Den store transferrygte-tråd

3 år 2 uger siden #3937 af The European Super League
​Det eneste Mbappé har udtalt om denne saga er at han ikke vil udnytte sin option på forlængelse og at han med sikkerhed spiller i Qatar i næste sæson.

Det eneste Perez har udtalt om denne saga er at han henter Mbappé men ikke denne sommer.

Det stemmer super godt overens med Mbappés velkomst til sin nye holdkammerat fordi de to skal spille sammen i et helt år. Alt kører stadig efter planen.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 uger siden #3938 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

The European Super League post=166143 skrev: ​Det eneste Mbappé har udtalt om denne saga er at han ikke vil udnytte sin option på forlængelse og at han med sikkerhed spiller i Qatar i næste sæson.

Det eneste Perez har udtalt om denne saga er at han henter Mbappé men ikke denne sommer.

Det stemmer super godt overens med Mbappés velkomst til sin nye holdkammerat fordi de to skal spille sammen i et helt år. Alt kører stadig efter planen.

​Agh. Khaliffen har hele tiden sagt, at Mbappe skal forlænge eller blive solgt. Nu lyder det til han er blevet taget til nåde. Så noget er der vel sket.

Edit: Seneste rygter går på at han stadig ikke vil forlænge, men opgiver noget af sin bonus. I guess you're right then.

Vi er dog stadig idioter hvis vi lader endnu en sommer passere og håber på næste år.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 2 uger siden ved Ramos4.

3 år 2 uger siden #3939 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
Kylian Mbappe still does NOT want to RENEW with PSG.
Kylian Mbappe must give up something to PSG to return to training. This has been understood to be part of the talks between Mbappe and PSG.
Kylian Mbappe and PSG talks involved ZERO discussions about extending until 2025! Kylian Mbappe had talks with PSG about giving up something to return to training.
Kylian Mbappé has NOT changed his mind! He does not wish to renew with PSG.
@lequipe

Så det....

Sidste redigering: 3 år 2 uger siden ved Kiwes.

3 år 2 uger siden #3940 af The European Super League

Ramos4 post=166144 skrev: ​Agh. Khaliffen har hele tiden sagt, at Mbappe skal forlænge eller blive solgt. Nu lyder det til han er blevet taget til nåde. Så noget er der vel sket.

Edit: Seneste rygter går på at han stadig ikke vil forlænge, men opgiver noget af sin bonus. I guess you're right then.

Vi er dog stadig idioter hvis vi lader endnu en sommer passere og håber på næste år.

Hvad har khaliffen at skulle have sagt? Det er Mbappé der bestemmer i forholdet. Han har sagt at han ikke vil udnytte sin option og at han vil spille de næste 12 måneder i QSG. Perez har sagt at han køber Mbappé men at det ikke bliver denne sommer.

'Taget til nåde' får det til at lyde som om det er khaliffen der bestemmer og ikke Mbappé. Han har alle kort på hånden og han bestemmer hvad der skal ske.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 2 uger siden #3941 af Madridista02
Jeg må simpelthen lige slå fast, at jeg er vanvittig imponeret over, hvor meget gåpåmod I har herinde, for at debattere Mbappé. Allerede i løbet af sidste sommer, mistede jeg lysten og overskuddet til, at debattere ham frem og tilbage. Jeg mener, man når også til et punkt, hvor alle mulige perspektiver, er blevet diskuteret. Hvad mere er der tilbage at snakke om? Ja det kunne være lækkert hvis han kom. HVIS han kom.
Men hele sommeren, igen i år, har I overskudet til at bruge energi på endnu en transfersaga omhandlende Mbappé. Og så selv nu, hvor det, inddirekte, er slået fast, at han ikke kommer i år, så debatterer I stadig videre omkring Mbappé. Det er sgu imponerende synes jeg.
Det har jeg sgu ikke energien til må jeg indrømme. Og så alligevel, så har jeg lige skrevet et langt indlæg om det...

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, ElMadrid, mohbar, doven

3 år 2 uger siden #3942 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd

Madridista02 post=166147 skrev: Jeg må simpelthen lige slå fast, at jeg er vanvittig imponeret over, hvor meget gåpåmod I har herinde, for at debattere Mbappé. Allerede i løbet af sidste sommer, mistede jeg lysten og overskuddet til, at debattere ham frem og tilbage. Jeg mener, man når også til et punkt, hvor alle mulige perspektiver, er blevet diskuteret. Hvad mere er der tilbage at snakke om? Ja det kunne være lækkert hvis han kom. HVIS han kom.
Men hele sommeren, igen i år, har I overskudet til at bruge energi på endnu en transfersaga omhandlende Mbappé. Og så selv nu, hvor det, inddirekte, er slået fast, at han ikke kommer i år, så debatterer I stadig videre omkring Mbappé. Det er sgu imponerende synes jeg.
Det har jeg sgu ikke energien til må jeg indrømme. Og så alligevel, så har jeg lige skrevet et langt indlæg om det...

​Problemet er, at vi ikke har andet snakke om. Han er det eneste rygte :D 

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 2 uger siden #3943 af Madridista02

elle44 post=166148 skrev:

Madridista02 post=166147 skrev: Jeg må simpelthen lige slå fast, at jeg er vanvittig imponeret over, hvor meget gåpåmod I har herinde, for at debattere Mbappé. Allerede i løbet af sidste sommer, mistede jeg lysten og overskuddet til, at debattere ham frem og tilbage. Jeg mener, man når også til et punkt, hvor alle mulige perspektiver, er blevet diskuteret. Hvad mere er der tilbage at snakke om? Ja det kunne være lækkert hvis han kom. HVIS han kom.

​Haha! Point taken...
vi kan snakke om Odriozola. Han er klasse.
​​​​​​

Jeg savner Pepe :(

3 år 2 uger siden #3944 af Lars1991

elle44 post=166148 skrev:

Man behøver jo ikke absolut at snakke om noget :D Jeg synes godt nok også det er det mest dødkedelige at læse, både her og på diverse nyhedsmedier og twitter osv.. faktisk tager det meget af lysten ud af fodbolden fra mig. For det handler jo slet ikke om fodbold. Kan simpelthen ikke gå op i det. De fleste rygter er jo også bare for at "farme impressions", der er jo nok kun en håndfuld mennesker, der egentlig ved hvad der foregår, så hvorfor diskutere det hver gang der er et nyt medie, der godt vil have lidt kliks og finder på noget snorkkk

Med det sagt, skal i selvfølgelig bare blive ved med at debatere det! Det jo bare min mening, og det tydeligt at der er mange der har det på en anden måde, og fred være med det :)
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Madridista02

3 år 2 uger siden #3945 af The European Super League

Lige så langt indlæg som alle os andre.

Man kan sige at forummet er vel til at diskutere Real Madrid ting?
Og "Den store transferrygte-tråd" er vel til at diskutere Real Madrid rygter?

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen

3 år 2 uger siden #3946 af Hamid8210
I forhold til Mbappe og han er en del af første holdet, så skal man huske de forskellige regler der er i forhold til man ikke kan en udelukke en spiller på den måde. PSG har nok ikke magtet et retlig efterspil

3 år 2 uger siden #3947 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Erindrer der var mange herinde der sagde at vi skulle tage det roligt, for klubben er slet ikke færdig med at handle. Vi skulle bestemt nok erstatte Benzema osv.

Hvad siger I nu?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #3948 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Der sker heller ikke mere.
Jeg tænker at Bellingham er Benzemas erstatning og ændring i system

Leveret af Kunena Forum