Før Atlético Madrid - Real Madrid, 12. spillerunde.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Zyconith skrev: ....
Jeg begriber desuden ikke man anser Ronaldo og Benzema for færdige og alle de her forestillinger om at Dybala, Neymar, Mbappe ville være en løsning- Det er ren og skær spekulation og ønsketænkning. Vi taler to af de mest målscorende spillere for Real Madrid nogensinde. Ronaldo er topscorer i VM kval'en og CL. Benz kan jo sagtens når han tager ansvar, spiller mere selvisk og får en bold der er til at have med at gøre. B9 og CR7 er ikke problemet, tværtimod. Det er opspillet. I kampen stod de tit og oftest rigtigt placeret, både i boksen, såvel som i resten af spillet, gik fri fra modstanderen, skabte plads for deres medspillere. Jeg kunne ønske mig at Benzema havde deltaget lidt mere aktivt i spillet, og at Ronaldo i eksempelvis Juan Fran duellen fortsatte med at jagte bolden og generelt pressede noget mere. Men de gemmer jo energi til når det virkelig gælder, de øjeblikke opstår bare sjældent. Hvilket måske også er et resultat af at man ikke har Bale til at lave indlæg der sidder i skabet.
Vi ved hvad denne trup kan levere, at sæsonens udvikling ikke har fordret dette potentiale er en skam, men vi er i forbedring. Jeg tror fortsat på det, om end vi har et virkelig hårdt kampprogram frem til nytår og et godt stykke ind i det nye år, der ikke levner de unge spillere meget spilletid og chancerne for at komme i kampform og udgøre en duelig reserve til start-elleveren..
Raúl, Santillana og Hugo Sanchez er også blandt de mest scorende for Real Madrid gennem tiden, men derfor berettiger det ikke til en plads på holdet fremadrettet. Ronaldo ka MÅSKE finde noget form og han har definitivt fortjent at man i det mindste ka mande sig op til at tro på ham, men Benzema og hans historik giver jeg ikke 5 fuckin flade ører for. For det første har han igennem størstedelen af sin karriere i klubben underpræsteret i en sådan grad at man nærmest ik fatter det - og det her med hvor mange mål han har scoret, lad os ta den. Han spiller i den tid hvor der blir scoret suverænt flest mål pga antallet af kampe, derudover har han i snart 10 sæsoner været central angriber for et Real Madrid-hold som konsekvent er i toppen af Europæisk fodbold og været omgivet af verdensklassespillere til at servere chancer for ham. Jeg vil vove den påstand at du ku ha taget 50-100 andre angribere og givet dem samme antal kampe og minutter som Benz har fået og så havde de leveret minimum samme antal mål som Benzema. Summa summarum, du ka prøve at tale den franske flødebolle op alt det du vil, men han er ét stort mixed tape af DJ FLOP.
Og at andre ku gøre det bedre "det er ren spekulation".....hmm JA! Hva sku det ellers være? Prøv at forklare mig hva vi ellers ska debattere på baggrund af - har du et parallelunivers ved hånden så vi lige ka køre 2 forskellige opstillinger og sammenligne? Det er så tungt at diskutere med dig når du kommer med sådan noget vrøvl.
Og så er det da forfriskende, omend på en ærgerlig baggrund, at man nu læser hvor mange der synger samme sang som nogle få af os brægede op om op til sæsonstart i ren desperation - dejligt at andre nu også ka se lyset
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nord skrev: Theo Hernandez’ bror. En helt igennem usympatisk type, synes jeg. Alt for overtændt og med mange svinestreger.
Vildt nok han ikke fik rødt for sådan en handling.
Nord skrev: Theo Hernandez’ bror. En helt igennem usympatisk type, synes jeg. Alt for overtændt og med mange svinestreger.
Hahaha:) Ja, han manglede lidt koldblod. Men gjorde det ok overfor vores højrefløj. Der var svinestreger var hele baduljen af Atletico spillere i går. Hvor var Griezmann dog ligegyldig. Kan ikke se hvordan han skulle kunne gøre det bedre end Ronaldo og Benzema.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos