Bedømmelser 12/13
Ángel di María - konstant udfordrende og chanceskabende. Energisk i sit presspil og spiller virkelig med hjertet.
Kampens Flop (Badebold):
Higuain - hans "ting" er at være skarp foran mål. Det er han ikke længere. Nu prøver han også i højere grad at søge ned i banen og deltage i det opbyggende spil. Fair nok, at han forsøger, men det fungerer ikke og det er den vigtigste grund til at Benzema er at foretrække.
Kampens Detalje:
At se Kaka i en betydende kamp igen var skønt, men kampens detalje må alligevel gå til Hr. Ronaldo med denne fine hæl aflevering.
Kampens Klaphat:
Morata - for at køre galt lige op til en kamp, hvor han sagtens kunne have fået muligheden ;-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Huss
- Gæst
-
Kampens Flop (Badebold) Jeg synes ikke der er nogen der fortjener denne "badebold"
Kampens Detalje: Cristianos aflevering til Marcelo. Ganske enkelt verdens klasse.
Kampens Klaphat: Pas.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
1 Raúl( 1994–2010) - 323 mål i 741 kampe
2 Alfredo Di Stéfano (1953–1964) 305 mål i 392 kampe
3 Carlos Santillana - (1971–1988) 289 mål i 645 kampe
4 Ferenc Puskás - (1958–1966) 242 mål i 262 kampe
5 Hugo Sánchez - (2985–1992) 208 mål i 282 kampe
6 Francisco Gento - (1952–1970) mål 179 i 599 kampe
7 José Pirri (1964–1979) - 171 mål i 561 kampe
8 Emilio Butragueño - (1983–1995) 170 mål i 463
9 Cristiano Ronaldo - (2009– ) 155 mål i 153 kampe
10 Amancio Amaro - (1962–1976) 155 mål i 471 kampe
Han kan meget vel ende i top 5, når sæsonen er slut.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- El Madridista
-
- Senior bruger
-
Den logik forstår jeg ikke. For mig har antal mål INTET at gøre med kampens spiller. Det giver ikke mening, at fordi du scorer mål, så har du automatisk spillet godt – og endda spillet bedst. Det er to forskellige ting.
- Huss
- Gæst
-
Den vandt du. Men kun fordi du afsluttede med slut, og ikke nok med det, så var caps lock slået til.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Spectator
- Gæst
-
Lækkert med sejren igår og vigtigst af alt: Holdet er kommet igen + 3 point på kontoen! (Heller ikke for tidligt med tanke på søndagens brag!)
Kampens spiller: Khedira - Han fik endelig lukket kæften på mig. Ja jeg er meget midtbane orienteret når bedømmelserne skal gives, men har virkelig kigget meget på midtbanen på det seneste. Ronaldo kunne også være et godt bud (På trods af af den manglende defensive indsats)
Kampens flop: Ja, da jeg ikke syntes nogle fortjener denne pris bliver den til - Casillas. Og han stod endda godt. Men fordi han lukker målet ind til 1-0 så let (Ligesom Dzeko målet), så får han den. Varane er næste i køen fordi han lod ham gå igennem.
Kampens Detalje: Modric Aflevering - Den kommer man ikke udenom.. Xavi pak sammen.
Kampens klaphat: Mig - For at bande og svovle, kæfte op og sige at han aldrig vil se fodbold længere efter 1-0 målet...
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hehe :) Okay vi spoler tiden frem til søndag aften og her er mine bedømmelser:
Kampens spiller: Iniesta for ikke at sætte en fod forkert.
Kampens flop: Puyol for at være helt væk ved opdækningen til 1-1 målet (Ramos på hovedet). Måske Higuaín for ikke at være til stede i kampen, men man er vel Madridista.
Kampens detalje: Marcelo's aflevering til Ronaldo der dog ikke førte til noget.
Kampens klaphat: Ingen i denne kamp umiddelbart. Måske dommeren for at bremse spillet lidt for ofte.
Slutresultat 1-2 (Messi, Ramos, Ronaldo)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Er helt enig med dig, Iniesta spillede en fantastisk kamp og især ved 1-0 målet, viste han stor overblik, da han spillede Messi helt fri. :-P
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Kampens flop: "Puyol for at være helt væk ved opdækningen til 1-1 målet (Ramos på hovedet)."
Enig
Kampens detalje: Macelo i venstre kant hvor han leger med barca-spiller
Kampens klaphat: sanchez fordi han falder for let ;)
Slutresultat 1-2 (pedro, Ramos, Ronaldo)
sjovt ting du har startet.
kassow ;)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Kampens flop: Callejon, spillede en forholdsvis anonym kamp.
Kampens detalje: Benzema's saksespark (årets mål), efterfulgt af afleveringen, tæmningen og Cristiano Ronaldo's lop, kan det gøres mere overlegent?
Kampens klaphat: Christian Eriksen - sig mig har han nogensinde spillet en rigtig god kamp? har en ven i Holland der siger, at han absolut ikke imponerer folk, og mange mener slet ikke han er så dygtig en spiller, som folk går og siger....
Ps. Lad nu vær med at vælge en anden end Cristiano Ronaldo til kampens spiller, bare fordi det virker smart at være 'anderledes'
No solo soy perfecto, también soy Madridista