Før Atlético Madrid - Real Madrid, 12. spillerunde.
Det er jo ikke holdbart, at Ronaldo kun skal spilles fri i feltet før han kan bidrage til holdet, og idag så vi jo det ikke engang er nok. Tak nu af imens legen er god!
Casemiro, Modric, Kroos og Carvajal var de klart bedste idag, og specielt sidstnævnte, som desværre blev lidt træt i slutningen af kampen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Ok før pausen, men endnu en langgaber efter pausen - mærkeligt når man har en offensiv der ellers er så sprutfuldt med sprudlende, dynamiske spillere
Jeg sidder virkelig med følelsen af, at der til sommer skal handles dyrt ind - folk der kan score mål.
Ronaldo har tidligere vist at han kan vende formen, men det hjælper bare ikke rigtig når der ikke er nogen til at score målene lige nu :(
Siempre fiel skrev: Bare rolig, så snart Lucas Vazquez igen rammer sit tårnhøje topniveau, så tordner vi tilbage i mesterskabskampen og vinder et sted mellem 7 og 12 titler i denne sæson!!
Ok før pausen, men endnu en langgaber efter pausen - mærkeligt når man har en offensiv der ellers er så sprutfuldt med sprudlende, dynamiske spillere
Jeg har ikke så forfærdeligt meget at tilføje her, udover at jeg er stor fan af din sarkasme Siempre.
Anyway, svært at vinde når man spiller med 10 mand fra start. Utroligt at Zidane først piller sin søn ud efter 75 minutter, når resten af verden kunne se at det blev endnu en Benzema Classic allerede efter 10 minutter.
Jeg håber dog man skiller sig af med Ronaldo og Benzema, før man skiller sig af med Zidane da jeg mener han er en talentfuld træner med den rette profil til Real Madrid, og jeg godt kunne tænke mig at se hvilket hold han kunne skabe uden de to betonklodser oppe foran.
DC19
Kiwes skrev: Jeg forstår ikke, hvordan folk kan klage over midtbanen idag. Der er en ting der ikke fungerer og det er angrebet. Det er da helt utrolig, hvor langsom Ronaldo er blevet - her tænker jeg både på fart og reaktionsevne, SÅ SKYD DA NOGET HURTIGERE!
Jeg sidder virkelig med følelsen af, at der til sommer skal handles dyrt ind - folk der kan score mål.
Ronaldo har tidligere vist at han kan vende formen, men det hjælper bare ikke rigtig når der ikke er nogen til at score målene lige nu :(
Det bør slet ikke vente til sommer, men allerede til vinter SKAL vi simpelthen skaffe mindst en NY 9´er!! Derudover skal James kaldes tilbage.
Daniel skrev: Ærgerligt, at vi ikke napper de tre point i dag, men jeg ser alligevel denne kamp som et lille vendepunkt; der var virkelig mange fornuftige aspekter, hvorfor jeg mener, der håb i CL og CdR.
Lige præcis, synes også der var en klar fremgang at se i spillet. Med undtagelse af de to forreste.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Men hvad ved vi, ifølge Zidane og Perez havde vi jo ikke brug for en ny offensiv spiller.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Det kom jo ikke som nogen overraskelse at Real Madrid ville fejle offensivt. Lige nu kan næsten hvilken som helst angriber gøre holdet bedre
mohbar skrev:
Kiwes skrev: Jeg forstår ikke, hvordan folk kan klage over midtbanen idag. Der er en ting der ikke fungerer og det er angrebet. Det er da helt utrolig, hvor langsom Ronaldo er blevet - her tænker jeg både på fart og reaktionsevne, SÅ SKYD DA NOGET HURTIGERE!
Det bør slet ikke vente til sommer, men allerede til vinter SKAL vi simpelthen skaffe mindst en NY 9´er!! Derudover skal James kaldes tilbage.
Jeg sad lidt og vendte den i mit hoved om man skulle handle ind til vinter - kan dog ikke rigtig finde ud af hvem. Det skulle jo gerne være en der kan registreres til CL. Icardi, Belotti? Ved ikke hvordan jeg vil have det med at betale dyrt for dem.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
All jokes aside.
Vi spiller en bedre kamp end længe set, og det er helt tydeligt, at Dani gør en kæmpe forskel i vores offensiv. Han binder meget sammen og skaber mange ting. Desværre fejler vores indlæg konstant og dwt er vores største problem.
Jeg siger ikke, vi bliver mestre, men to sejre over Barcelona og en krise til dem - den skal nok komme - så er alt muligt. Der er stadig så meget som 78 point at spille om.
Vi rykker forhåbentlig tættere på allerede næste weekend.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
OT: Generelt spillede holdet godt, og derfor er jeg sikker på, at vi nok skal tage sølvet i år - Valencia holder ikke i længden.