Om vores rivaler VII

13 år 6 måneder siden #109 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Cesc er godt nok ussel at se på i aften. God med scoring og fedt med noget mere spænding.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
  • gustafsen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #110 af gustafsen
Besvaret af gustafsen på emne Om vores rivaler VII
Kun i aften? ;)
Syntes han som andre har ændret sig meget attitudemæsigt i den negative retning efter ankomst til Barcelona.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #111 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Gustafsen.
Det er jeg enig.. Nu hvor jeg skal ind og se Real Madrid-Barcelona, så håber jeg da også vi får sat ham på plads. men jeg ved at vi får to utrolig svære kampe.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
  • Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #112 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Om vores rivaler VII
Her pirker jeg nok til noget fælt, men ikke desto mindre var det et flot mål, Barça scorede til 4-2 her til aften. Ja, jeg havde da også håbet på lidt spænding. Av, av, av. Mine fede, blege, ulækre fingre er krydsede på såvel den ene som den anden led.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #113 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
33 mål på 21 kampe - det er jo helt latterligt meget!
For et års tid siden gik jeg og tænkte, at årsagen til Messi og Cristianos mange mål og overlegenhed simpelthen bundede i, at de to bare var flere længder bedre end samtlige spillere i verden, men nu begynder jeg at tænke at ligaen simpelthen bare er blevet fuldkommen ynkelig. Det er jo ikke engang sjovt længere, det er nærmest blevet pinligt med SÅ mange mål. Tænk den gang hvor imponerende det var da David Villa scorede over 20 mål i et par sæsoner, eller da Diego Forlan/Luca Toni scorede over 30 mål, hvor vanvittigt det føltes dengang. Nu er det blevet helt tegneserie/spil højt. Almindeligvis skimtede man mod historiebøgerne for at finde målsnit af den kaliber de to præsterer. Tænk at rekorden for mål i La Liga er på 50 mål - på kun 38 kampe! (og sat i 2012!)
Jeg synes det er lidt en skam...

(Ja det lyder muligvis lidt "gammelmandsagtigt" :P)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #114 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
De to ER bare milevidt foran en hvilken som helst anden spiller i hele verden.

De ligger jo heller ikke på den lade side i Europa, så det er ikke bare fordi den spanske liga er ynkelig.

Der er de to og så er der alle de andre i en grå masse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #115 af Jaken
Jeg ved ikke om det siger mest om deres niveau eller alle andres (nok deres). Jeg ærger mig i hvert fald lidt over hvor urealistisk høje de rekorder og statistikker kommer til at lyde et par år ude i fremtiden. Jeg er også blevet influeret af det, jeg er ikke længere imponerede over en spiller der scorer over 30 mål i alt på en sæson.

Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #116 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII
Jeg er enig i at begge bare er langt foran resten af spillere. Spansk fodbold synes jeg ikke er blevet dårligere og de spanske hold klarer sig godt internationalt.

En helt anden ting... Kom nu Bilbao!
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #117 af pm
Besvaret af pm på emne Om vores rivaler VII
Er næsten lige skiftet over, dejligt at se bilbao er foran men skal love for spillerne går til den i de 5 min jeg har set. Masser af action konstant :)
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #118 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
@Jaken

Du skal ikke tænke så meget over det, men bare nyde Messi og Ronaldo. Der kommer til at gå mange år inden vi ser lignende spillere igen.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #119 af Jaken
Det skulle nu også ses lidt mere som et oplæg til diskussion omkring de 2's uhørt høje målsnit, synet på fremtidige målscorere og charmen ved mål og rekorder, end udelukkende et angreb på ligaens niveau (selvom jeg kort og ret retorisk hårdt nævnte og lagde op til det).

Dejligt med Bilbao indtil videre :)

Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #120 af Jaken

Storken skrev: @Jaken

Du skal ikke tænke så meget over det, men bare nyde Messi og Ronaldo. Der kommer til at gå mange år inden vi ser lignende spillere igen.

Ja, kan bare ikke lade være med at tænke fremadrettet. Tror nu ikke der går så lang tid igen inden vi ser spillere af nogenlunde samme kaliber. Thierry Henry og Ronaldo (Brasilien) f.eks. scorede ikke i nærheden af 60 mål pr. sæson, men dem ser jeg stadig som værende spillere på deres niveau, omtrent.

Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Jaken.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum