Madridista.dk’s nye forum-politik
7 år 4 måneder siden #25
af Sahinovic
Florentino Pérez
Besvaret af Sahinovic på emne Madridista.dk’s nye forum-politik
@Brylle
Jeg er enig med dig omkring en del af tingene, jeg synes dog at der er en vis bandlysning som i denne omgang var helt OK. Jeg ved udemærket godt, at brugeren er blevet trukket ned på et absurd lavt niveau, det har jeg selv oplevet i flere omgange, men trusler er bare aldrig iorden og jeg er helt sikker på, at du er enig i dette.
Jeg er enig med dig omkring en del af tingene, jeg synes dog at der er en vis bandlysning som i denne omgang var helt OK. Jeg ved udemærket godt, at brugeren er blevet trukket ned på et absurd lavt niveau, det har jeg selv oplevet i flere omgange, men trusler er bare aldrig iorden og jeg er helt sikker på, at du er enig i dette.
Florentino Pérez
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Sahinovic.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
7 år 4 måneder siden #26
af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Madridista.dk’s nye forum-politik
Enig. Trusler er ikke i orden. Men de beskeder, jeg har set derfra, vil jeg bare ikke kategorisere som trusler. Den del vil jeg dog ikke gå mere ind i, da administrationen ønsker, at beskeder mellem de to personer ikke skal deles herinde, og det accepterer jeg.Sahinovic skrev: @Brylle
Jeg er enig med dig omkring en del af tingene, jeg synes dog at der er en vis bandlysning som i denne omgang var helt OK. Jeg ved udemærket godt, at brugeren er blevet trukket ned på et absurd lavt niveau, det har jeg selv oplevet i flere omgange, men trusler er bare aldrig iorden og det er jeg helt sikker på, at du er enig i.
7 år 3 måneder siden #27
af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Madridista.dk’s nye forum-politik
Helt ærligt det er sgu da for vildt at fuldvoksne mænd ikke kan opføre sig pænt og lade vær med at sende trusler og diskutere om hvem der har den bedste kandidat uddannelse. Det er jo på niveau med 12 årige børn der er bitchede på hinanden over noget ret ligegyldigt. Hold da op.
Forresten er der nogen der ved hvor lang tid de er blevet bandlyst fra forum.
Forresten er der nogen der ved hvor lang tid de er blevet bandlyst fra forum.