Om vores rivaler VII

• messifan34
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #157 af messifan34
Besvaret af messifan34 på emne Om vores rivaler VII
Nej for i taber finalen hehe til øhh hvem er de to andre?
Med al respekt for milans præstation mener jeg madrid er et bedre hold ,og frygter lidt i straffer os endnu hårdere på tirsdag
Man skal ikke bleg for også at anderkende andres styrker,og madrid er nok det bedste kontrahold i verden,
Det er vel ikke forkert at anderkende.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #158 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

messifan34 skrev: Nej for i taber finalen hehe til øhh hvem er de to andre?
Med al respekt for milans præstation mener jeg madrid er et bedre hold ,og frygter lidt i straffer os endnu hårdere på tirsdag
Man skal ikke bleg for også at anderkende andres styrker,og madrid er nok det bedste kontrahold i verden,
Det er vel ikke forkert at anderkende.

Jeg går ud fra at vi når finalen og vinder uanset modstander (Atl. Madrid eller Sevilla).
Men ja du har ret Messifan34, vi er verdens bedste kontrahold. Og hvis du giver os Copa del Rey trofæet, jamen så kan vi når vi når sæsonafslutningen glæde os over tre pokaler;P

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #159 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Jeg kan ærlig talt ikke huske sidst Barca have ét skud på mål i hele 90 min.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #160 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Fantastisk kamp af Milan, tillykke til dem, de fortjener det efter en lidt svær sæson.

Haha, Roura efter kampen

:"The result was a bit excessive,they only really had two chances." Tito Vilanova's stand-in added that he believed that his side should have got something more out of the game , but insisted that it was important to quickly move on from the loss and look to the second leg.

"[The result] is what it is. Now we should let some hours go by, recover from this, and then move on."

Barcelona havde 1 skud på mål og de var aldrig farlige når de var på bolden, de fortjente absolut intet.

For mig er Barcelona stadige favoriter til at gå videre, 55-45 % til deres fordel.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #161 af rezamadridista
Jeg gætter på du mener 55 procent - 65 procent. Men ærlig talt, det kan du ikke mene Steen? AC Milan er klart favoritter.
De skal bare score første mål, mon ikke det er det de går efter, også bare parkere bussen?

Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #162 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev: Jeg gætter på du mener 55 procent - 65 procent. Men ærlig talt, det kan du ikke mene Steen? AC Milan er klart favoritter.
De skal bare score første mål, mon ikke det er det de går efter, også bare parkere bussen?

På Barcelona's hjemmebane er banen helt perfekt våd så de får det nemmere med at spille bolden rundt, det havde de store problemer med idag.
Jeg tror heller ikke på at Milan kan gentage den defensive præstation de leverede idag, Barcelona skal nok komme frem til chancer.
I de sidste 4 kampe mod Milan har Barcelona fået 3 (!) straffespark, og jeg ville ikke blive overrasket hvis dommeren dømmer til deres fordel.

Milan har en stor mulighed for at gå videre, men så skal de spille endnu bedre end de gjorde idag og det bliver svært. Hvis Milan scorer før Barcelona, så er de så godt som det videre, men det tror jeg ikke de gør.
Men vi får at se, det bliver en spændende kamp.

Det gør en nærmest stolt at se Milan spille sådan idag, hvem husker ikke vores træningskamp mod dem hvor vi udraderede dem med 4-1? Godt nok var det en venskabskamp og ikke CHL ottendedelsfinale så man kan ikke sammenligne det , men de spillede og forsvarede virkelig forfærdeligt, de har forbedret sig gevaldigt.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #163 af rezamadridista
Jeg forstår godt det du mener. Vi vil selvfølge se et meget bedre Barca hold i Camp Nou, hvor de kan få gang i deres Tiki-Taka. Men mon ikke Milan vil gøre bogstaveligtalt alt for at score? Og deres offensiv er skam farlig nok til at kunne score et mål i Camp Nou.

Jeg mener bare at Milan er helt klart favoritter.

Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #164 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Barcelona er klare favoritter, i min verden.

Inden aftenens kamp, ville jeg have gættet på, at Barcelona ville vinde 4-0 på Camp Nou - og det mener jeg stadig. Måske nu "kun" 3-0 grundet selvtillid til Milan. Men Barcelona vil have helt andre muligheder/motivation i returen.

Derudover forstår jeg ikke hvad Milan lavede denne aften... Det må kaldes "over evne":) For de burde ikke have haft en chance, taget deres tilstand i betragtning. I Seria A havde de fået 2 point de seneste 4 kampe (ja, jeg ser Milans kampe), hvis ikke det var fordi, at Balotelli åbenbart godt kan spille fodbold under de rette omstændigheder.... Det siger ikke så lidt om Milan.

En ægte storklub har åbenbart en underlig x-faktor, som pludselig kan komme frem i spillerne. (Nej - jeg påstod ikke lige, at Barcelona ikke er en storklub)
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #165 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Fantastisk præstation af Milan. Minder på mange måder om Chelsea opgøret i semifinalen sidste år. Lad os håbe på samme udfald som sidste år :).

M_linding.

Når alle 11 mand rammer dagen, samtidig med modstanderne ikke rammer dagen, så kan alt ske. Vi så det senest imod Granada.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #166 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Om vores rivaler VII
Når man tager til modens eget hjemland iført dragter der mestendels ligner uniformen for en kommunal-arbejder, så fortjener man at blive sendt hjem med en snitte.

Højst overraskende resultat omend helt og aldeles fortjent.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #167 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII

Pena1992 skrev: Når man tager til modens eget hjemland iført dragter der mestendels ligner uniformen for en kommunal-arbejder, så fortjener man at blive sendt hjem med en snitte.

Højst overraskende resultat omend helt og aldeles fortjent.

Syntes mest af alt de ligner en "tequila sunrise"
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Real HWL.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #168 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII
Hvor var det dog uendeligt smukt, da man efter kampen gav banen skylden. Hyklerens filosofi lever i bedste velgående i Katalonien.

Man kan tabe - og så kan man tabe uværdigt. Det sidste har Barca som klub og deres fans ofte været efter Madrid for ikke at gøre - med rette. Man defineres dog ud fra sine egne handlinger, og hvor var gårsdagens undskyldning dog ynkelig at høre på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Pena1992, asp3200, Henrik--
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum