine øjne ligner han en der er klar til at vinde trofæer med Real.

www.facebook.com/536054739752129/photos/...5794/?type=3&theater
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Real HWL.
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #4 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Real Madrid - Osasuna
Et luksusproblem, som et hold som Real Madrid selvfølgelig skal have. Vi skal deltage i tre turneringer, skader og karantæner bliver der højst sandsynligt en del af, altså vil der blive nok med spilletid til alle. Jeg håber ihvertfald at Zidane ser det samme i Asensio som jeg selv gør. Han har en teknisk kunnen som James alle dage kun kan drømme om, og samtidig har han et slutprodukt som Isco indtil videre ikke rigtigt har vist endnu.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #5 af Evden
Besvaret af Evden på emne Real Madrid - Osasuna

Zyconith skrev: Når muskelskaderne først vælter ind skal bredden nok komme ham til gode. Håber vitterligt ikke at Ronaldo får noget der ligner mere end 20 min. Som tahinovic nævner, ser hans muskelmasse beskeden ud. Men det r jo som at holde Il tempo gigante tilbage efter Ludvig har sat sig i førerhuset. Impossible.

Osasuna har jo nada at byde med. Det skulle lige Merida og deres franske lejesvend. Det bliver spændende at se om Riviere får debut for osasuna, værre modstander kunne man nærmest ikke ønske sig efter lange skadesperioder og karrieremæssig nedtur. Men så kan han forhåbentlig nyde kulissen.

7-0 til Real.

Enhver reference til Bjergkøbing Grandprix kræver et tak!
Med de forgange sæsoner i mente ser vi vel allerede første skade i denne kamp, spørgsmålet er bare hvem.
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #6 af Sahinovic

Real HWL skrev: Ser Ronaldos muskelmasse beskeden ud? Er der en ekspert på området der vil uddybe den? I mine øjne ligner han en der er klar til at vinde trofæer med Real.

Det at man kan se musklerne så tydeligt som man kan på Ronaldo, grundet hans ekstremt lave fedtprocent, er ikke ensbetydende med, at han har en vanvittig muskelmasse på hans ben. Det får dem til at ''se'' store ud på billeder når han spænder, men han har helt sikkert mistet en smule masse på benene og resten af kroppen efter hans ''ekstreme'' diet som han startede med for 2-3(?) år siden, hvilket er meget naturligt.

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #7 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Real Madrid - Osasuna
Super fedt nyt tiltag! Tak herfra.

Bliver spændende at se om trådene kan, effektivt, lukkes ned få dage efter kampdagen :)

Personligt glæder jeg mig helt vildt til lørdag. Den her pause fra seriøs fodbold har varet for længe allerede.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #8 af Real HWL

Sahinovic skrev:

Real HWL skrev: Ser Ronaldos muskelmasse beskeden ud? Er der en ekspert på området der vil uddybe den? I mine øjne ligner han en der er klar til at vinde trofæer med Real.

Det at man kan se musklerne så tydeligt som man kan på Ronaldo, grundet hans ekstremt lave fedtprocent, er ikke ensbetydende med, at han har en vanvittig muskelmasse på hans ben. Det får dem til at ''se'' store ud på billeder når han spænder, men han har helt sikkert mistet en smule masse på benene og resten af kroppen efter hans ''ekstreme'' diet som han startede med for 2-3(?) år siden, hvilket er meget naturligt.

Kig dog på billedet, det er ikke andet end muskler. Selv en væddeløbshest ville bøje sig i støvet over de stænger... Desuden tror jeg aldrig Ronaldo har haft et gran fedt på sin krop. Så det kan ikke være mange kilo han har smidt på sin stramme diet. Det er i hvertfald ikke noget hverken du eller jeg kan se på hans ben.
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #9 af Sahinovic

Real HWL skrev:

Sahinovic skrev:

Kig dog på billedet, det er ikke andet end muskler. Selv en væddeløbshest ville bøje sig i støvet over de stænger... Desuden tror jeg aldrig Ronaldo har haft et gran fedt på sin krop. Så det kan ikke være mange kilo han har smidt på sin stramme diet. Det er i hvertfald ikke noget hverken du eller jeg kan se på hans ben.

What? :-D Selvfølgelig har Ronaldo fedt på kroppen, man kan ikke have en fedtprocent på 0% uden at være død. Efter sådan en påstand, vælger jeg at lade den ligge, men lad mig lige runde af med med et eksempel.

Bodybuildere skal op til en konkurrence smide så meget fedt som overhovedet muligt. Når de så nu engang smider alt det fedt så ryger der naturligvis også lidt af muskelmassen med. Bodybuildere tager endda forskelige former for steroider for at undgå at smide alt for meget muskelmasse. Samme princip med Ronaldo, han gik på diet for at smide så meget fedt som overhovedet muligt, af den grund vil hans muskelmasse naturligvis også blive lidt mindre, ergo er hans lårbasser blevet lidt mindre, og jo man kan netop godt se det på billeder.

Godnat (-;

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #10 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Real Madrid - Osasuna
Men kan han så overhovedet score mål mere? :/
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #11 af Real HWL

Sahinovic skrev:

Real HWL skrev:

Sahinovic skrev:

What? :-D Selvfølgelig har Ronaldo fedt på kroppen, man kan ikke have en fedtprocent på 0% uden at være død. Efter sådan en påstand, vælger jeg at lade den ligge, men lad mig lige runde af med med et eksempel.

Bodybuildere skal op til en konkurrence smide så meget fedt som overhovedet muligt. Når de så nu engang smider alt det fedt så ryger der naturligvis også lidt af muskelmassen med. Bodybuildere tager endda forskelige former for steroider for at undgå at smide alt for meget muskelmasse. Samme princip med Ronaldo, han gik på diet for at smide så meget fedt som overhovedet muligt, af den grund vil hans muskelmasse naturligvis også blive lidt mindre, ergo er hans lårbasser blevet lidt mindre, og jo man kan netop godt se det på billeder.

Godnat (-;

Overdrivelse fremmer forståelse ;) Eller åbenbart ikke!!

Jeg er imponeret over du kan se forskel.
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #12 af Real HWL

Raúl 7 skrev: Men kan han så overhovedet score mål mere? :/

Mon ikke... Men med mindre muskelmasse, sparker han ikke lige så hårdt ;)
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum