Archivo VAR

2 uger 5 dage siden #49 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Archivo VAR

JesperThomsen post=183553 skrev:

Ramos4 post=183552 skrev: Barca betaler millioner til Negreira.
Dommere bliver hentet, bragt og opvartede iden- og efter kampe.
Barca har en røde-kort-statistik der er uden sidestykke i Europa.
Ejeren af produktionsselskabet bag La Liga udsendelserne, er Barca Socio.
Siden VARs indtog har Madrid fået annulleret flest mål af alle. Barca langt færre.
Barcas modstandere får desuden langt flest mål annullerede.

Konklusion: Det hele er en konspiration og det er pinligt overhovedet af foreslå, at der kan foregå et eller andet.

​Nogle statistiker kan man altså ikke bruge som argument. 
hvis jeg nu oftere kører for hurtigt og får fartbøder deraf - end dig, så kan man jo ikke bare sige at politiet bedre kan lide dig fordi jeg får flere bøder..

Hvis mål bliver annulleret må der være en grund, offside feks. 
Hvis RM har været mere målsøgende og derfor fået flere annulleret, betyder det vel nødvendigvis ikke at der foregår snyd?!

Jeg synes 100% også der foregår skøre ting i La Liga, men jeg tror de fleste er trætte af at læse det samme uge efter uge. 

Det bliver også hurtigt brugt som en undskyldning for at spillet og resultaterne er svingende. 
I CL har RM været i knock out kampe for overhovedet at gå videre mens Barcelona blev 2’er - men det er uden La Liga dommere, så det må jo skyldes spillet!

At man taber til Espanyol - hvor målscoren ikke skulle have været på banen, er super træls, men igen - scor for pokker nogle mål og vis hvem der er verdens største klub!

​Du synes det er helt normalt at et storhold som Real Madrid, der har haft så gode spillere, scoret så mange mål og jo i øvrigt ifølge Barca-fans har dommerne med sig, har fået flere røde kort end deres modstandere i La Liga? Det giver mening for dig? At Real Madrids røde-kort statistik er ringere end alle bundholdene i La Liga i den tid Negreira blev betalt. Den statistik giver god mening i dit hoved? Fordi noget med fart og bøder...og andre bortforklaringer.

Det der fis med at man jo bare kan score flere mål er jo bare et latterligt argument. Barca vandt for nylig 1-0 over upåagtede Rayo på et straffe, mens Rayo ikke måtte få straffe i den anden ende. Mange kampe på det her niveau bliver afgjort på småting. At spille 10 mod 11 så tit som vi gør og har gjort er en kæmpe faktor.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #50 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Archivo VAR
"Fuck off" giver to spilledages karantæne. Et rødt kort for en hansynsløs takling bagfra giver ingen karantæne.

It’s not football. It’s LaLiga.

Sidste redigering: 2 uger 4 dage siden ved Real HWL.

2 uger 3 dage siden #51 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Archivo VAR
​Nu er 9eren heldigvis væk, men Ramos4 har jo videreført sølvpapirsstafetten. 

Derfor er jeg VIRKELIG interesseret i at høre din take på det her:

streamin.me/v/28e89c82

Det kan jo ikke være to meninger om, at der er straffe i situationen, der nærmest én til én er den samme som det straffe, der ikke blev dømt mod Vinicius mod Osasuna. 

Men jeg undrer mig... Hvis hele den spanske dommerstand er mod os, hvorfor i alverden dømmer de så ikke straffespark? En situation, hvor et straffe (mål) ville have været et dødsstød, som kunne have lukket en ellers åben kamp? 

Havde den her dommer ikke fået memoen om at dømme mod Real? 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

2 uger 3 dage siden #52 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Archivo VAR

Sebberg post=183753 skrev: ​Nu er 9eren heldigvis væk, men Ramos4 har jo videreført sølvpapirsstafetten. 

streamin.me/v/28e89c82

Det kan jo ikke være to meninger om, at der er straffe i situationen, der nærmest én til én er den samme som det straffe, der ikke blev dømt mod Vinicius mod Osasuna. 

Men jeg undrer mig... Hvis hele den spanske dommerstand er mod os, hvorfor i alverden dømmer de så ikke straffespark? En situation, hvor et straffe (mål) ville have været et dødsstød, som kunne have lukket en ellers åben kamp? 

​Er det overhovedet inde i feltet? Virker virkelig tyndt, hvis der skulle være straffe der.

2 uger 3 dage siden #53 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Archivo VAR
Pointen er at hvis alle er imod Real Madrid havde han dømt den.

2 uger 3 dage siden #54 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Archivo VAR

madrid2000 post=183754 skrev:

Sebberg post=183753 skrev: ​Nu er 9eren heldigvis væk, men Ramos4 har jo videreført sølvpapirsstafetten. 

streamin.me/v/28e89c82

​Er det overhovedet inde i feltet? Virker virkelig tyndt, hvis der skulle være straffe der.

​Der er flere vinkler - også i den video, jeg har sendt - hvor det er meget tydeligt, at han er inde i feltet. 

Personligt er det for mig et klokkeklart straffe, da han jo bliver kantet, og da der også er kontakt ved benet. Nu ved jeg godt, at slowmo kan få det til at se lidt fjollet ud, men hvis du er i løb og bliver kantet, skal der ikke den store berøring til, før du selvfølgelig falder.

Så det er én ting - at jeg synes, der er kæmpe straffe. Min pointe er dog mere, at den her situation én-til-én er som det Vinicius-straffe, der ikke blev dømt mod Osasuna, og hvor mange var ude med riven. Det er jo lidt spøjst. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

2 uger 2 dage siden #55 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Archivo VAR
Hvorfor prøver I at skævvride debatten ved at hive enkeltstående eksempler ud? Selvfølgelig kan en dommer lave fejl der går imod Barca eller som gavner Madrid. Kom nu videre.

Statistikken viser et tydeligt billede.

UEFA vs LaLiga:

Udvisninger for/imod i UEFA-regi 2004-2025:

RM +14
FCB +11

Udvisninger for/imod i LaLiga 2004-2025:

RM - 9
FCB +58

Mål annulleret af VAR i UEFA-regi:

RM 2 (69 kampe)
FCB 3 (52 kampe)

Mål annulleret af VAR i LaLiga:

RM 33
FCB 13

-

Så prøv igen at fortæl mig, at det er fordi Barcelona har flere tekniske spillere eller vi har flere bisser, der trækker røde kort osv. osv.

Hvorfor er der så ENORM en forskel på dommerkendelserne i Barca's favør i La Liga, når der ikke er det i Champions League (hvor de bedste dommere fra medlemslandene dømmer) ?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Figo-10

2 uger 2 dage siden #56 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Archivo VAR

Ramos4 post=183762 skrev: Hvorfor prøver I at skævvride debatten ved at hive enkeltstående eksempler ud? Selvfølgelig kan en dommer lave fejl der går imod Barca eller som gavner Madrid. Kom nu videre.

Statistikken viser et tydeligt billede.

UEFA vs LaLiga:

Udvisninger for/imod i UEFA-regi 2004-2025:

RM +14
FCB +11

Udvisninger for/imod i LaLiga 2004-2025:

RM - 9
FCB +58

Mål annulleret af VAR i UEFA-regi:

RM 2 (69 kampe)
FCB 3 (52 kampe)

Mål annulleret af VAR i LaLiga:

RM 33
FCB 13

-

Så prøv igen at fortæl mig, at det er fordi Barcelona har flere tekniske spillere eller vi har flere bisser, der trækker røde kort osv. osv.

Hvorfor er der så ENORM en forskel på dommerkendelserne i Barca's favør i La Liga, når der ikke er det i Champions League (hvor de bedste dommere fra medlemslandene dømmer) ?

​Man kan sige hvad man vil, men den der statistik er alligevel voldsom. 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

2 uger 1 dag siden #57 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Archivo VAR
​Indlæg som det Ramos4 kommer med er langt mere håndgribeligt, for mig i hvert fald. Tonen er lidt skarp, men sådan er det jo på et forum. Statistikken herover er jo i bedste fald mærkværdig, i værste fald dybt mistænkelig. Og hele den her Negreira-sag er jo ikke kommet ud af den blå luft, selvsagt. 

Der hvor min kæde hoppede af i forhold til den her debat, var jo 9erens frygtelige måde at debattere på, og ganske enkelt den ekstreme volume af indlæg han kom med om emnet, hvor han kørte rundt i det samme og det samme. Og som jeg også skrev til ham på et tidspunkt, så var der jo faktisk rigtig mange som var enige med ham, han kunne bare ikke se det, fordi han havde travlt med at ophøje sig selv, som sædvanlig. 

Det der med at HVER eneste kendelse som gik imod Real Madrid var på grund af korruption, det er en useriøs måde at debattere på, og det synes jeg på et tidspunkt at forummet flød lidt over med, og det blev lidt trættende i længden synes jeg, andre har det måske ikke sådan. Det er dog klart blevet bedre er min fornemmelse, efter at 9eren har fået en pause, og jeg vil da også helt personligt håbe at Ramos4 ikke forlader forummet helt, da jeg synes det er en rigtig fornuftig bruger som byder ind med noget positivt. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, JesperThomsen

2 uger 1 dag siden #58 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Archivo VAR
100 % enig i overstående post

Leveret af Kunena Forum