Real Madrid - Sporting Lissabon
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi har endnu ikke haft et farligt skud på mål. Vi har endnu ikke haft et gennemspillet angreb. Vores hold er bare så forudsigeligt, og har så enormt svært ved at holde på bolden.
Sporting har skabt 3 rigtig farlige chancer, og har været det klart bedste hold.
Så kan det godt være vi måske møder Schalke i kvartfinalen og Wolfsburg i semifinalen, hvor vores kæmpe stjerner viser deres værd, men man sidder bare sjældent med følelsen af, at Real Madrid er det bedste hold i verden. Vi har de bedste individuelister i verden, men deres problem er, at de fungere rigtig skidt sammen!
Man bliver bare så træt af, at se så gode spillere underpræstere så ofte som de gør. Vores stærkeste start 11'er hvor Ronaldo og Benzema er lidt undskyldt, og nok mangler en del timing. Men Bale har 3 fuldstændig hjernedøde fejlafleveringer indenfor det første kvarter, hvor man bare tænker, at hans løn burde gå til alle andre end ham selv.
Jeg forstår mig sgu ikke helt på det her Real Madrid mandskab. Spiller de virkelig op til deres bedste som enhed? For nu er det altså den 3. træner som ikke rigtig kan formå at forme dette mandskab, så maskineriet bare fungere. Maskinen er stadig i stykker!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Benzema har vel ikke gjort en eneste ting rigtigt i denne kamp? Bale og Ronaldo er sådan lidt so and so, viser nogle gode ting, men mange ting går også galt.
Benzema skal bare ud, og det skal gå hurtigt, han er vidst ikke helt klar, Morata med hans fart, fysiske styrke og vildskab er måske det der skal til.
Håber Zidane giver en ordenltig pep-talk i pausen, og at Bale ikke er skadet.
- LukasModrik19
-
- Junior bruger
-
Hvis vi fortsætter den gode stil, så skal vi sgu nok få den tredjeplads.
"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo
- Raúl 7
- Gæst
-
Dios skrev: Til alle jer som er så rasende og pigefornærmet over diverse journalister og eksperter altid taler Real Madrid ned, så har i igen svaret på hvorfor de gør det. Vi vil konstant sammenligne os med Barcelona og Bayern. Problemet er bare, at de uden at tøve går ud og viser omverden hvorfor de betragtes som favoritter.
Vi har endnu ikke haft et farligt skud på mål. Vi har endnu ikke haft et gennemspillet angreb. Vores hold er bare så forudsigeligt, og har så enormt svært ved at holde på bolden.
Sporting har skabt 3 rigtig farlige chancer, og har været det klart bedste hold.
Så kan det godt være vi måske møder Schalke i kvartfinalen og Wolfsburg i semifinalen, hvor vores kæmpe stjerner viser deres værd, men man sidder bare sjældent med følelsen af, at Real Madrid er det bedste hold i verden. Vi har de bedste individuelister i verden, men deres problem er, at de fungere rigtig skidt sammen!
Man bliver bare så træt af, at se så gode spillere underpræstere så ofte som de gør. Vores stærkeste start 11'er hvor Ronaldo og Benzema er lidt undskyldt, og nok mangler en del timing. Men Bale har 3 fuldstændig hjernedøde fejlafleveringer indenfor det første kvarter, hvor man bare tænker, at hans løn burde gå til alle andre end ham selv.
Jeg forstår mig sgu ikke helt på det her Real Madrid mandskab. Spiller de virkelig op til deres bedste som enhed? For nu er det altså den 3. træner som ikke rigtig kan formå at forme dette mandskab, så maskineriet bare fungere. Maskinen er stadig i stykker!
Vi har en venstrekant på højrekanten, en boksangriber på venstrekanten og en spiller helt ude af form på toppen. Nej det er ikke optimalt. Men har Perez nogensinde tænkt på det fodboldmæssige når han har sammensat en trup?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Raúl 7
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Jeres meningsløse flæberi understreger blot, hvorfor Kassows ligegyldige klip fra Barcelona.dk var et større selvmål ...
Meningsløse? Har du set kampen? Eller kampen mod Osasuna? Eller kampen mod Celta? Eller Super Cuppen mod Sevilla?
PS hvilket link?
DarioGomez skrev: Jeres meningsløse flæberi understreger blot, hvorfor Kassows ligegyldige klip fra Barcelona.dk var et større selvmål ...
Nu er der jo ingen her, der råber at hele holdet skal fyres eller træneren burde skydes. Folk stiller sig uforstående overfor den elendige indstilling, som vi tit og ofte møder op med.
Den sammenligning er dybt latterlig og langt under dit niveau.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Var der nogen der sagde noget andet? :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- LukasModrik19
-
- Junior bruger
-
"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo
- Raúl 7
- Gæst
-