Castilla

• Paulochichon
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #349 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne Castilla
Hej Steen,
Her er en gebrokken oversættelse:
Jesé : "Quiero seguir aquí. Solo pienso en jugar en el Real Madrid porque este es mi club. Siento y quiero jugar en este club". Mourinho me hizó debutar el año pasado, que no lo ha hecho ningún entrenador, y eso se lo tengo que agradecer". ¿Halagos de Zidane?. Me hace bastante ilusión. No habla bien de todo el mundo. Lo ha hecho de mi y se lo agradezco"
Jesé: "Jeg ønsker at fortsætte her. Jeg tænker udelukkende på at spille i Real Madrid, fordi det her er min klub. Jeg har lyst til og ønsker at spille i denne klub". Mourinho gjorde mig til debutant sidste år, hvilket ingen anden træner har gjort, og dette bliver jeg nødt til at takke for". Smigren fra Zidane? Det giver mig lyst til at drømme. Han snakker ikke godt om hele verden. Han gjorde det (snakkede red.) om mig, og det takker jeg for"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #350 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Castilla
Så har Jesé scoret lige så mange mål mod Alcorcón som hele Real Madrids førstehold gjorde over to kampe under Pellegrini. Op med ham!

13 år 3 måneder siden #351 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Castilla
Ja og så mod et forbedret alcorcon. Da jeg så dem træne var de nede i segunda b. Kommer tit i alcorcon og derfor gør nederlaget stadig ondt :)

Det var dog rart at Morata, Casado, Casemiro og Jese satte dem på plads igår.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 måneder siden #352 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Castilla
Top 10 mål af Jesé Rodríguez denne sæson. Videon er lavet af den bedste Real Madrid editor på youtube, rom7ooo.

Selvtak ;)

Ps. jeg kan se målet fra igår igen og igen.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen

13 år 3 måneder siden #353 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Castilla
Selve driblingen er rigtig god, men helt seriøst den tunnel han laver. Det er at ydmyge modstanderen, kære Jese. And i love it! :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 3 måneder siden #354 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Castilla

rezamadridista skrev: Top 10 mål af Jesé Rodríguez denne sæson. Videon er lavet af den bedste Real Madrid editor på youtube, rom7ooo.

Selvtak ;)

Ps. jeg kan se målet fra igår igen og igen.

Kan han ikke snart blive indlemmet i førsteholdstruppen, så jeg kan få anskaffet mig den forbandet trøje!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 3 måneder siden #355 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Castilla
Selvom vi alle vil se ham på første holdet snarest muligt, så kan jeg alligevel ikke tænke på, om det ikke ville være bedre for hans udvikling at sende ham et sted hen, hvor han vil få regulær spilletid såsom Leverkusen eller måske endda Dortmund?

En ny træner vil have et massivt pres på mht. at skaffe gode resultater hurtigt, hvilket vil betyde, at han højst sandsynligt ikke vil tør at tage for mange chancer med uprøvede spillere. Det er dette pres, der i de senere år har forhindret flere af vores talenter i at blive indlemmet i førsteholdet direkte fra Castilla. Jesé har brug for tillid og stabilitet, hvis han virkeligt skal udvikle sig til en af de helt store. Det er jeg ikke så sikker på, at han vil få i Madrid under en ny træner.

Generelt så tror jeg, at man skal parkere enhver forestilling om at udvikle vores egne stjerner fra Castilla indtil, vi får La Décima og noget af det massive pres aftager en smule.

13 år 3 måneder siden #356 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Castilla
UEFA indfører fra næste sæson U19 Champions League, der bliver en U19-klon af senior-tuneringen, og følger lodtrækninger og turneringsplan i forhold til den "rigtige".

Dermed er Real Madrids U19-hold sikret en plads i turneringen, og det bliver da interessant at følge klubbens ungdomshold mod nogle af de allerbedste :)

13 år 3 måneder siden #357 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Castilla

JesperA skrev: UEFA indfører fra næste sæson U19 Champions League, der bliver en U19-klon af senior-tuneringen, og følger lodtrækninger og turneringsplan i forhold til den "rigtige".

Dermed er Real Madrids U19-hold sikret en plads i turneringen, og det bliver da interessant at følge klubbens ungdomshold mod nogle af de allerbedste :)

God idé, synes jeg.

Gad vide om det ender som college football i USA, som også har mange tv-seere...

13 år 3 måneder siden #358 af Steen
Besvaret af Steen på emne Castilla
Imponerende sæson af Castilla, de slutter på 8. pladsen, over Barca B. Samtidig er de også det mest scorende hold i Segunda, det er ret flot klaret.

Jesé har vundet Zarra trofæet med sine 22 scoringer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Realmadrid94

13 år 3 måneder siden #359 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Castilla
Tak Steen blev næsten sur over jeg ikke kunne huske navnet!! Egentligt underligt det hedder det samme som i Primera :) men tak!
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 3 måneder siden #360 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Castilla
Castilla skal ha stor ros for deres sæson, klart det mest succesfulde hold af alle i denne sæson. Takket være Toril og en masse dygtige spillere.

Godt gået ! De skal forhåbentlig roses imorgen til Corazon Clasic Match som de blev det sidste år.

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum