Sæsonen 26-27
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det ligner jo ikke, at Arbeloa får lov til at fortsætte. Personligt kunne jeg sagtens forestille mig, at der er en grund til, at Andoni Iraola og Bournemouth i går offentliggjorde, at samarbejdet ikke fortsætter næste år.
Jeg tror ikke på, at vi får en decideret sportsdirektør, men et mere direkte bindeled mellem træner og bestyrelse, kan måske også noget. Gerne en person, som helt uden problemer kan gå ind og træffe de "svære" beslutninger, som jeg synes at man har haft mere end svært ved i de senere år.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Væk
- Platin bruger
-
Ja, sæsonen er nok slut omkring kl. 23..Siempre Madrid post=195565 skrev: Lad os kigge frem mod den kommende sæson.
Det ligner jo ikke, at Arbeloa får lov til at fortsætte. Personligt kunne jeg sagtens forestille mig, at der er en grund til, at Andoni Iraola og Bournemouth i går offentliggjorde, at samarbejdet ikke fortsætter næste år.
Jeg tror ikke på, at vi får en decideret sportsdirektør, men et mere direkte bindeled mellem træner og bestyrelse, kan måske også noget. Gerne en person, som helt uden problemer kan gå ind og træffe de "svære" beslutninger, som jeg synes at man har haft mere end svært ved i de senere år.
Arbeloa blev desværre ikke det man håbede på, men jeg kan ikke hvordan Iraola skulle gøre det bedre. Han ligner for mig bare en Lopetegui part 2. Han har ikke et stort nok navn til de forkælede prinsesser vi har gående. Jeg tror ikke han kommer til at træffe "de svære beslutninger".
Vi kommer nok til at se reel ændring når Florentino går på pension, hvilket ikke ser ud til at ske foreløbigt desværre..
Lopetegui fik aldrig en reel chance.
Xabi Alonso fik aldrig en reel chance.
Iraola får sgu nok heller ikke.
Derudover håber jeg at en form for sportsdirektør kan være på blokken - men jeg synes vi har hørt det før. Og prøvet det? Florentino får kolde fødder, så snart han ikke kan bestemme absolut alting.
Jeg er sådan set ligeglad om vi spiller på fysik og kontrabold eller om vi henter en kontrollerende midtbanespiller og forsøger at styre kampene bedre. Jeg er ligeglad om vi henter en 9'er eller spiller videre uden.
Bare vi bestemmer os for noget og holder ved det! Lige nu lader vi det være op til spillernes dagsform og humør, hvordan vi spiller.
Men mon ikke vi henter Deschamps og håber at han kan kontrollere egoerne. Det ville være den nemme løsning. Så behøver man ikke tænke så meget mere på trupsammensætning.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Lunin->Javi Navarro
Carvajal->Fortea
Ferland Mendy/Fran García->Valdepeñas
Alaba->Aguado
Thiago Pitarch (er allerede trådt ind)
Ceballos->Chema Andrés
Mastantuono (udlejning)->Yáñez
Rodrygo->Victor Muñoz
Brahim->Nico Paz
Så har man stadig Rüdiger og Camavinga, som man kan erstatte med større navne. Og så skal man lige huske at udskifte Gonzalo med Endrick.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det ville være smukt! Mendy synes jeg dog er verdens bedste vb når han er skadesfri og i form. Shit er et bæst!Siempre Madrid post=195867 skrev: Efter gårsdagens triumf:
Lunin->Javi Navarro
Carvajal->Fortea
Alaba->Aguado
Ceballos->Chema Andrés
Rodrygo->Victor Muñoz
Brahim->Nico Paz
Så har man stadig Rüdiger og Camavinga, som man kan erstatte med større navne. Og så skal man lige huske at udskifte Gonzalo med Endrick.
Jeg savner Pepe :(
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Du skriver det selv: "når han er skadesfri og i form." Det er han desværre bare alt for sjældent til, at jeg synes at han skal optage en plads i truppen.Madridista02 post=195868 skrev:
Det ville være smukt! Mendy synes jeg dog er verdens bedste vb når han er skadesfri og i form. Shit er et bæst!Siempre Madrid post=195867 skrev: Efter gårsdagens triumf:
Lunin->Javi Navarro
Carvajal->Fortea
Alaba->Aguado
Ceballos->Chema Andrés
Rodrygo->Victor Muñoz
Brahim->Nico Paz
Det virker helt oplagt, men problemet bliver at skille sig af med spillere. Hverken Mendy, Ceballos, Garcia, Rodrygo, Brahim eller Camavinga har lyst eller mulighed for at forlade klubben til sommer, da de sidder på store kontrakter, som andre klubber skal kunne matche. Jo, måske Fran der eftersigende havde tilbud i vinters, men ellers bliver det svært.Siempre Madrid post=195867 skrev: Efter gårsdagens triumf:
Lunin->Javi Navarro
Carvajal->Fortea
Alaba->Aguado
Ceballos->Chema Andrés
Rodrygo->Victor Muñoz
Brahim->Nico Paz
Så det bliver største udfordring, for ja, erstatningerne står klar i kulissen.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Men her skal vi være benhårde. Mendy er for ofte skadet. Ceballos har fire forskellige trænere ikke kunnet bruge. Camavinga har ikke udviklet sig en tøddel i de fem år, han har været her. Og sådan kunne man blive ved. Det er tiden at være det dumme svin og simpelthen bare lade være med at indskrive dem, hvis ikke de selv kan finde døren.El Siete post=195870 skrev:
Det virker helt oplagt, men problemet bliver at skille sig af med spillere. Hverken Mendy, Ceballos, Garcia, Rodrygo, Brahim eller Camavinga har lyst eller mulighed for at forlade klubben til sommer, da de sidder på store kontrakter, som andre klubber skal kunne matche. Jo, måske Fran der eftersigende havde tilbud i vinters, men ellers bliver det svært.Siempre Madrid post=195867 skrev: Efter gårsdagens triumf:
Lunin->Javi Navarro
Carvajal->Fortea
Alaba->Aguado
Ceballos->Chema Andrés
Rodrygo->Victor Muñoz
Brahim->Nico Paz
Jeg kan lide tankegangen!Siempre Madrid post=195867 skrev: Efter gårsdagens triumf:
Lunin->Javi Navarro
Carvajal->Fortea
Alaba->Aguado
Ceballos->Chema Andrés
Rodrygo->Victor Muñoz
Brahim->Nico Paz
Det lader til at være den største generation siden 2011/12, hvor jeg boede i Madrid og tit var ude og se Castilla. Her var det Morata, Joselu, Jese, Nacho, Alex, Vazquez, Cheryshev, Mosquera og måske knap så fremtrædne Mascarel, Pacheco, Mejias og Casado. Jeg husker især hvordan Casado og Alex var vildt gode! Måske godt jeg ikke er scout, men dengang havde jeg spået dem større roller i Real Madrid. Jese var selvfølgelig stjernen.
Men tænk hvis vi er ved at finde en ny Vazquez, Nacho, og Carvajal til førsteholdet og så en Morata man kan skyde af for en god sum penge.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
:/
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Helt enig og det håber jeg vi ser til sommer. Men det var umuligt at komme af med Mariano Diaz, der sad og hyggede sig med 5M om året, og ligeledes skal Camavinga eftersigende overhovedet ikke have lyst til at skifte og vil gøre alt for at blive. Så det bliver svært.Siempre Madrid post=195873 skrev:
Men her skal vi være benhårde. Mendy er for ofte skadet. Ceballos har fire forskellige trænere ikke kunnet bruge. Camavinga har ikke udviklet sig en tøddel i de fem år, han har været her. Og sådan kunne man blive ved. Det er tiden at være det dumme svin og simpelthen bare lade være med at indskrive dem, hvis ikke de selv kan finde døren.El Siete post=195870 skrev:
Lunin->Javi Navarro
Carvajal->Fortea
Alaba->Aguado
Ceballos->Chema Andrés
Rodrygo->Victor Muñoz
Brahim->Nico Paz
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Jeg er helt enig i at bare fordi du har en kontrakt så er du ikke berettiget til at spille overhovedet hvis truppen har 22 markspillere der er bedre end dig så længe du har fået en fair chance for at søge andre muligheder
Det synes jeg ikke engang er svinsk. Man har ikke patent på at spille i verdens største klub. Der har jeg advokeret for ca en gang om året de sidste 4-5 år og det plejer at blive sablet ned :D