Castilla

9 år 5 måneder siden #733 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Castilla

Hugol skrev:

Zyconith skrev:

Hugol skrev: Jeg sidder godt nok med en store ærgelse i kroppen, efter at have set Castilla 0-1 i dag på udebane. Sådan som holdet præstere for tiden så sidder man ikke med en fornemmelse af, at det her hold har en ærlig chance for at rykke op. Heller ikke at der sker en større udvikling med spillerne.

I den anden række smadrer Barcelona B alt og alle,desværre efter en dårlig sæson og ligner nu i stedet en sikker oprykker.

Selvom vi har hentet 2-3 angribere til Castilla så har det ikke set godt ud oppe foran. Jeg tvivler på at Solari har det der skal til for at føre holdet frem og mon ikke vi ser en hvis Guti som træner for holdet næste sæson.

Det er også svært for Castilla at blive i anden division selv med oprykning, fordi at der er så stor udskiftning i spiller materialet hver sæson. Endvidere er anden division en mega hård række at spille i. Skulle Castilla en dag rykke op så er det kun et spørgsmål om tid før en nedrykning er en realitet og sådan er det for alle B hold i Spanien. Jeg vil ønske man kunne forbedre forholdene for diverse ungdoms hold.

Fortrækker at man laver en talent række i stedet. Kunne være mere interessant at følge med i. Men om spillerne vil blive udfordret nok vides ikke, dog er der heller ikke nok udfordring for de spillere der har potentiale for at spille på 1 holdet hos Castilla eller i segunda. De skal enten lejes ud eller indlemmes på 1 holdet. Mange af Madrid spillere ender jo ikke på klubbens 1 hold alligevel, så hellere give dem nogle bedre muligheder.

En ting jeg gerne vil snakke med den talent træner om, jeg skal møde på mandag og folk i Getafes ungdoms afd, hvis de har lyst til at vende den. Ellers er mit udgangspunkt at snakke træningspas med mere.

Det r intet mindre end pinligt. Tænker måske at økonomien spiller en rolle. R Castilla i virkeligheden ikke en rentabel forretning? Ligesom da man lukkede c-holdet for et par år siden

Altså man gav lidt penge for Ødegaard og en kanon løn så det ved jeg ikke. Der er hentet flere spillere fra sydamerika de seneste 3-4 sæsoner, plus dem der hentes til sommer.

Off topic: Ødegaard spillede ikke i dag og sad på bænken hele kampen i Heerenveens 4-1 nederlag.

Ja, det har du ret i, men tænkte også lidt på, at det også lidt er udviklingen for især de større klubber, at de ligesom ikke er nødsaget til at fokusere på talentudvikling, men at de bare kan købe dem og så bruge dem til førsteholdet efter lejeperioder eller sælge dem såfremt de viser sig at være ubrugelige.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 5 måneder siden #734 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Castilla
Zyconith.

Nu har jeg lige snakket med en tidligere talent træner fra Atletico og Real Madrid i dag som bla. Har trænet De Gea og Saul. I morgen smutter jeg til Getafe for at se dem træne. Har fået lavet mig en god aftale for de kommende sæsoner, det er mega vildt.

Men han gav mig da også sit syn (men ikke meget) på talent udviklingen i Real Madrid, hvor han var to år. Det var meget spændende og håber at holde kontakten med ham.

Ham jeg skal møde i morgen er en der analysere modstanderens kampe for Getafe og andre folk fra deres talent afd.

Jeg blev bekræftet lidt i nogle ting om Real madrids talent arbejde, men samtalen gik mest på, hva jeg kunne gøre fremover ift min egen trænerkarrieren og hvilket samarbejde vi kunne have fremover.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 5 måneder siden #735 af Hugol
Pinlig kamp af Castilla, det mest lamme selvmål jeg har set i længere tid. Solari bliver fyret til sommer.
0-3 står den

9 år 4 måneder siden #736 af Hugol
4-0 nederlag til Castilla i dag mod Logroñes. Det går virkelig ned af bakke for Solari og truppen. Vi kommer til at få glæde af Juvenil spillerne. Indtil videre er der ikke noget at råbe hurra for hvert fald.

Leveret af Kunena Forum