Sæsonen 26-27

1 time 19 minutter siden #1657 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
​Så gik den ikke længere. Vores bedst præsterende spiller Arda Güler er blevet bænket til fordel for milliardkøbet Diomande. Nyindkøbet Dumfries som har spillet helt ad helvedes til får også gang på gang genvalg. 

Det må være demotiverende at spille i Real Madrid med den nuværende konkurrencesituation. Heldigvis er man godt betalt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
45 minutter siden #1658 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 26-27

NachoFernández post=200646 skrev: ​Så gik den ikke længere. Vores bedst præsterende spiller Arda Güler er blevet bænket til fordel for milliardkøbet Diomande. Nyindkøbet Dumfries som har spillet helt ad helvedes til får også gang på gang genvalg. 

Det må være demotiverende at spille i Real Madrid med den nuværende konkurrencesituation. Heldigvis er man godt betalt. 

​Det er en lang sæson med mange kampe, jeg tænker det er gennemtænkt fra Mourinhos side, at Carreras og Diamonde starter idag, for at få minutter i benene og udnytte truppens bredde. Jeg tror stadigvæk Güler er fast mand, når de store kampe spilles. 

Jeg savner Pepe :(

36 minutter siden #1659 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27

Madridista02 post=200652 skrev:

NachoFernández post=200646 skrev: ​Så gik den ikke længere. Vores bedst præsterende spiller Arda Güler er blevet bænket til fordel for milliardkøbet Diomande. Nyindkøbet Dumfries som har spillet helt ad helvedes til får også gang på gang genvalg. 

​Det er en lang sæson med mange kampe, jeg tænker det er gennemtænkt fra Mourinhos side, at Carreras og Diamonde starter idag, for at få minutter i benene og udnytte truppens bredde. Jeg tror stadigvæk Güler er fast mand, når de store kampe spilles. 

​Men Güler sad fik jo hvil i midtugen. Bliver han virkelig sparet fordi vi møder Elche på tirsdag? HVIS Güler er fast mand, burde han så ikke spille i dag og evt få mindre tid tirsdag, så han er klar mod Atletico? 

Jeg tror at money talks endnu engang. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Leveret af Kunena Forum