Bedømmelser 12/13

13 år 3 måneder siden #277 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Bedømmelser 12/13
Ja og det har jo selvf ikke været Casillas skyld alene.
Mourinhos problem med Casillas er Casillas´s evner i luftspillet. Casillas har dog altid haft dette problem, også på sine bedste dage. Så køber man Diego, dog har det ikke hjulpet på dødbolds problemet.
Næste sæson er Casillas tilbage mellem stængerne hvis træneren ikke er Mourinho.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• sodhi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #278 af sodhi
Besvaret af sodhi på emne Bedømmelser 12/13
Jeg begriber ikke hvorfor folk ikke har peget på Alonso som skurk fra i går? Han havde upræcise afleveringer en masse, stoppede 2-3 kontrachancer ved at holde på bolden fremfor at spille den frem ad banen, og var ikke mindst skyld i Espanyols mål (hans markering der slap fri til at starte med), var tæt på at koste nr. 2 ved et senere hjørnespark, og så alt i alt super ugidelig ud. Stod det til mig, hed konstellationen Khedira og Modric. Modric er langt bedre frem ad banen end Khedira og Alonso er, men når de to spiller sammen, er der en af dem der er nødt til at deltage i det lettere offensive. Det bliver somregel Khedira, og han er altså bare ikke god nok på den øverste 3djedel af banen. Det er Modric derimod. Valget mellem Khedira og Alonso er klart for mig, Alonso spiller ikke særligt godt for tiden, Khedira spiller fantastisk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum