Real Madrid - Sporting Lissabon
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
mohbar skrev: Om man fatter hvordan det kan være at James kun får 10-15 minutter pr. kamp.
Den mand (rettere dreng) viser da at han SKAL have mindst 1. halvleg - og det har han vist samtlige (få) minutter han har fået lov at spille efter sommerferien. Hvad er så meningen med at man skal kæmpe for sin plads på holdet , når det er panden mod muren...?
Enig, men det også virkeligt svært.
Ronaldo spiller hver gang.
Bale spiller også hver gang og spillede en fantastisk EM.
I anden rækken har Vasquez gjord det godt hver gang han er kommet ind. Asensio har været god i optakten og de første kampe, så det er svært at finde spille minutter til ham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: Dejligt med et lille ''wake up call'' inden kampen på søndag. Benzema skal selvfølgelig have chancen fra start igen på søndag, lidt ligesom Bale og Ronaldo altid starter inde ligemeget hvor elendigt de har spillet kampen inden. Hvis i mener at de spillere som viser noget på banen altid skal starte ind istedet for de dyre drenge på banen, så skal det gælde hele vejen rundt og ikke kun Benzema.
Benzema kan sagtens komme ind fra bænken for at få nogle minutter at spille sig varm i. Det er bare fjollet at ofre en kamp på at give ham kamptræning.
hellere en tyk argentiner, end en ugidelig franskmand. #sigerdetbare.
10/10 for kommentaren
1/10 for det hashtag
Som Etta Cameron ville sige det: Det bliver et stort, stort 5-tal!
Kampens detalje... Ronaldo's frispark? James' indlæg? Morata's mål? Morata's indskiftning? :D
Jeg må åbenbart ikke kommentere nyheden fra forsiden af en eller anden grund, så den endte her.
Ind med Morata, James og Asenjo næste kamp!
Vi har brug for at få Ronaldo og Benzema tilbage i kampklar forfatning, og det kan kun lade sig gøre ved at give dem spilleminutter. I dag spiller vi mod Sporting-hold, som ganske vidst er kommet fremragende fra land i den portugisiske liga, men vi spiller altså på Santiago Bernabeu, og stiller med vores stærkeste bagkæde og midtbane fra start, samt en Gareth Bale i form. Real Madrid bør kunne vinde den kamp i 9/10 tilfælde.
Selvfølgelig skal Morata være på banen fra næste kamps start, og så kan Marcelo passende få en pause efter hans elendige præstation i aften. Lad os ligeledes få roteret på midtbanen mod et Espanyol-hold vi pillede fra hinanden både på ude- og hjemmebane i sidste sæson!
BBB skrev:
Sahinovic skrev: Dejligt med et lille ''wake up call'' inden kampen på søndag. Benzema skal selvfølgelig have chancen fra start igen på søndag, lidt ligesom Bale og Ronaldo altid starter inde ligemeget hvor elendigt de har spillet kampen inden. Hvis i mener at de spillere som viser noget på banen altid skal starte ind istedet for de dyre drenge på banen, så skal det gælde hele vejen rundt og ikke kun Benzema.
Benzema kan sagtens komme ind fra bænken for at få nogle minutter at spille sig varm i. Det er bare fjollet at ofre en kamp på at give ham kamptræning.
Men jeg synes netop, at kampen idag var oplagt til at give ham kamptræning, inden kampen på søndag ude mod Espanyol. Jeg troede ærgerligt talt at man ville køre dem over, i stedet spillede de overraskende elendigt, det er der ikke mange som havde spået inden kampen.
Florentino Pérez
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
BBB skrev:
10/10 for kommentaren
1/10 for det hashtag
Kampens detalje... Ronaldo's frispark? James' indlæg? Morata's mål? Morata's indskiftning? :D
Jeg må åbenbart ikke kommentere nyheden fra forsiden af en eller anden grund, så den endte her.
Vi elsker jo det hashtag på redaktionen ;-)
Det er allesammen udmærkede bud på en kampens detalje, men jeg leder altså endnu.....
Meningen er, at al debat om kampen - før og efter - skal foregå i denne tråd. Derfor kan du ikke kommentere referatet. Så fint at du smider det her ind :-)
MadridistaPorVida skrev: Ronaldo spillede jo ikke ringe, han tog rigtig mange gode løb og var tæt på mål nogle gange, som den stolpe han ramte eller det langskud fra ham som driller patricio., giftig i aften, og scorede køligt et virkelig smukt frispark i det 88 min og vendte kampen fuldstændig og man skal forstå at han har haft en længere varig skade, synes det er latterligt at han dårligt nok kan få en godkendt herinde på siden. I er ringe fandme ikke ronaldo
Ronaldo spillede jo ikke en god kamp. Han havde muligvis én god aktion. Det var frisparksmålet. Alt andet var under niveau. Langt under. Kun Bale kunne være sin indsats bekendt blandt BBC, og han spillede nødvendigvis heller ikke sin bedste kamp nogensinde. Lucas, Morata og James spillede alle bedre, end såvel Benzema som Ronaldo, og de skulle bruge 1/5 af tid på at vise, hvor langt man kan komme med lidt offervilje og ærgerrighed - sværere er det fandeme ikke!
Nuvel, holdet spiller forfærdeligt, og vi henter først de tre points i den meget sene overtid. Egentlig er vi vel heldige overhovedet at få point.
I det hele taget har holdet ikke spillet prangende de første 4 (5) kampe af sæsonen, men sejre er alligevel blevet hevet hjem. Nogle med mere hiv og sving end andre, men det kendetegner vel et storhold med succes, at man får hevet sejrene hjem alligevel.
Og vi ved fra de tidligere år, at det ikke er muligt at spille prangende igennem en hel sæson. Vi så det i Real, om man så synes at vi var bedst i den gode periode under Mou, eller i efteråret og tidlige forår under Ancelotti, hvor vi baskede alt og alle. Disse perioder fortager sig. Det samme så vi med Barcelonas efterår, kontra forår sidste sæson, hvor det også endte med at de var "tæt på" at tabe la liga..
Min pointe, og det korte af det lange er bare, at hvis vi skal vinde la liga, og spille med om CL igen, så skal vi slet ikke toppe endnu. Først når vi møder Barcelona og Atletico i ligaen, og når vi når knockout i Champions League. Lige nu skal vi bare hive sejre hjem
Daniel skrev:
BBB skrev:
10/10 for kommentaren
1/10 for det hashtag
Vi elsker jo det hashtag på redaktionen ;-)
Det er allesammen udmærkede bud på en kampens detalje, men jeg leder altså endnu.....
Meningen er, at al debat om kampen - før og efter - skal foregå i denne tråd. Derfor kan du ikke kommentere referatet. Så fint at du smider det her ind :-)
På forsiden ser det ud til at man kan kommentere i den. Vil I så ikke smide en "låst" kommentar, som Siempre gør ved nogle nyheder? :-)
Hashtagget får de små og store hår på ryggen til at rejse sig på mig :D
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
BBB skrev:
10/10 for kommentaren
1/10 for det hashtag
Forskellen på den tykke argentiner og den ugidelige franskmand er bare, at franskmanden nok holder op med at være ugidelig, mens den tykke argentiner aldrig vil holde op med at græde.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.