Archivo VAR

3 uger 3 dage siden #25 af Redondo💖
Besvaret af Redondo💖 på emne Archivo VAR

JesperThomsen post=183553 skrev:

Ramos4 post=183552 skrev: Barca betaler millioner til Negreira.
Dommere bliver hentet, bragt og opvartede iden- og efter kampe.
Barca har en røde-kort-statistik der er uden sidestykke i Europa.
Ejeren af produktionsselskabet bag La Liga udsendelserne, er Barca Socio.
Siden VARs indtog har Madrid fået annulleret flest mål af alle. Barca langt færre.
Barcas modstandere får desuden langt flest mål annullerede.

Konklusion: Det hele er en konspiration og det er pinligt overhovedet af foreslå, at der kan foregå et eller andet.

​Nogle statistiker kan man altså ikke bruge som argument. 
hvis jeg nu oftere kører for hurtigt og får fartbøder deraf - end dig, så kan man jo ikke bare sige at politiet bedre kan lide dig fordi jeg får flere bøder..

Hvis mål bliver annulleret må der være en grund, offside feks. 
Hvis RM har været mere målsøgende og derfor fået flere annulleret, betyder det vel nødvendigvis ikke at der foregår snyd?!

Jeg synes 100% også der foregår skøre ting i La Liga, men jeg tror de fleste er trætte af at læse det samme uge efter uge. 

Det bliver også hurtigt brugt som en undskyldning for at spillet og resultaterne er svingende. 
I CL har RM været i knock out kampe for overhovedet at gå videre mens Barcelona blev 2’er - men det er uden La Liga dommere, så det må jo skyldes spillet!

At man taber til Espanyol - hvor målscoren ikke skulle have været på banen, er super træls, men igen - scor for pokker nogle mål og vis hvem der er verdens største klub!

​Hvis det du siger skal give nogen mening skal Real Madrid være mere målsøgende end Barcelona. Jeg kan dog ikke se du sandsynliggøre det. Kan du fortælle mig hvorfor du kommer frem til den konklusion. Det virker som om du argumenterer baglæns og hiver noget ud af den Blå luft for at forklare den ulige statistik. Kan du komme med noget mere konkret til at underbygge din påstand.

Jeg syntes lidt argumentationen kan gå begge veje, da der ikke er nogle endelige beviser. Ud fra tidligere hændelser omkring dommere og korruption i Spanien, nævnt her på forum. Kan man argumentere for korruption.
Eller man kan vælge at sige det er enkelte tilfælde og mene at de tal der bliver nævnt, er på grund af forskellig spillestil.

Sidste redigering: 3 uger 3 dage siden ved Redondo💖.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 uger 3 dage siden #26 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Archivo VAR
Det er nemt at finde spøgelser, hvis man leder efter dem. Nu kan jeg se flere Barca fans/grupper, der mener det er aftalt, at Antony skulle have rødt kort mod Getafe, selvom der ikke var skyggen af rødt kort. Antony er i rigtig god form, og Betis møder Real næste gang. Jeg tror personligt på, at det blot er ringe dommer arbejde, men pointen er, at hvis man leder efter noget, så skal man nok finde det og strikke en teori sammen der giver mening.

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 3 uger 3 dage siden ved Madridista02.

3 uger 3 dage siden #27 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Archivo VAR

Madridista02 post=183580 skrev: Det er nemt at finde spøgelser, hvis man leder efter dem. Nu kan jeg se flere Barca fans/grupper, der mener det er aftalt, at Antony skulle have rødt kort mod Getafe, selvom der ikke var skyggen af rødt kort. Antony er i rigtig god form, og Betis møder Real næste gang. Jeg tror personligt på, at det blot er ringe dommer arbejde, men pointen er, at hvis man leder efter noget, så skal man nok finde det og strikke en teori sammen der giver mening.

GETAFE CF 1 - 2 REAL BETIS I RESUMEN LALIGA EA SPORTS

Se med fra omkring 2:47..............og fortæl mig så lige igen, at der ikke er rødt kort.........

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 uger 3 dage siden #28 af Madridista02

Administrationen post=183581 skrev:

Madridista02 post=183580 skrev: Det er nemt at finde spøgelser, hvis man leder efter dem. Nu kan jeg se flere Barca fans/grupper, der mener det er aftalt, at Antony skulle have rødt kort mod Getafe, selvom der ikke var skyggen af rødt kort. Antony er i rigtig god form, og Betis møder Real næste gang. Jeg tror personligt på, at det blot er ringe dommer arbejde, men pointen er, at hvis man leder efter noget, så skal man nok finde det og strikke en teori sammen der giver mening.

Se med fra omkring 2:47..............og fortæl mig så lige igen, at der ikke er rødt kort.........

​Har lige set dit link, jeg har også set den fra flere forskellige vinkler, og som jeg ser det, så springer Antony meget hensynsløst ned i tacklingen, men han rammer ham NÆRMEST ikke. Som jeg ser det, snitter han Getafe spilleren med sin støttefod, men ikke med det strakte ben. Synes den er tynd. 

Sidste redigering: 3 uger 3 dage siden ved Madridista02.

3 uger 3 dage siden #29 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Archivo VAR

Madridista02 post=183582 skrev:

​Har lige set dit link, jeg har også set den fra flere forskellige vinkler, og som jeg ser det, så springer Antony meget hensynsløst ned i tacklingen, men han rammer ham NÆRMEST ikke. Som jeg ser det, snitter han Getafe spilleren med sin støttefod, men ikke med det strakte ben. Synes den er tynd. 

​Du skriver det selv: Meget hensynsløst.

Derfor er der heller ikke tvivl om det røde kort.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
3 uger 3 dage siden #30 af Madridista02

Administrationen post=183583 skrev:

Madridista02 post=183582 skrev:

​Du skriver det selv: Meget hensynsløst.

Derfor er der heller ikke tvivl om det røde kort.

​Men han rammer ham jo ikke, derfor tvivl om det røde kort.

3 uger 3 dage siden #31 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Archivo VAR
​Selvfølgelig rammer han ham. Hvis du ikke kan se det fysisk, så se hvordan alle reagerer omkring ham.

Også derfor det svært at have nogen som helst diskussion til tider, hvis man virkelig kan være uenig om det der er et rødt kort. Så har man jo ikke noget fælles fundament at diskutere ud fra. 

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
3 uger 3 dage siden #32 af Madridista02

Lars1991 post=183585 skrev: ​Selvfølgelig rammer han ham. Hvis du ikke kan se det fysisk, så se hvordan alle reagerer omkring ham.

Også derfor det svært at have nogen som helst diskussion til tider, hvis man virkelig kan være uenig om det der er et rødt kort. Så har man jo ikke noget fælles fundament at diskutere ud fra. 

​Han snitter ham, men med det ben der ikke er strakt. Jeg kan godt se hvordan folk omkring ham reagerer. 
Du synes det er svært at have en saglig diskussion fordi jeg er uenig med dig? Eller hvordan skal det forståes? 

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
3 uger 3 dage siden #33 af Madridista02

Synes ærligt talt ikke den er særlig slem.

3 uger 3 dage siden #34 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Archivo VAR

Madridista02 post=183587 skrev:

​Synes faktisk, at det røde kort bliver endnu mere tydeligt med det link, du har lagt op. Han har jo ikke en jordisk chance for at nå bolden og går alt for voldsomt ind i den tackling.

Den er faktisk til lige så meget rødt kort, som Romero mod Mbappé...........og den VAR til rødt kort..........

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
3 uger 3 dage siden #35 af Madridista02

Siempre Madrid post=183588 skrev:

Madridista02 post=183587 skrev:

​Synes faktisk, at det røde kort bliver endnu mere tydeligt med det link, du har lagt op. Han har jo ikke en jordisk chance for at nå bolden og går alt for voldsomt ind i den tackling.

Den er faktisk til lige så meget rødt kort, som Romero mod Mbappé...........og den VAR til rødt kort..........

​Fair nok, vi ser jo fodbold forskelligt. Romero mod Mbappe var meget værre i mine øjne, der rammer han ham rent faktisk, og Mbappe kunne være blevet slemt skadet. Meget voldsom tackling.

Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold

3 uger 2 dage siden #36 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Archivo VAR
​Jeg forstår 100%, at man kan tvivle på det røde kort, for berøringen ser ikke ud til at være særlig stor. Jeg forholder mig nok selv til, at han glider med to fødder der har knopperne forrest. Der er 0% chance for, at han kan nå bolden, modspilleren løber mod eget mål og er endda ved at aflevere den tilbage. Enten er det en hævnagt/ondsindet hensigt og ellers er det virkelig uintelligent, for det er helt grundløst at glide ned der. Der er intet at vinde på det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Leveret af Kunena Forum