Den store transferrygte-tråd
Min respons har intet med Mbappe at gøre. Jeg forsøger blot at give en forklaring på er der har været angribere på markedet, men at vi ikke har gået efter nogen.Ramos4 post=166056 skrev:
Lad os nu lige lukke den der Haaland ting een gang for alle. Han havde et rating-system, hvor City fik 10/10 og vi fik 9/10. Det var fordi vi havde en Benzema i topform og Haaland kunne ikke se sig selv passe ind. Det havde nada med Mbappe at gøre.Kiwes post=166054 skrev: De er derude problemet er/har vel været at vi ikke er gået på markedet efter en. Jesus, Kane, Haaland seneste eksempler på angribere vi har glippet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kiwes post=166054 skrev: De er derude problemet er/har vel været at vi ikke er gået på markedet efter en. Jesus, Kane, Haaland seneste eksempler på angribere vi har glippet.
Jesus kunne vi ikke hente fordi han optager en ikke eu plads, som på daværende tidspunkt var fyldt op.
Igen samme svar. Der har været angribere der ude, men vi har ikke gået efter dem.Real HWL post=166058 skrev:
Kiwes post=166054 skrev: De er derude problemet er/har vel været at vi ikke er gået på markedet efter en. Jesus, Kane, Haaland seneste eksempler på angribere vi har glippet.
Jesus kunne vi ikke hente fordi han optager en ikke eu plads, som på daværende tidspunkt var fyldt op.
- 9eren
- Gæst
-
Stol. På. Klubben.9eren post=166060 skrev: Officielt: Real Madrid stadig passive på transfermarkedet efter to skader af meget alvorlig karakter!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg synes i øvrigt, det giver fin mening, at Joselu ikke har fået nummer 9. Vi lærte med Mariano, at de 'vigtige' numre ikke bare skal gives ud.
Det bliver spændende at følge Oshimens sæson. Hvis han følger op på den foregående, må han være et stort transfer-mål. Jeg har stadig et usædvanligt godt øje til Álvarez, men han forlængede jo tidligere i år.
Mht. til skrækskaden til Militao i går (for fanden da også); kunne Ramos blive hentet som back up, eller er det for romantisk en tanke? Der er nok større sandsynlighed for, at han ryger til USA eller SA.
For vi kan ikke regne med at Courtois eller Militao nogensinde når op samme niveau efter den skade. Stakkels dem, især Militao.
Det er bare uheld, mon ikke vi bliver heldige i løbet af sæsonen i stedet.
Ja, forlæng til 2033 så ledelsen har forstået budskabet. Hvis fornyelsen indeholder en option på at blive solgt for f.eks 200M næste sommer, hvad er så forskellen på at vi betaler 200M nu? Er det virkelig hans loyalitetsbonusser han er så ivrig efter.Ynadamás post=166062 skrev: Jeg håber også et eller andet sted på, at Mbappé forlænger med flere år. Han har i år selvfølgelig kun holdt det, han hele tiden har sagt; at han ikke ville udnytte option på et år mere - og at han ville blive. Alligevel er der bare al for meget fokus på ham fra Real-fansenes side. En mærkelig flirt, som aldrig rigtig bliver til noget, selv om begge har et godt øje til hinanden.
Jeg synes i øvrigt, det giver fin mening, at Joselu ikke har fået nummer 9. Vi lærte med Mariano, at de 'vigtige' numre ikke bare skal gives ud.
Det bliver spændende at følge Oshimens sæson. Hvis han følger op på den foregående, må han være et stort transfer-mål. Jeg har stadig et usædvanligt godt øje til Álvarez, men han forlængede jo tidligere i år.
Mht. til skrækskaden til Militao i går (for fanden da også); kunne Ramos blive hentet som back up, eller er det for romantisk en tanke? Der er nok større sandsynlighed for, at han ryger til USA eller SA.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Kiwes post=166059 skrev:
Igen samme svar. Der har været angribere der ude, men vi har ikke gået efter dem.Real HWL post=166058 skrev:
Men når du henviser til f.eks Jesus, så kommer jeg bare med en forklaring på hvorfor vi ikke kunne gå efter ham.
- 9eren
- Gæst
-
Jeg har sagt det før. Jeg stoler på klubben uanset hvad de gør. Det er vel ikke en løgn at vi er passive?Ramos4 post=166061 skrev:
Stol. På. Klubben.9eren post=166060 skrev: Officielt: Real Madrid stadig passive på transfermarkedet efter to skader af meget alvorlig karakter!
Der er en dokumentar om alt det der skete i den handel og Figo havde faktisk også ombestemt sig, og valgt at blive i Barca. Han inviterede sågar en journalist ud til sig i sin feriebolig, hvor han blev fotograferet med en Barca-trøje og udtalte at han ikke ville til Real. (Se queda :D)Ramos4 post=166020 skrev:
Han vidste dog ikke at den kontrakt han havde givet sin agent fuldmagt til at underskrive, som ville træde i kraft hvis Perez blev valgt, indeholdt et erstatningskrav på € 30 mio. hvis han trak sig fra den. Det havde hans agent heller ikke opdaget før Perez oplyste dem om det efter den artikel kom frem.
Han endte i øvrigt kun i Barca fordi han både havde skrevet under med Parma og Juve. Det blev en kæmpe sag, hvor begge klubber så blev enige om at ingen af dem fik ham.
@lequipe
:D hvad fanden betyder det overhovedet. Han fornyer ikke..men lover ikke at gå gratis.
Edit:
Kylian Mbappé is considering the option of STAYING at PSG but NOT renewing his contract and instead giving up his loyalty bonus to PSG.
@MarioCortegana