Sæsonen 26-27

18 timer 53 minutter siden #1597 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
​Med Tchouameni, Camavinga, Güler og Bernardo Silva ude mod Inter, så er jeg super spændt på hvordan vi løser udfordringen på den centrale midt. Når det er ved siden af Valverde, så er det jo voldsomt vigtigt at det er en spiller som kan binde nogle ting sammen og hjælper forsvaret i opspillet. Dean Hujsen har været nævnt som en mulighed og jeg ville godt nok blive ked af hvis vi trækker ham ud af forsvaret. 

Personligt håber jeg på, at vi prøver at trække Jude lidt tilbage og får Trent ind i banen fra sin højre back. Dumfries har bestemt ikke imponeret og skal der være fair konkurrence, så bør Trent belønnes for sin flotte kamp mod Malaga. Kan vi få ham ind centralt med bolden og give Jude noget frihed til at komme fremad, så synes jeg ikke, at det er helt dumt. 

Lad Mbappe og Espi spille sammen på toppen. Vi har alligevel perioder hvor vi dækker op i en flad 4-4-2 så det bør ikke gøre den store forskel da Espi arbejder hårdt for det. Den duo tror jeg ikke er helt dum og den virkede i den korte tid mod Espanyol. Mod Betis gav det også noget ravage at han kom ind. og det giver Mbappe noget mere plads. Så kan Vinicius og Diomande stå for bredden. Måske er det netop mod Inters wingbacks at der kan komme noget plads mand-mand at køre på hvis vi kan true ekstra med både Espi og Mbappe. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

18 timer 25 minutter siden #1598 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 26-27
Ikke at jeg er uenig, men det er sgu lidt hult at snakke om en opstilling uden Vini, når man hele sommeren har forsvaret ledelsens beslutninger.

Et nederlag inde i sæsonen, og nu snakker vi allerede om at sælge Vini og om hullerne på midtbanen. Ja, hvem kunne dog have set den komme? 🥴

17 timer 9 minutter siden #1599 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27

NickyMad post=200357 skrev: Ikke at jeg er uenig, men det er sgu lidt hult at snakke om en opstilling uden Vini, når man hele sommeren har forsvaret ledelsens beslutninger.

Et nederlag inde i sæsonen, og nu snakker vi allerede om at sælge Vini og om hullerne på midtbanen. Ja, hvem kunne dog have set den komme? 🥴

​Ved ikke om det var til mig men “med bredden” mener jeg de to brede spillere på siderne 😅

Tænker at midtbanen er tynd fordi der mangler 4 og den 5. kun lige er blevet købt. Der mangler en bestemt type men antallet til 2 pladser synes jeg personligt er helt okay 

16 timer 59 minutter siden #1600 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 26-27

NachoFernández post=200362 skrev:

NickyMad post=200357 skrev: Ikke at jeg er uenig, men det er sgu lidt hult at snakke om en opstilling uden Vini, når man hele sommeren har forsvaret ledelsens beslutninger.

​Ved ikke om det var til mig men “med bredden” mener jeg de to brede spillere på siderne 😅

Tænker at midtbanen er tynd fordi der mangler 4 og den 5. kun lige er blevet købt. Der mangler en bestemt type men antallet til 2 pladser synes jeg personligt er helt okay 

​Det var bestemt ikke til dig :) dem der har siddet og forsvaret klubbens beslutninger, ved det selv.
Jeg synes trup sammensætningen er lidt hullet, hvorfor vi også sidder her og kommer med alternative løsninger. Jeg er ved at være et sted hvor det er svært at være irriteret på Vini, men udelukkende på ledelsen, selv den største Perez mand må kunne se det efterhånden.
Sidste redigering: 16 timer 47 minutter siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

16 timer 24 minutter siden #1601 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 26-27
Nu vandt Barca en udekamp 5-0 igen. Sikke en masse held de har. Hvis heldet ville have været vendt, havde Mourinhos drenge jo vundet 5-0 i går og Barca ville have tabt 1-0. Det er tydeligt for enhver. Der er intet fodboldfagligt at problematisere. Bare kør videre. Også møder vi Arsenal ude på et tidspunkt. Ja, held og lykke til Camavinga og co.

Rodri er i sandhed ikke nødvendig, men bare “prikken over i’et”… og det er sådan nogle komiske citater, der kommer til hænge i noget tid. 
Sidste redigering: 16 timer 16 minutter siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

16 timer 10 minutter siden #1602 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Jeg fortryder at jeg roste vores transfervindue overordnet set.

Dumfries og Bernardo ser begge to færdige ud og Diomande ved jeg ikke hvad jeg skal tænke om..

Og den centrale midt...ja den hænger åbenbart på at Pitarch og Martinez brager igennem i løbet af de næste par uger, helst.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

16 timer 10 minutter siden #1603 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 26-27
​Hvem er det du snakker med?

@fondo
Sidste redigering: 16 timer 9 minutter siden ved Lars1991.

15 timer 41 minutter siden #1604 af Fondo_Sur

Lars1991 post=200367 skrev: ​Hvem er det du snakker med?

@fondo

​Med debatten fra tidligere i dag. Hvem går du rundt og snakker med for tiden? 

15 timer 33 minutter siden #1605 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 26-27
De fleste klubber benytter taktik, mens Real Madrid fokuserer ledelsen og træneren på mandskabspleje af stjernerne.

Jeg er ikke blæst over af Mourinho endnu, faktisk endnu mere irriterende på ham at han ikke skifter Vini ud tidligere. Det kan være Vini laver en vigtig aflevering i 95min, men vi kunne have haft 25-30min med måske flere chancer med en anden spiller på positionen.. who knows. Det er blevet så kedeligt at se Real prøve og prøve og prøve de samme forsøg under deres angrebsspil.

Jeg tror desværre at vi taber 4-0 eller 5-0 mod Barcelona i Oktober. Det er muligt med 4-1 eller 5-2.

Jeg er pessimistisk ja.

Vini’s udvikling er gået nedad siden hans andenplads ved Ballon D’or. Han er langsommere, taber boldene ofte og har fået samme privilegium som Mbappé (en lang snor). Jeg har lagt mærke at han laver først de vigtige afleveringer ved det sidste kvarter af kampene, hvor de andre forsvarsspillere er trætte.

Jeg er også optimistisk og håber på at nogle af de unge og nye Diomande, Thiago, Martinez og Espi kan løfte vores spil hvis de får lov til at starte ind.

14 timer 36 minutter siden #1606 af Lars1991

Fondo_Sur post=200370 skrev:

@fondo

Undrer mig bare, da jeg nærmest ikke har hørt mere negativitet over sommeren nogensinde herinde - og med rette. Og så kommer du som en eller anden frelser og fortæller sandheden omkring de problemer holdet har, når stort set alle har sagt de samme ting siden Xabi fyringen. Det mærkeligt.

At vi er uheldige imod Betis er jo bare en så objektiv sandhed som noget kan være i fodbold. Det betyder ikke at dem der mener det, synes at Real Madrid har et perfekt hold og er optimistiske omkring fremtiden med Mourinho. Faktisk har jeg næsten kun set det modsatte.

14 timer 1 minut siden #1607 af Fondo_Sur

Lars1991 post=200372 skrev:

@fondo

Undrer mig bare, da jeg nærmest ikke har hørt mere negativitet over sommeren nogensinde herinde - og med rette. Og så kommer du som en eller anden frelser og fortæller sandheden omkring de problemer holdet har, når stort set alle har sagt de samme ting siden Xabi fyringen. Det mærkeligt.

At vi er uheldige imod Betis er jo bare en så objektiv sandhed som noget kan være i fodbold. Det betyder ikke at dem der mener det, synes at Real Madrid har et perfekt hold og er optimistiske omkring fremtiden med Mourinho. Faktisk har jeg næsten kun set det modsatte.

​Jeg tror ikke at nederlaget var tilfældigt, men tværimod et tegn på alt, hvad der er galt med holdet. Ja, ret frelser agtigt…

At du har en anden holdning er fair. Det er bare et dårligt tegn fra dit arguments side, at du kommer med et nedladende spørgsmål ud af det blå i stedet for bidrage kontruktivt med et modargument. 

13 timer 18 minutter siden #1608 af Lars1991

Fondo_Sur post=200373 skrev:

Lars1991 post=200372 skrev:

@fondo

​Jeg tror ikke at nederlaget var tilfældigt, men tværimod et tegn på alt, hvad der er galt med holdet. Ja, ret frelser agtigt…

At du har en anden holdning er fair. Det er bare et dårligt tegn fra dit arguments side, at du kommer med et nedladende spørgsmål ud af det blå i stedet for bidrage kontruktivt med et modargument. 

Det var da hurtigt du kom ned på jorden igen. Hvis du lige læser din kommentar jeg svarer på i første omgang, så svarer jeg faktisk bare i samme sarkastiske tone. Men det var også oprigtigt nok at jeg ikke forstår at du tror, der er mange herinde der synes der er styr på det her hold. Vi ønsker f.eks. alle Vini langt væk, og er alle skuffet over at Mourinho tilsyneladende ikke har magten til at spille med dem der præsterer bedst. Vi er alle frustreret over at træneren generelt ikke bestemmer 100%, men at hierarkiet i klubben er helt fucked up.

Man det bliver også useriøst hvis man ikke kan se at man stadig kan være "uheldig", hvis man accepterer den præmis at man kan være det i fodbold. Vi var dårligere i kampen imod Espanyol, efter min mening.

Leveret af Kunena Forum