Archivo VAR
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Rødt kort annulleret og han er med mod Real Madird.Lars1991 post=183585 skrev: Selvfølgelig rammer han ham. Hvis du ikke kan se det fysisk, så se hvordan alle reagerer omkring ham.
Også derfor det svært at have nogen som helst diskussion til tider, hvis man virkelig kan være uenig om det der er et rødt kort. Så har man jo ikke noget fælles fundament at diskutere ud fra.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Nu er de vist bare ude på at drille os Imo var det velsagtens til et rødt kort - under alle omstændigheder kan man vel aldrig sige at det røde kort var så klar en fejl at man omstøder dommen. Det er godt nok bizart imo!Figo-10 post=183605 skrev:
Rødt kort annulleret og han er med mod Real Madird.Lars1991 post=183585 skrev: Selvfølgelig rammer han ham. Hvis du ikke kan se det fysisk, så se hvordan alle reagerer omkring ham.
Også derfor det svært at have nogen som helst diskussion til tider, hvis man virkelig kan være uenig om det der er et rødt kort. Så har man jo ikke noget fælles fundament at diskutere ud fra.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Var det røde kort blevet annulleret, hvis den kommende modstander ikke havde været Real Madrid?
Ville Real Madrid selv få sådan en udvisning annulleret?
Det vil jeg ikke gå ind i, men det er en smule mystisk, at appel-komitéen annullerer udvisningen på baggrund af dommerens indberetning, som siger at Antony "kom bagfra sin modstander uden mulighed for at ramme bolden og med for voldsom kraft".
Hvis man nu vil beskytte spillerne, så er det den slags tacklinger, som skal give rødt kort. Jeg synes ikke, at Antony gør noget for at undgå kontakten og får han ram på Getafe-spilleren med den voldsomhed, så ryger der jo benstumper ind i stuerne til os.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Sådan helt seriøst: Mener du virkelig, at han ikke kommer med høj kraft?NachoFernández post=183608 skrev: Det kan godt forsvares at annullere den. Minimal kontakt og vel heller ikke med høj kraft. Det er bare vildt underligt at gå ned i den tackling.
Der skal være plads til uenighed, for det er der her. Jeg medgiver, at kontakten måske er minimal, men til gengæld synes jeg, at han kommer med fuldt skrald......og som nævnt, så synes jeg heller ikke, at han selv gør noget for at undgå kontakten.
Antony Red Card
I forhold til annulleringen af udvisningen, så er det også bemærkelsesværdigt, at dommerforbundet faktisk bakkede dommeren op og støttede det røde kort.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det mener jeg sådan helt seriøst virkeligt ja :)Siempre Madrid post=183610 skrev:
Sådan helt seriøst: Mener du virkelig, at han ikke kommer med høj kraft?NachoFernández post=183608 skrev: Det kan godt forsvares at annullere den. Minimal kontakt og vel heller ikke med høj kraft. Det er bare vildt underligt at gå ned i den tackling.
Der skal være plads til uenighed, for det er der her. Jeg medgiver, at kontakten måske er minimal, men til gengæld synes jeg, at han kommer med fuldt skrald......og som nævnt, så synes jeg heller ikke, at han selv gør noget for at undgå kontakten.
Antony Red Card
I forhold til annulleringen af udvisningen, så er det også bemærkelsesværdigt, at dommerforbundet faktisk bakkede dommeren op og støttede det røde kort.
Det handler lidt om hvordan han bevæger benet og den måde som han nærmest bare lægger sig ned på bagdelen. Han kaster sig ikke frem eller laver en voldsom bevægelse med benet. Som sagt en virkelig underlig handling.
Jeg forstår 100% holdninger på begge sider af sagen. Hvad dommerne dommerforbundet gør i La Liga er generelt bare underligt og bemærkelsesværdigt. Men det nævnte eksempel er skørt ja. Det er ikke særlig logisk, hvad der foregår.
🗣️ Zidane: "It's a shame I couldn't play with him."
🗣️ Guardiola: "Someday I will tell my grandchildren that he is the best"
🗣️ Neymar: "He's a mirror for me. A great idol."
🗣️ Mourinho: "Toughest player I've ever seen. He knows everything."
🗣️ C Ronaldo: "I will pay to watch Antony play."
🗣️ Maradona: "He has something different from any other player."
🗣️ Ronaldinho: "One of the greatest of all time."
🗣️ L Messi: " I dream to play with Lord Antony one day."
🗣️ Del Piero: "He was born to play football."
🗣️ Maldini: "Seeing it is a spectacle."
🗣️ Iniesta: "I haven't seen anyone do the things he does, he's number one."
🗣️ Xavi: "He is at a different level than the rest."
🗣️ Rooney: "The best my eyes have ever seen."
🗣️ Cruyff: "He's a great footballer who continues to be like he is 25."
🗣️ Henry: "What he does is incredible."
🗣️ Cafu: "I love Antony."
🗣️ Casillas: "If you give him a minute, he wins the game."
🗣️ Klopp: "The best player I've ever seen in my whole life."
Say it without fear, Antony owns the world of football 🇧🇷 🥰
- NachoFernández
- Platin bruger
-
For halvandet års tid siden mente en bruger at det var en KATASTROFE hvis vi ikke hentede ham til vores højrekant da en højrebenet fysisk ikke kan spille i den sidemohbar post=183612 skrev: åhnej Anthony klar til kampen - gamechanger...
🗣️ Zidane: "It's a shame I couldn't play with him."
🗣️ Guardiola: "Someday I will tell my grandchildren that he is the best"
🗣️ Neymar: "He's a mirror for me. A great idol."
🗣️ Mourinho: "Toughest player I've ever seen. He knows everything."
🗣️ C Ronaldo: "I will pay to watch Antony play."
🗣️ Maradona: "He has something different from any other player."
🗣️ Ronaldinho: "One of the greatest of all time."
🗣️ L Messi: " I dream to play with Lord Antony one day."
🗣️ Del Piero: "He was born to play football."
🗣️ Maldini: "Seeing it is a spectacle."
🗣️ Iniesta: "I haven't seen anyone do the things he does, he's number one."
🗣️ Xavi: "He is at a different level than the rest."
🗣️ Rooney: "The best my eyes have ever seen."
🗣️ Cruyff: "He's a great footballer who continues to be like he is 25."
🗣️ Henry: "What he does is incredible."
🗣️ Cafu: "I love Antony."
🗣️ Casillas: "If you give him a minute, he wins the game."
🗣️ Klopp: "The best player I've ever seen in my whole life."
Say it without fear, Antony owns the world of football 🇧🇷 🥰
Det er måske bare en goated mand de får med
Dommerforbundet er i vildrede. Beslutninger i øst og vest både på og udenfor banen. Det er ikke til at finde mening i.
Negreira Senior var heller ikke den store Madrid-fan. Selvfølgelig blot endnu en konspiration.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024