Castilla

13 år 3 måneder siden #313 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Castilla

rezamadridista skrev: Jo, det kan godt blive farligt, men hvad skal man så gøre? Sælge Higuain også købe en anden angriber?

Jeg bryder mig bare ikke om tanken at Morata ikke skal få mere spilletid end denne sæson. Som 9'er er han rimelig farlig.

Morata er ikke god nok

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #314 af Real Madrid 7

rezamadridista skrev: Jo, det kan godt blive farligt, men hvad skal man så gøre? Sælge Higuain også købe en anden angriber?

Jeg bryder mig bare ikke om tanken at Morata ikke skal få mere spilletid end denne sæson. Som 9'er er han rimelig farlig.

Morata er ikke god nok til førstehold han er dårlig teknisk og han kan hellere ikke drible

13 år 3 måneder siden #315 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Castilla

Lad os se hva system man stiller op med næste sæson. Jeg synes ik det er nødvendigt med nye angribere medmindre nogle bliver solgt. Morata skal blot lægge som angriber så scorer han også målene. Jeg håber vi skifter system så der bliver fokuseret mere på angrebs fodbold og angriberne end der hidtil er gjort.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 måneder siden #316 af Real Madrid 7

Hugol skrev:

Lad os se hva system man stiller op med næste sæson. Jeg synes ik det er nødvendigt med nye angribere medmindre nogle bliver solgt. Morata skal blot lægge som angriber så scorer han også målene. Jeg håber vi skifter system så der bliver fokuseret mere på angrebs fodbold og angriberne end der hidtil er gjort.

Jeg tror morata skifter Real Madrid har ikke brug for han har ikke niveuet og han var godt nok dårlige kampen mod Espanyol

13 år 3 måneder siden #317 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Castilla
Jeg tror ikke du har set kampe med Morata. Hugol og andre skriver han skal bruges som 9'er og ikke kantspiller. Manden er 1.90 høj, hva fanden skal han derude.. Hans snit på Castilla er 0.5 mål pr. Kamp. Forestil dig hvis han fast havde spillet på Castilla. Mindst 20 mål. Mindst. Mourinho har brugt talenterne så han kunne bevise at han havde brugt talenterne. José Rodríguez er en af eksemplerne. Men interessant. Hvis Mourinho skrev en bog ville jeg helt klart læse den. Med stor, stor fornøjelse. Den kommer til at slå Zlatans med flere længder. Han må være stærkere end Hulk, bare på psyken. Selvom jeg ikke er fan af ham, så er han altså fænomenal. På en mærkelig måde. :P

13 år 3 måneder siden #318 af Hugol
Mourinhos arbejde med talenter har aldrig været et interesse felt i hans stræben efter succes. I Real Madrid skal man kunne være istand til at udvikle talenter der kan spille på første holdet senere i deres karriere. Forståeligt at ikke alle kan komme derop, men nu hvor vi har set en del talenter gå tabt, samt at Morata, Carvajal og Jesé kan gå tabt også, så bliver man nødt til at stille sig selv nogle spørgsmål omkring den nuværende ledelse.
For mig er der ingen grund til at handle så stort ind til sommer. Jeg har selv et ønske om Marco Verratti, men ellers ser jeg at resten skal komme fra Castilla. Vi har et godt komplet hold på første holdet, hvor der mangler en spillestil og en god homogen trup. Det som Mou ikke har været istand til at skabe. Det er ikke nødvendigt at bruge flere hundrede millioner for at stå i samme position.

13 år 3 måneder siden #319 af Real Madrid 7

Hugol skrev: Mourinhos arbejde med talenter har aldrig været et interesse felt i hans stræben efter succes. I Real Madrid skal man kunne være istand til at udvikle talenter der kan spille på første holdet senere i deres karriere. Forståeligt at ikke alle kan komme derop, men nu hvor vi har set en del talenter gå tabt, samt at Morata, Carvajal og Jesé kan gå tabt også, så bliver man nødt til at stille sig selv nogle spørgsmål omkring den nuværende ledelse.
For mig er der ingen grund til at handle så stort ind til sommer. Jeg har selv et ønske om Marco Verratti, men ellers ser jeg at resten skal komme fra Castilla. Vi har et godt komplet hold på første holdet, hvor der mangler en spillestil og en god homogen trup. Det som Mou ikke har været istand til at skabe. Det er ikke nødvendigt at bruge flere hundrede millioner for at stå i samme position.

Jeg tror Carvajal bliver en fast mand men morata ham kan jeg ikke se i klubben længer han er ikke god nok og jese han kan måske blivet lejet ud

13 år 3 måneder siden #320 af Hugol
I aften kl 17, har Castilla en meget svær kamp mod Elche der er rykket op i primera. Sidste kamp tabte vi med en smule uheld i de døende minutter. Det bliver uden Morata der er at finde på Anoeta i aften.

Marca viser kampen. Hala Madrid.

13 år 3 måneder siden #321 af Hugol
flot opspil af Castilla og fortjent føring mod Elche 0-1 og hvilket mål. Fabinho

Jesé oplægger.

13 år 3 måneder siden #322 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Castilla
1-1 og som Hugol alleredehar skrevet: Fabinho scorede efter oplæg fra Jese!

13 år 3 måneder siden #323 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Castilla
Vi er kun to point fra Barca med to runder igen!
Gå efter den!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 3 måneder siden #324 af Hugol
Det bliver lidt svært eftersom vi har Alcorcon og Gijona i de to sidste kampe. Morata kan hvertfald deltage i den sidste går jeg ud fra.

Leveret af Kunena Forum