Real Madrid - Sporting Lissabon

9 år 10 måneder siden #37 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Real Madrid - Sporting Lissabon

MadridistaPorVida skrev: FUUUUUUUUUUUUUUUCK HVOR ER VI BARE UHELDIGE GANG PÅ GANG. Kan ikke klare mere

Hvorfor er vi uheldige? Spillerne viser en helt igennem dårlig indstilling, det har absolut intet med held og uheld at gøre. Hvis vi endelig skal bevæge os ned ad den boldgade, så er vi vist mere heldige med ikke at være bagud med 0-2!

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #38 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Real Madrid - Sporting Lissabon

BBB skrev:

Raúl 7 skrev: Vi har en venstrekant på højrekanten, en boksangriber på venstrekanten og en spiller helt ude af form på toppen. Nej det er ikke optimalt. Men har Perez nogensinde tænkt på det fodboldmæssige når han har sammensat en trup?

Hvis det er Perez' skyld, så skal han vel også have kredit for Zidane's succes? Zidane satte vel selv holdet.

Modsat Barcelona ser jeg frem til at Morata og de andre reserver kommer ind. Han er jo kampens mest farlige på bare 3 minutter :-D

Så du foreslår at Zidane prøver at smide Bale på bænken f.eks.? Så skal han vist ned på jobcenteret efterfølgende.

9 år 10 måneder siden #39 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Real Madrid - Sporting Lissabon

Raul7-2880 skrev:

HHB65 skrev: Der skal andre boller på suppen mod Dortmund ellers kan det blive grimt.

... Og hvad kan det blive mod MSN så?

Ok jeg giver op:) jeg havde kun CL i tanker og ja vil slet ikke tænke på MSN hvis dette er niveauet vi møder op med. Men det er først i december og vi har allerede hul på 3 point.

9 år 10 måneder siden #40 af Cristiano Ronaldo
Ikke just imponerende indsats fra Reals side, de virker ikke tændte nok desværre, men hvor er Benzema dog langsom og ugidelig, sætter ikke et ben rigtigt..Morata er allerede bedre efter 10min spil end Benzemas første time...
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

9 år 10 måneder siden #41 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrid - Sporting Lissabon
Man er bagud og ved at modstanderen pakker sig ned de sidste 10 minutter og alligevel skifter man Kroos ud mens Casemiro forbliver på banen..

9 år 10 måneder siden #42 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid - Sporting Lissabon

Raúl 7 skrev:

BBB skrev:

Raúl 7 skrev: Vi har en venstrekant på højrekanten, en boksangriber på venstrekanten og en spiller helt ude af form på toppen. Nej det er ikke optimalt. Men har Perez nogensinde tænkt på det fodboldmæssige når han har sammensat en trup?

Hvis det er Perez' skyld, så skal han vel også have kredit for Zidane's succes? Zidane satte vel selv holdet.

Modsat Barcelona ser jeg frem til at Morata og de andre reserver kommer ind. Han er jo kampens mest farlige på bare 3 minutter :-D

Så du foreslår at Zidane prøver at smide Bale på bænken f.eks.? Så skal han vist ned på jobcenteret efterfølgende.

Han kunne starte med at holde Benzema på bænken. Om han også skal holde Bale på bænken, ved jeg ikke.

Det er bare virkelig ærgerligt at komme dårligt fra land i gruppespillet.

9 år 10 måneder siden #43 af LukasModrik19
RRONALDO
Himlen være lovet!

Edit: Ta' den Peter Kjær. Vi si'r tak for dine flabede kommentarer

"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved LukasModrik19.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 10 måneder siden #44 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid - Sporting Lissabon
2-1. Det er fint.

Morata starter forhåbentlig næste kamp. James var god :-D
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved BBB.

9 år 10 måneder siden #45 af Raul7-2880
Derfor vi ikke solgte James!

9 år 10 måneder siden #46 af Kassow-Rossing

DarioGomez skrev: Jeres meningsløse flæberi understreger blot, hvorfor Kassows ligegyldige klip fra Barcelona.dk var et større selvmål ...

Jeg tager ikke ansvar for hvad andre foretager sig :) Medmindre der er tale om min familie eller mine hunde, naturligvis! ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 10 måneder siden #47 af elle44
Jaja, sejren kom vel aldrig rigtig i fare. En dag på kontoret. Videre
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7, AmorMadrid

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #48 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid - Sporting Lissabon
Tak Morata. Nu kan du så tage plads på bænken og vente tålmodigt på, at du får en lille chance, selvom Benzema ikke er i form. Jeg begriber ikke, at man vil fjerne al konkurrence om pladserne i truppen, for så er der ingen grund til at kæmpe for sin plads på holdet... At Asensio kan være helt ude er truppen er jo en kæmpe joke, når man ser på hvordan han har spillet..

2-1, elendig kamp, 3 point, indskifterne gør et indtryk og så videre til næste kamp. Det bliver en elendig sæson, hvis ikke man giver hele truppen en grund til at kæmpe for pladserne.

Leveret af Kunena Forum