Den store transferrygte-tråd
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Det eneste Perez har udtalt om denne saga er at han henter Mbappé men ikke denne sommer.
Det stemmer super godt overens med Mbappés velkomst til sin nye holdkammerat fordi de to skal spille sammen i et helt år. Alt kører stadig efter planen.
Bellingham Camavinga Tchouameni
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Agh. Khaliffen har hele tiden sagt, at Mbappe skal forlænge eller blive solgt. Nu lyder det til han er blevet taget til nåde. Så noget er der vel sket.The European Super League post=166143 skrev: Det eneste Mbappé har udtalt om denne saga er at han ikke vil udnytte sin option på forlængelse og at han med sikkerhed spiller i Qatar i næste sæson.
Det eneste Perez har udtalt om denne saga er at han henter Mbappé men ikke denne sommer.
Det stemmer super godt overens med Mbappés velkomst til sin nye holdkammerat fordi de to skal spille sammen i et helt år. Alt kører stadig efter planen.
Edit: Seneste rygter går på at han stadig ikke vil forlænge, men opgiver noget af sin bonus. I guess you're right then.
Vi er dog stadig idioter hvis vi lader endnu en sommer passere og håber på næste år.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Kylian Mbappe must give up something to PSG to return to training. This has been understood to be part of the talks between Mbappe and PSG.
Kylian Mbappe and PSG talks involved ZERO discussions about extending until 2025! Kylian Mbappe had talks with PSG about giving up something to return to training.
Kylian Mbappé has NOT changed his mind! He does not wish to renew with PSG.
@lequipe
Så det....
-
- Platin bruger
-
Ramos4 post=166144 skrev: Agh. Khaliffen har hele tiden sagt, at Mbappe skal forlænge eller blive solgt. Nu lyder det til han er blevet taget til nåde. Så noget er der vel sket.
Edit: Seneste rygter går på at han stadig ikke vil forlænge, men opgiver noget af sin bonus. I guess you're right then.
Vi er dog stadig idioter hvis vi lader endnu en sommer passere og håber på næste år.
Hvad har khaliffen at skulle have sagt? Det er Mbappé der bestemmer i forholdet. Han har sagt at han ikke vil udnytte sin option og at han vil spille de næste 12 måneder i QSG. Perez har sagt at han køber Mbappé men at det ikke bliver denne sommer.
'Taget til nåde' får det til at lyde som om det er khaliffen der bestemmer og ikke Mbappé. Han har alle kort på hånden og han bestemmer hvad der skal ske.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Men hele sommeren, igen i år, har I overskudet til at bruge energi på endnu en transfersaga omhandlende Mbappé. Og så selv nu, hvor det, inddirekte, er slået fast, at han ikke kommer i år, så debatterer I stadig videre omkring Mbappé. Det er sgu imponerende synes jeg.
Det har jeg sgu ikke energien til må jeg indrømme. Og så alligevel, så har jeg lige skrevet et langt indlæg om det...
Jeg savner Pepe :(
Problemet er, at vi ikke har andet snakke om. Han er det eneste rygte :DMadridista02 post=166147 skrev: Jeg må simpelthen lige slå fast, at jeg er vanvittig imponeret over, hvor meget gåpåmod I har herinde, for at debattere Mbappé. Allerede i løbet af sidste sommer, mistede jeg lysten og overskuddet til, at debattere ham frem og tilbage. Jeg mener, man når også til et punkt, hvor alle mulige perspektiver, er blevet diskuteret. Hvad mere er der tilbage at snakke om? Ja det kunne være lækkert hvis han kom. HVIS han kom.
Men hele sommeren, igen i år, har I overskudet til at bruge energi på endnu en transfersaga omhandlende Mbappé. Og så selv nu, hvor det, inddirekte, er slået fast, at han ikke kommer i år, så debatterer I stadig videre omkring Mbappé. Det er sgu imponerende synes jeg.
Det har jeg sgu ikke energien til må jeg indrømme. Og så alligevel, så har jeg lige skrevet et langt indlæg om det...
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Haha! Point taken...elle44 post=166148 skrev:
Problemet er, at vi ikke har andet snakke om. Han er det eneste rygte :DMadridista02 post=166147 skrev: Jeg må simpelthen lige slå fast, at jeg er vanvittig imponeret over, hvor meget gåpåmod I har herinde, for at debattere Mbappé. Allerede i løbet af sidste sommer, mistede jeg lysten og overskuddet til, at debattere ham frem og tilbage. Jeg mener, man når også til et punkt, hvor alle mulige perspektiver, er blevet diskuteret. Hvad mere er der tilbage at snakke om? Ja det kunne være lækkert hvis han kom. HVIS han kom.
vi kan snakke om Odriozola. Han er klasse.
Jeg savner Pepe :(
elle44 post=166148 skrev:
Man behøver jo ikke absolut at snakke om noget :D Jeg synes godt nok også det er det mest dødkedelige at læse, både her og på diverse nyhedsmedier og twitter osv.. faktisk tager det meget af lysten ud af fodbolden fra mig. For det handler jo slet ikke om fodbold. Kan simpelthen ikke gå op i det. De fleste rygter er jo også bare for at "farme impressions", der er jo nok kun en håndfuld mennesker, der egentlig ved hvad der foregår, så hvorfor diskutere det hver gang der er et nyt medie, der godt vil have lidt kliks og finder på noget snorkkk
Med det sagt, skal i selvfølgelig bare blive ved med at debatere det! Det jo bare min mening, og det tydeligt at der er mange der har det på en anden måde, og fred være med det :)
-
- Platin bruger
-
Madridista02 post=166147 skrev: Jeg må simpelthen lige slå fast, at jeg er vanvittig imponeret over, hvor meget gåpåmod I har herinde, for at debattere Mbappé. Allerede i løbet af sidste sommer, mistede jeg lysten og overskuddet til, at debattere ham frem og tilbage. Jeg mener, man når også til et punkt, hvor alle mulige perspektiver, er blevet diskuteret. Hvad mere er der tilbage at snakke om? Ja det kunne være lækkert hvis han kom. HVIS han kom.
Lige så langt indlæg som alle os andre.
Man kan sige at forummet er vel til at diskutere Real Madrid ting?
Og "Den store transferrygte-tråd" er vel til at diskutere Real Madrid rygter?
Hvad siger I nu?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Jeg tænker at Bellingham er Benzemas erstatning og ændring i system