Real Madrid - Osasuna
Sahinovic skrev:
Real HWL skrev:
Sahinovic skrev:
Real HWL skrev: Ser Ronaldos muskelmasse beskeden ud? Er der en ekspert på området der vil uddybe den? I mine øjne ligner han en der er klar til at vinde trofæer med Real.
www.facebook.com/536054739752129/photos/...5794/?type=3&theater
Det at man kan se musklerne så tydeligt som man kan på Ronaldo, grundet hans ekstremt lave fedtprocent, er ikke ensbetydende med, at han har en vanvittig muskelmasse på hans ben. Det får dem til at ''se'' store ud på billeder når han spænder, men han har helt sikkert mistet en smule masse på benene og resten af kroppen efter hans ''ekstreme'' diet som han startede med for 2-3(?) år siden, hvilket er meget naturligt.
Kig dog på billedet, det er ikke andet end muskler. Selv en væddeløbshest ville bøje sig i støvet over de stænger... Desuden tror jeg aldrig Ronaldo har haft et gran fedt på sin krop. Så det kan ikke være mange kilo han har smidt på sin stramme diet. Det er i hvertfald ikke noget hverken du eller jeg kan se på hans ben.
What? :-D Selvfølgelig har Ronaldo fedt på kroppen, man kan ikke have en fedtprocent på 0% uden at være død. Efter sådan en påstand, vælger jeg at lade den ligge, men lad mig lige runde af med med et eksempel.
Bodybuildere skal op til en konkurrence smide så meget fedt som overhovedet muligt. Når de så nu engang smider alt det fedt så ryger der naturligvis også lidt af muskelmassen med. Bodybuildere tager endda forskelige former for steroider for at undgå at smide alt for meget muskelmasse. Samme princip med Ronaldo, han gik på diet for at smide så meget fedt som overhovedet muligt, af den grund vil hans muskelmasse naturligvis også blive lidt mindre, ergo er hans lårbasser blevet lidt mindre, og jo man kan netop godt se det på billeder.
Godnat (-;
Det kan sagtens lade sig gøre at smide fedt, selv om din lean mass stiger. Det andet er noget vrøvl og en skrøne. Det handler udelukkende om, hvordan du tilrettelægger din kost og træning. Over 6 måneder smed jeg 11% fedt og tog 2,5kg på i lean mass. Og hvis jeg kan gøre det clean, tror jeg godt du kan satse på, at bodybuildere kan gøre det med alverdens medikamenter.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Pelle skrev:
Sahinovic skrev:
Real HWL skrev:
Sahinovic skrev:
Real HWL skrev: Ser Ronaldos muskelmasse beskeden ud? Er der en ekspert på området der vil uddybe den? I mine øjne ligner han en der er klar til at vinde trofæer med Real.
www.facebook.com/536054739752129/photos/...5794/?type=3&theater
Det at man kan se musklerne så tydeligt som man kan på Ronaldo, grundet hans ekstremt lave fedtprocent, er ikke ensbetydende med, at han har en vanvittig muskelmasse på hans ben. Det får dem til at ''se'' store ud på billeder når han spænder, men han har helt sikkert mistet en smule masse på benene og resten af kroppen efter hans ''ekstreme'' diet som han startede med for 2-3(?) år siden, hvilket er meget naturligt.
Kig dog på billedet, det er ikke andet end muskler. Selv en væddeløbshest ville bøje sig i støvet over de stænger... Desuden tror jeg aldrig Ronaldo har haft et gran fedt på sin krop. Så det kan ikke være mange kilo han har smidt på sin stramme diet. Det er i hvertfald ikke noget hverken du eller jeg kan se på hans ben.
What? :-D Selvfølgelig har Ronaldo fedt på kroppen, man kan ikke have en fedtprocent på 0% uden at være død. Efter sådan en påstand, vælger jeg at lade den ligge, men lad mig lige runde af med med et eksempel.
Bodybuildere skal op til en konkurrence smide så meget fedt som overhovedet muligt. Når de så nu engang smider alt det fedt så ryger der naturligvis også lidt af muskelmassen med. Bodybuildere tager endda forskelige former for steroider for at undgå at smide alt for meget muskelmasse. Samme princip med Ronaldo, han gik på diet for at smide så meget fedt som overhovedet muligt, af den grund vil hans muskelmasse naturligvis også blive lidt mindre, ergo er hans lårbasser blevet lidt mindre, og jo man kan netop godt se det på billeder.
Godnat (-;
Det kan sagtens lade sig gøre at smide fedt, selv om din lean mass stiger. Det andet er noget vrøvl og en skrøne. Det handler udelukkende om, hvordan du tilrettelægger din kost og træning. Over 6 måneder smed jeg 11% fedt og tog 2,5kg på i lean mass. Og hvis jeg kan gøre det clean, tror jeg godt du kan satse på, at bodybuildere kan gøre det med alverdens medikamenter.
Pics or it didn't happen! (No homo) ;)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real HWL skrev:
Raúl 7 skrev: Men kan han så overhovedet score mål mere? :/
Mon ikke... Men med mindre muskelmasse, sparker han ikke lige så hårdt ;)
Man behøver ikke at sparke hårdt, når man bare skal lave tap-ins ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg må personligt sige, at jeg ikke er i tvivl om, at jeg går all in for Varane. Han er, må og skal være fremtidens mand, og kan ikke længere gemme sig under at være en af verdens mest talentfulde forsvarere. Han er førstevalg til det franske landshold og nu tilmed også anfører.
Han var også såvel Benitez's som Zidanes førstevalg sidste sæson, men han var desværre ikke i stand til at honorere deres tillid. Han virkede underligt forkrampet, usikker og fejlbehæftet i sit spil. På mange måder meget uforståeligt synes jeg.
I år er han startet anderledes overbevisende - spillet tre gode betydende kampe - og han bør starte fast, så længe han fortsætter i den stil, nu hvor Pepe er 33 år og endog ikke har fået afklaret sin kontrakt, der udløber næste sommer.
Chamartin skrev: En af de positioner på holdet til kampen, der bla. også i de spanske aviser er tvivl om, er jo backpladsen ved siden af Ramos. Er det Varane eller Pepe, der står forrest i køen.
Jeg må personligt sige, at jeg ikke er i tvivl om, at jeg går all in for Varane. Han er, må og skal være fremtidens mand, og kan ikke længere gemme sig under at være en af verdens mest talentfulde forsvarere. Han er førstevalg til det franske landshold og nu tilmed også anfører.
Han var også såvel Benitez's som Zidanes førstevalg sidste sæson, men han var desværre ikke i stand til at honorere deres tillid. Han virkede underligt forkrampet, usikker og fejlbehæftet i sit spil. På mange måder meget uforståeligt synes jeg.
I år er han startet anderledes overbevisende - spillet tre gode betydende kampe - og han bør starte fast, så længe han fortsætter i den stil, nu hvor Pepe er 33 år og endog ikke har fået afklaret sin kontrakt, der udløber næste sommer.
Pepe opfører sig jo som en eller anden Aduritz. Han bliver kun bedre med alderen. Lad os nu udnytte at vi har verdens bedste centerforsvarer i ham et år eller to endnu til niveauet måske falder, og så kan Varane jo prøve at oppe sig lidt imens.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Enig, det er lidt af et luksusproblem at have tre så gode midterforsvarere. Over denne sæson, burde der være kampe nok, til at alle tre kan spille sammen således at vi ikke bliver synderligt svækkede, uanset om den hedder Ramos-Varane, Ramos-Pepe eller Varane-Pepe. Vi skal nok få skader og karantæner (Ramos ;-) ), så jeg er egentlig ikke nervøs for, om vi kan holde alle glade. Jeg er dog splittet, mr. Pepe "Jeg er 23 igen", eller hr. Raphael "I-kan-ikke-vælge-mig-fra-længere" Varane... hmm....
Jeg er nok mest på Ramos-Varane, og så Pepe som 1. backup når der er skader, karantæner eller skal spares. Men den er svær.
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Det kommer nok hellere ikke til at ske, men det er jo det som ville være optimalt rent spille mæssigt - dog ender vi med ALT for meget hovedpine - og når nu Pepe alligevel skal stoppe snart giver det hellere ikke mening at satse på ham og Varane :-)
RAUL!!!!
Alternativt lade Pepe vikariere for Casemiro, når karantænerne kommer. Han har jo vist, at han godt kan agere bulderbasse på en def midt ;-)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg er enig med Raul-Madrid i at Varane-Pepe er de to stærkeste. Så kan man altid skifte Ramos ind i det 92' minut ;)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Der findes en mængde forsvarere derude, som har samme kvaliteter.
Men Varane kan (og skal) sagtens tage et skridt eller to op, så det slet ikke er til diskussion, om han skal starte inde. Men bolden ligger hos ham.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Hvis du smed 11% fedt, så fortæller det mig allerede her at din muskelmasse ikke var særlig høj og at det meste egentligt bare var fedt, hvilket jo ikke kan sammenlignes på nogen måder. Hvis man i forvejen har en stor muskelmasse, knap så meget fedt, og man dagligt indtager f.eks. 6000 kalorier om dagen, og man på et tidspunkt skal bytte det ud med en daglig indtagelse af 2000-2500 kalorier for at smide fedt, så vil din muskelmasse selvfølgelig skrumpe lidt, da du er i et kalorierunderskud.
Men hvis du virkeligt mener, at du kan smide fedt uden at miste en eneste gram muskelmasse, så synes jeg du skal kontakte samtlige professionelle bodybuildere, det kan du lynhurtigt blive rig på, for det er aldrig nogensinde sket før.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Pelle skrev:
Hvis du smed 11% fedt, så fortæller det mig allerede her at din muskelmasse ikke var særlig høj og at det meste egentligt bare var fedt, hvilket jo ikke kan sammenlignes på nogen måder. Hvis man i forvejen har en stor muskelmasse, knap så meget fedt, og man dagligt indtager f.eks. 6000 kalorier om dagen, og man på et tidspunkt skal bytte det ud med en daglig indtagelse af 2000-2500 kalorier for at smide fedt, så vil din muskelmasse selvfølgelig skrumpe lidt, da du er i et kalorierunderskud.
Men hvis du virkeligt mener, at du kan smide fedt uden at miste en eneste gram muskelmasse, så synes jeg du skal kontakte samtlige professionelle bodybuildere, det kan du lynhurtigt blive rig på, for det er aldrig nogensinde sket før.
Bare af ren nysgerrighed, hvor har du fra at Ronaldo har smidt muskelmasse på benene?