Bedømmelser 12/13
Kampens Flop (Badebold): Synes Benzema var lidt af en badebold. Det kan godt være han lavede en assist, men det gør ikke op for resten af kampen incl de 2 store afbrændere.
Kampens Detalje: Ronaldos første mål, havde forventet den i det lange hjørne - det havde Valdes vist også ;)
Kampens Klaphat: Pepe. Han spillede en fremragende kamp, hvis det bare ikke var for det han laver ved 1-1 målet. Jeg ved stadig ikke hvad han havde gang i. Ærgeligt!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Fernando M.
- Ekspert bruger
-
Kampens Flop (Badebold): Pepe pga. sit rejehop. Benzema pga. sin misbrugte mistimede chancer
Kampens Detalje: Ronaldo og Messi. Gudespillere.
Kampens Klaphat: Lidt som i kampens flop.
I øvrigt mener jeg, at Marcelos præstation må bero på, at han har fået klar Mourinho-besked på ikke at være for offensiv i kampen. Og så er Pedro altså temmelig formstærk for tiden, så egentlig er jeg fint tilfreds med, hvor for få chancer Barca egentlig skabte. 1-1-målet er jo uheldigt i den forstand, at den to gange rettes af inden Pepes udfald. 2-1 er frispark og ikke som sådan en chance. Så er der overliggerskuddet - men hvad har Barca mere end det? Det vidner om en solid forsvarspræstation af alle fire i kæden.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Kampens Spiller: Ronaldo
Kampens Flop (Badebold): Casillas. Utroligt hvor lidt han redder. Jeg forventer mere af ham end jeg gør af Ronaldo. Er jeg den eneste der mener at han ikke strækker sig i fuld længde som han fx gjorde mod Rusland under EM (2008)? At Messi rammer den lige i rø... er noget andet :)
Kampens Detalje: Ikke en detalje som sådan, men Marcelos disciplin. Havde aldrig gættet på at min yndlingsspiller kunne spille defensivt!
Kampens Klaphat: tilfalder... Ronaldo! Hvad fanden tænker manden på med det saksespark? Den ligger da til hovedet! Husk på han ikke er brasser ;)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Kampens spiller: Ronaldo. Han overskyggede alle andre på banen. Også Messi der scorede lige så mange mål. Et flottere mål og et badebolds- og klumpedumpemål. Ronaldo var alle vejne og hele Camp Nou holdt vejret, hver gang Ronaldo fik bolden.
Kampens flop: Benzema for at gøre alt forkert på banen. Det er stjerne at vi har to så gode angribere i truppen, fordi deres topniveau er som få andre, men deres bundniveau er ikke særlig imporende. Benzema kunne have "lukket" kampen til 2-0.
Kampens detalje. Messis frispark. Der var mange flotte detaljer i kampen mellem verdens to bedste klubmandskaber, men Messis frispark var detaljen, der skildte sig ud.
Kampens klaphat: Ronaldo for at forsøge sig på et saksespark, der ikke var i nærheden af at lykkes. Ubehageligt pinligt at se på den i slow som en af verdens dygtigste atleter, kan dumme sig så gevaldigt. Som tidligere nævnt, så lå bolden til hovedet, men han vender sig om og forsøger sig med et sakse, som han voldsomt mistimer. Jeg kunne formentlig ikke have gjort det bedre, men jeg havde i det mindste ikke forsøgt ;) At han går hen og scorer senere hen, viser hans klasse, men who knows hvad der kunne være sket, hvis han ikke havde haltet 1/4 af kampen.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kampens Flop (Badebold): Higuain, rørte han overhovedet bolden efter han kom på banen? Så lidt forskel han gjorde på den kamp da han kom ind, men han har heller ikke noget at bevise.
Kampens Detalje: Messi lige brokker sig over muren, og rykker bolden 3 meter tilbage det kunne Ronaldo lære noget af.
Kampens Klaphat: Iker Casillas for at placerer så mange i muren at han er nød til at stå ved modsatte stolpe, den bold skulle bare over muren for at gå ind.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Kampens Flop (Badebold) - Kaka, måske var mine forventninger for høje, i så fald er de skudt ned igen... jeg var så naiv at tro, at han måske endelig ville vise et højere niveau efter nogle overbevisende landskampe. Jeg skulle have vist bedre..
Kampens Detalje - Higuains mål, selvom der nok mere var tale om et håbløst ringe indlæg, så var det alligevel en flot detalje og et fantastisk mål..
Kampens Klaphat - Casillas fejl yderst i feltet, der kostede et gult kort... jeg rystede simpelthen på hovedet. Han minder mig mest af alt om Brad Pitt i filmen 'Benjamin Buttons'. Jo ældre han blir, jo 'mindre blir han som målmand'.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Kampens Flop: Pepe, ligesom med målmænd, så ryger man bare langt ned i karakter, når man laver så store fejl.
Kampens Detalje: At Mourinho og Klopp mødes over et glas vin efter kampen, og får lavet en byttehandel mellem Özil og Götze ;)
Kampens Klaphat: Mourinho... med den fantastisk trup vi har, er det sku for dårligt kun at skifte ud med Khedira grundet en skade...
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Brylle
- Gæst
-
Kampens Flop (Badebold): Pepe. De hjerneblødninger må ikke opstå på dette niveau..
Kampens Detalje: CR7s mål. Godt løb og køligt lob, uden de store problemer :)
Kampens Klaphat: Den får Mourinho... Jeg ved ikke hvad der går galt, men for satan hvor var vi passive og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor han ikke reagerer fra bænken når det ikke fungerer.
"Kampens Detalje: At Mourinho og Klopp mødes over et glas vin efter kampen, og får lavet en byttehandel mellem Özil og Götze ;)"
Nu har jeg da aldrig hørt dummere ;).
"Kampens Klaphat: Mourinho... med den fantastisk trup vi har, er det sku for dårligt kun at skifte ud med Khedira grundet en skade..."
What about Higuain? Ingen af vores reserver ville kunne gøre det bedre, og nævner du Kaká flår jeg håret af mig selv.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Storken
- Gæst
-
Tyskeren er intet mindre end fantastisk. Det er ikke for sjov, at man i Tyskland regner ham for det største talent i nyere tid.
Kampens flop: Pepe
Det bliver for alt for ofte alt eller intet, og over en hel kamp bliver det hurtigt en dyr handel.
Kamps detalje:
Casillas havde en ny tilgang til tingene. Det var ud fra filosofien, at bokse det der bokses kan. Den ene boksning lagde godt nok op til et mål, men det holdt spanieren fra at begå fejl.
Kamps klaphat:
Pepe er kendt som en fan af det teatralske, men i dag så man portugiserens kærlighed for ballet. I hvert fald fremførte han svanens død til perfektion :)
Det var en god kamp for den "neutrale" seer. Underholdning var der nok af.
Desuden var Pepes "film" ikke iøjnefaldende, men nærmere hans manglende koncentration i visse situationer
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)