Om vores rivaler VII

13 år 6 måneder siden #121 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Jaken skrev:

Storken skrev: @Jaken

Du skal ikke tænke så meget over det, men bare nyde Messi og Ronaldo. Der kommer til at gå mange år inden vi ser lignende spillere igen.

Ja, kan bare ikke lade være med at tænke fremadrettet. Tror nu ikke der går så lang tid igen inden vi ser spillere af nogenlunde samme kaliber. Thierry Henry og Ronaldo (Brasilien) f.eks. scorede ikke i nærheden af 60 mål pr. sæson, men dem ser jeg stadig som værende spillere på deres niveau, omtrent.

Enig Jaken... Der har til alle tider været spillere som Ronaldo og Messi.

Der har tilgengæld ikke altid været så stærke Barcelona- og Real Madrid-hold, samt så stor forskel på de to giganter og resten... Det er her rekorderne opstår.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #122 af M_linding
www.marca.com/2013/01/31/en/football/barcelona/1359648980.html

Så har Messi igen haft travlt med, at udøve uheldige handlinger... Gad vide om også denne opførsel undgår den værste presseopmærksomhed???
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #123 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
Jeg tror på det, når Sport eller El Mundo skriver det.

Marca og Punto Pelota har ingen troværdighed når det kommer til Barca for mit vedkommende. Det er ikke ensbetydende med, at det ikke er sandt.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #124 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Er det ikke nemmere at lukke øjnene og stikke et par fingre i ørerne, Storken?

Måske er det sket, måske er det ikke sket, men du ved jo godt, at uanset hvad, så skriver Sport og El Mundo Deportivo ALDRIG noget skidt om Barcelona. Du vil ikke kunne gå 50 år tilbage i historien og finde så meget som en skidt historie, hvis det kan kaste så meget som et glimt af sympati mod Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #125 af Storken

Siempre Madrid skrev: Er det ikke nemmere at lukke øjnene og stikke et par fingre i ørerne, Storken?

Måske er det sket, måske er det ikke sket, men du ved jo godt, at uanset hvad, så skriver Sport og El Mundo Deportivo ALDRIG noget skidt om Barcelona. Du vil ikke kunne gå 50 år tilbage i historien og finde så meget som en skidt historie, hvis det kan kaste så meget som et glimt af sympati mod Real Madrid.

Det er netop derfor jeg ved det er sandt, når El Mundo eller Sport skriver det ;-)
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #126 af Storken
Problemet i denne debat er jo, at I for alt i verden ønsker det er sandt, hvor jeg inderligt håber det er opdigtet. Det gør det praktisk umuligt at føre en bare nogenlunde sober debat om emnet. Det er hovedsageligt min fejl. Jeg skulle have ignoreret M_lindings indlæg i første omgang.

Jeg vil dog alligevel pointere, at man skal forholde sig kritisk, når AS eller Marca skriver om Barca og ligeledes når Sport eller El Mundo skriver om Real Madrid.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #127 af M_linding

Storken skrev: Problemet i denne debat er jo, at I for alt i verden ønsker det er sandt, hvor jeg inderligt håber det er opdigtet. Det gør det praktisk umuligt at føre en bare nogenlunde sober debat om emnet. Det er hovedsageligt min fejl. Jeg skulle have ignoreret M_lindings indlæg i første omgang.

Jeg vil dog alligevel pointere, at man skal forholde sig kritisk, når AS eller Marca skriver om Barca og ligeledes når Sport eller El Mundo skriver om Real Madrid.

Kære Storken

Prøv at læs Marca i en uge... De er stort set lige så glade for Barcelona og Messi, som de er for Real Madrid og Ronaldo:)

Ikke at det beviser noget, i forhold til historien om Messi. Men han har godt nok lavet nogle spændende ting, i forbindelse med tidligere El Clasicos...
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #128 af Storken

M_linding skrev: Kære Storken

Jeg kan mærke, at du ikke er min største fan lige nu :) Tror bare vi skal lade den ligge.

Skal vi ikke glemme vores små uenigheder og starte på en frisk i morgen? Vi plejer jo at være nogenlunde fornuftige mennesker :D
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #129 af M_linding

Storken skrev:

M_linding skrev: Kære Storken

Jeg kan mærke, at du ikke er min største fan lige nu :) Tror bare vi skal lade den ligge.

Skal vi ikke glemme vores små uenigheder og starte på en frisk i morgen? Vi plejer jo at være nogenlunde fornuftige mennesker :D

Hov hov! Det var et venligt "kære" og ikke et flabet et...:)
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #130 af Storken

M_linding skrev: Hov hov! Det var et venligt "kære" og ikke et flabet et...:)

Det må du undskyld.

Jeg er bare ikke vant til venlige bemærkninger herindefra :D
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #131 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Om vores rivaler VII
I fremtiden kommer vi til at se to klassespillere, en fra Real madrid og en fra Fc barcelona konkurrere om hvem der skal føre deres repræsentative hold til mesterskab.

De fleste tænker Ronaldo vs Messi, men jeg har kigget længere frem i fremtiden.

Jesé Rodruigez (1993) vs Gerard Deulofeu (1994)

De to unge potentielle fodboldspillere, har vist nok potentiale til at man kan kalde dem fremtidens stjerner. Jesés foretrukne position er venstrewing, hvor Delulofeu typisk spiller på højrewing. Jesé har i denne sæson scoret 12 mål med 5 assister i 20 kampe. Til sammenligning har Delulofeu scoret 13 mål med 3 assister i samme antal kampe.

Jesé har været lidt bedre for u-19 landsholdet, hvis man kigger på stats.
Jesé: 4 kampe 5 mål 0 assister.
Delulofeu: 5 kampe 2 mål og 3 assister.

Men nu handler fodbold ikke altid om at scorer flest mål, det så vi med Messi og Ronaldo i sidste sæson.

Delulofeu er kun 18 år og har allerede fået sin debut på det u-21 landshold.

Fremtiden venter og jeg kan ikke vente mere spændt på at se de 2 store kometer udfolde sig for verdens 2 bedste hold. De har begge kontraktudløb til sommer 2014, så mon ikke vi kommer til at høre mere om dem.

www.transfermarkt.co.uk/en/basics/spiele...s_129476_134936.html

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Emnet er blevet låst.
  • Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #132 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Om vores rivaler VII
Jeg har på fornemmelsen at deulofeu ender som balotelli
m.youtube.com/#/watch?v=Dy3I8QzpvfU&desk...%3DDy3I8QzpvfU&gl=DK

Jese tilgengæld tror jeg kommer til at blomstre
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum